Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 26.099
- Pohvaljen
- 60.086
Neverovatan mi je komentar da samo u Beogradu i Nišu treba da postoje i koriste se aerodromi.
Никако, јер не постоји. Мислим постоји она травната пистаkako objasnjavas funkcionisanje aerodroma slavonski brod u hr...
Srbija nikada neće imati 15 miliona, na žalost. Padamo na 5, bez KiM, naravno.Кад Србија буде имала 15 милиона становника, и сопствену привреду спреман сам да поново размотрим претходно изнет став.
Да појасним: тај став је у случају државног улагања у аеродомску инфраструктуру. Уколико пак, постоји приватни капитал који је спреман да сам или у неком ЈПП уложи у рад неког другог аеродрома (осим Ниша и Београда), апсолутно немам ништа против.
Уколико неко има другачије мишљење и сматра да новац из буџета (кога нема) треба да се уложи у некакве аеродроме, волео бих да чујем аргументе.
Šta je to u ovim centrima što prosečnom evropskom turisti može da bude primamljivo i "pravi biser"? Po mom mišljenju, to je obična floskula da će ikada evropski turisti nahrliti na ove destinacije. Malo imam iskustva u putovanjima, obišao sam dosta destinacija u Evropi, i planinskih centara i banja i gradova... i nije mi jasno šta je to što npr Zlatibor izdvaja i zašto bi jedan nemac npr došao tu da provede 5 dana? Sa druge strane smeštaj u Srbiji uopšte više nije toliko jeftiniji od zapadnih zemalja.Zlatibor, Kopaonik, Vrnjačka Banja, mogu biti pravi biser evropljanima da za mali novac dobiju vrhunsku hranu, smestaj...
Koje firme imzaju potrebu za izvozom avio putem? Vrlo malo je takvih jer je takav transport izuzetno skup.Takođe, robni avio-transport može ubrzati izvoz lokalnih firmi.
Сви добављачи у ауто индустрији, којих код нас има доста, имају потребу за авио транспортом.Koje firme imzaju potrebu za izvozom avio putem? Vrlo malo je takvih jer je takav transport izuzetno skup.
Rast stranih turista na Zlatiboru je preko 40% u par prvih meseci ove godine, i tako već niz godina od rekordne 2019 godine imamo povećanje na kvartalnom nivou! Definitivno bi trebalo pitati te strance zašto sve više dolaze, ali recimo evo, samo da počnemo od čistog vazduha i zdrave sredine/hrane za početak. Važi slično, sa manjim rastom stranaca, za sve naše turističke destinacije@Stefan93 Slažem se sa odredjenim delom napisanog. Ipak par komentara na odredjene stavove:
1. Morava, ali i Niš jesu ili mogu biti konkurencija Beogradu jer zahvataju deo istih putnika. Isto kao što su to bili ili i dalje jesu Temišvar, Budimpešta ili čak i Tuzla za odredjene linije.
3.
Šta je to u ovim centrima što prosečnom evropskom turisti može da bude primamljivo i "pravi biser"? Po mom mišljenju, to je obična floskula da će ikada evropski turisti nahrliti na ove destinacije. Malo imam iskustva u putovanjima, obišao sam dosta destinacija u Evropi, i planinskih centara i banja i gradova... i nije mi jasno šta je to što npr Zlatibor izdvaja i zašto bi jedan nemac npr došao tu da provede 5 dana? Sa druge strane smeštaj u Srbiji uopšte više nije toliko jeftiniji od zapadnih zemalja.
....
nije vezano za temu, ali da prokomentarišem.Сви добављачи у ауто индустрији, којих код нас има доста, имају потребу за авио транспортом.
Истина, то је прескуп спорт, али када су хитне испоруке произвођачу у питању (а трошак заустављања произвођача много већи од цене авио транспорта) није толико скупо.