Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

IMG_0514.jpeg
 
Ja ne vidim drugi način osim da se sve minira pa da voda odnese prašinu... :)
i meni je to prvo palo na pamet, kao što bi rekao Jul Briner beše, kad je rušio most na Neretvi... Dinamitom!
A obzirom da je na Kopaoniku u sred letnje sezone korišćen taj model-verujem da ne bi bilo problema ni ovde...još je pod vodom pa je i manja frka..
(nadam se da razumete ironiju..?)
 
ma dobro, niko nije ozbiljno mislio da se koristi eksploziv u sred grada, pa sve i pod vodom... previše opasno po zilion osnova..
nema šta, bager to pojede i kao da ništa nije bilo...
 
U toku je postupak za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju ulica u Savamali. U istom predmetu na CEOP-u se vidi da je prošli zahtev od pre nešto više od godinu dana, bio odbijen. U rešenju Sekretarijata stoji da je prema PPPPN-u planirano da Braće Krsmanovića, Travnička, Mostarska... budu "integrisane ulice", odnosno da su površine za kretanje vozilal i pešaka u jedinstvenom profilu (kao Mišarska i Koče Kapetana na Vračaru npr).

Doduše, u rešenju stoji i da pomenute saobraćajnice u zahtevu nisu uređene u skladu sa PPPPN-om i lokacijskim uslovima, što možda ukazuje na to da kane da ih urede kao obične ulice.

braće krsmanović.png
 
U toku je postupak za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju ulica u Savamali. U istom predmetu na CEOP-u se vidi da je prošli zahtev od pre nešto više od godinu dana, bio odbijen. U rešenju Sekretarijata stoji da je prema PPPPN-u planirano da Braće Krsmanovića, Travnička, Mostarska... budu "integrisane ulice", odnosno da su površine za kretanje vozilal i pešaka u jedinstvenom profilu (kao Mišarska i Koče Kapetana na Vračaru npr).

Doduše, u rešenju stoji i da pomenute saobraćajnice u zahtevu nisu uređene u skladu sa PPPPN-om i lokacijskim uslovima, što možda ukazuje na to da kane da ih urede kao obične ulice.

Pogledajte prilog 258355
ko je investitor grad ili BW
 
U toku je postupak za izdavanje građevinske dozvole za rekonstrukciju ulica u Savamali. U istom predmetu na CEOP-u se vidi da je prošli zahtev od pre nešto više od godinu dana, bio odbijen. U rešenju Sekretarijata stoji da je prema PPPPN-u planirano da Braće Krsmanovića, Travnička, Mostarska... budu "integrisane ulice", odnosno da su površine za kretanje vozilal i pešaka u jedinstvenom profilu (kao Mišarska i Koče Kapetana na Vračaru npr).

Doduše, u rešenju stoji i da pomenute saobraćajnice u zahtevu nisu uređene u skladu sa PPPPN-om i lokacijskim uslovima, što možda ukazuje na to da kane da ih urede kao obične ulice.

Pogledajte prilog 258355
Ne znam šta će im ova nova ulica ako će da ostanu obične saobraćajnice. Nema mi.logike.
A to da postanu "integrisane", što mu zvuči kao pešačka zona sa dozvolom pristupa stanarima, zvuči smisleno
 
Da li se i sta planira izmedju Riviere i Kule Beograd? Ima tu prostora, iznenadio bih se ako nesto ne nikne tu. Riviera fino napreduje koliko vidim.
 
Hvala. A jos nesto, video sam neku konstrukciju kao hala da je kod Novog zeleznickog mosta, sta je to u pitanju? Verovatno ce jos malo dozvoljavati da se tu uopste ide bici stazom, pitanje je trenutka rekao bih.
 
Vrh