![]()
Srbija nije dorasla za brze pruge
Stanislav Jovanović, profesor FTN, ekspert za železniceradar.nova.rs
![]()
Санација моста на Морави, Свилајнац и околна места 70 километара даљи
Инспекција за државне путеве Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре, због безбедности, донела је решење о обустави железничког саобраћаја на мосту преко Велике Мораве на деоници од Марковца до Свилајнца. Друмско- железнички мост изграђен је пре 101 године и најкраћа је веза...www.rts.rs
Ipak će da saniraju ovu anomaliju od mosta
Nadam se da će da ga postave. Inače bi meštani morali minimum godinu dana da idu preko Plane ili VojskeУ општини Свилајнац кажу - свесни су чињенице да мост одавно не одговара потребама грађана и привреде. Најкраћи рок за санацију је годину дана. Од министарства одбране тражили су да се постави понтонски мост који би привремено, док трају радови, повезао обале реке.
Nadvožnjak polako privode kraju.![]()
Širi se i renovira nadvožnjak kod Novog sela u kojem su se zaglavljivali kamioni
Rekonstrukcija nadvožnjaka na ulazu u niško naselje Novo selo, u kojem su se često zaglavljivali kamioni jer nije bio propisno visok, počela je pre nedelju dana i trajaće, kako kaže direktor Direkcije za izgradnju grada, pet meseci. Nadvožnjak će biti širi i viši, dok će biti prošireni sam put...www.juznevesti.com
Problem? 160km/h za sve tri države koje si naveo je pun pogodak.Dok hrvati slovenci bugari i madjari su se opredelili na standard pruga za 160 i rade pruge i stanice po zastarelim principima iz prošlog veka bez mogucnosti da se to unapredi za brzine preko 160 a da ne mora sve iz početka da se radi.
Za koju deceniju će biti u problemu.
Zato što BDP ne znači ništa, ko nama da graadi - da neće kinezi?Азербејџан са 10 милиона становника а доста мањим БДП од Србије успева да гради овакве објекте широм земље а код нас знамо колико траљаво се ради:
Ima li još šta novo u vezi drugi linija ili eventualno novih linija?Na sajtu infre je okačen nacrt reda vožnje 25/26 sa trasama iz neke studije BG-BUD
Na sajtu infre je okačen nacrt reda vožnje 25/26 sa trasama iz neke studije BG-BUD
Mislim da će ići na neka minimalna pomeranja ostalih vozova.Ovo sigurno neće biti ovako jer se crvene trase jednostavno ne uklapaju sa crnim. Verovatno da će morati da se skroz reorganizuje red vožnje BG-SU i BG voza u odnosu na ovaj prvi nacrt, kako bi bio u simetričnom taktu, što trenutno nije slučaj.
?Još kad bi vlasnici okrečili o sredili te nebodere u prvom planu...
Taurus + kola će voziti skroz do Beograda. Naš Soko skroz do Budimpešte. 2 para voza treba da se produže do Budimpešte.Znači otprilike ovako nešto kad se uzme u obzir nacrt sa Madjarske strane...
Pogledajte prilog 241679
Čudno mi izgledaju potencijalni obrti ako bi vozovi zalazili skroz preko a da nije zamena lokomotiva na granici?
Taurus + kola će voziti skroz do Beograda. Naš Soko skroz do Budimpešte. 2 para voza treba da se produže do Budimpešte.
Da li imaš link za mađare
Mađari imaju probleme sa signalizacijom, a po planovima deluje da će u početku samo jedan kolosek da koriste pa ima i čekanja na zaobilazak u pojedinim stanicama. Takođe je planirana brzina tokom ovog perioda 100km/h umesto 160km/h, a i 30 minuta granice u Kelebiji.Zašto putovanje Bg - Budimpešta traje preko 4 sata kad je trebalo da bude 3 sata?
Ono što sam do sad primetioIma li još šta novo u vezi drugi linija ili eventualno novih linija?
Neće biti zadržavanja na granici.Mađari imaju probleme sa signalizacijom, a po planovima deluje da će u početku samo jedan kolosek da koriste pa ima i čekanja na zaobilazak u pojedinim stanicama. Takođe je planirana brzina tokom ovog perioda 100km/h umesto 160km/h, a i 30 minuta granice u Kelebiji.