Преносим вам моја запажања са аеродрома од ноћас: Синоћ сам после поноћи слетео на Теслу Луфтханзом са А321 враћајући се са једног пословног пута, те доживео да авион добије позицију на платформи за одлеђивање ваздухоплова. Излаз са те платформе је добио назив А3Р (ремоут) а сазнао сам од посаде авиона да је то тренутно уобичајна пракса за Луфтханзу и Виз ер на Тесли. У том тренутку је на тој позицији било паркирано још 2 авиона (тренутни капацитет на тој позицији је 6 ускотрупаца а биће проширен на 10-12 авиона) а искрцавање у аутобусе је ишло доста споро због тога што се вршило само преко предњих врата а требало је извршити искрцавање са два степеништа напред и позади. Аутобуси су старија зглобна возила и не постоји никаква најава преко разгласа у току вожње (и добродошлица на аеродром) што је за критику. Аутобус нас је возио неколико минута од те позиције до позиције А10 и заиста је импресивно било видети да од Ц14 до А10 буквално све позиције заузима Ер Србија са А319/320 и ембраерима (и наши и бугарски) као и стајанку Б са 8 АТРа да би ту ушао у траку испод авиомостова и коначно се зауставио код авиомоста А3- где је сада та нова позиција. Ово је заиста јако лоше решење аеродрома (Вансија) јер путници морају на малом простору да се искрцају из аутобуса и степеницама да се попну на долазни ходник код позиције А3 и онда пешице прођу све до пасошке контроле опет спуштајући се на приземље! Тај начин искрцавања, вожње аутобусом и улазак у терминал мора хитно бити промењен! Са стајанке код платформе за одлеђивање ваздухоплова аутобус треба код Ц15 да прође испод авиомоста и да се грађевински регулише простор за излазак путника директно испред пасошке контроле (што је апсолутно изводљиво). Минимум 10 радника је било ангажовано на усмеравању путника што је потпуно нерационално трошење људских ресурса. Пасошка контрола је због аутоматског скенирања пасоша веома ефикасна, међутим ред до самих аутомата је нефункционално уређен, па би било боље тај простор проширити како би проток путника био бржи. На пртљаг сам чекао 20так минута што је било необично дуго за Београд али у складу са синоћном гужвом на аеродрому још увек прихватљиво. Тоалети су били у добром стању имајући у виду изузетну гужву на аеродрому али би Ванси заиста требало да уложи више средстава у мобилијар на целом аеродрому, те са бољом организацијом процеса и малим грађевинским изменама повећа и ефикасност и капацитет операција.