Šta je novo?

Tramvaji

Da li postoji neki standardni nacin za organizaciju tendera za prevozna sredstva kojim se sprecavaju ovakve situacije?
Da li se o tome uci u nasim skolama i fakultetima?

Citam da ce se pomerati i kontaktna mreza, na nekim deonicama gde su "deblji stubovi"" uikloniti stara i stavljati nova.
Ovo je za Sapica i ekipu win win situacija.
Sama neuskladjenost tramvaja sa nasom infrastrukturom donece im jos vise novca u dzep.
 
Videh danas Bonzakayu oko 16.15 pravi krugove po depou Sava, vezbaju vozaci. Mislim da se preteruje sa tim kudjenjem. Ako ne moze da skrene u Resavsku sve mogu da budu na 13, 9 i 10
Pa nije normalno da ne može svuda. Kao što nije normalno bilo i kad su Cafove nabavljali. Ali šta drugo očekivati u banani od teritorije.
 
Ovo prelazi sve granice normalnog ako niste znali ali Bozankaja je šira za čitav metar od Caf-a što tvrdi Nova S .
Širi je 10 cm, voditeljka se malo zbunila.
Ono što je Šapić rekao da će stizati 2 mesečno je glupost jer Gsp tek nakon testiranja treba da poruči i ostala 23 tramvaja po ugovoru i rok je ja mislim oko godinu ipo dana.
 
Navodno je danas sve dogovoreno, valjda daju više te kvote za budžet, pa da se odblokira.

Doduše nisu samo tramvaji nastradali, 37, 74 58, 23, 78, 83 idu gotovo neupotrebljivim trasama.
Nisu ispunili sve, ostaje se. Predložio sam organizatorima da se napravi skup uz propuštanje tramvaja. Videćemo šta će biti
 
Širi je 10 cm, voditeljka se malo zbunila.
Ono što je Šapić rekao da će stizati 2 mesečno je glupost jer Gsp tek nakon testiranja treba da poruči i ostala 23 tramvaja po ugovoru i rok je ja mislim oko godinu ipo dana.
Čekaj. Da li ovo znači da je ovaj prvi ustvari "onaj" testni koji smo trebali dobiti a o čemu je ovde pisano da bi bio logičan sled stvari u normalnim državama?
 
Ako je ovaj prvi "testni" iz naručenog i ugovorenog (dakle plaćanje sledi ili je već u toku) kontingenta - onda nije "testni", može biti prototipski model - pa da se na njemu uoče nedostaci i ostatak serije prilagodi. Ali nije ni to - jer širina sanduka nije nedostatak nego prosto postojeća osobina nečega što je naručeno - promena širine sanduka podrazumeva dosta tehničkih izmena - to je sličan, ali ne i isti proizvod.
Kad je Končar izvozio kratki trodelni za Letoniju poslao je na dva meseca jedan zagrebački - iznajmio ga je od ZET, platio naravno osiguranje i sve ostalo o svom trošku i poslao svoje vozače i tehničare na mesec ili dva, da se urade probne vožnje - kako bi prodao tramvaj tamo. Pre nego što je ugovor sklopljen.
To je trebao BG da traži od Bozankaye, a ne da se ugovori sve unapred, ali svima je jasno zašto nije.
 
Ako je ovaj prvi "testni" iz naručenog i ugovorenog (dakle plaćanje sledi ili je već u toku) kontingenta - onda nije "testni", može biti prototipski model - pa da se na njemu uoče nedostaci i ostatak serije prilagodi. Ali nije ni to - jer širina sanduka nije nedostatak nego prosto postojeća osobina nečega što je naručeno - promena širine sanduka podrazumeva dosta tehničkih izmena - to je sličan, ali ne i isti proizvod.
Kad je Končar izvozio kratki trodelni za Letoniju poslao je na dva meseca jedan zagrebački - iznajmio ga je od ZET, platio naravno osiguranje i sve ostalo o svom trošku i poslao svoje vozače i tehničare na mesec ili dva, da se urade probne vožnje - kako bi prodao tramvaj tamo. Pre nego što je ugovor sklopljen.
To je trebao BG da traži od Bozankaye, a ne da se ugovori sve unapred, ali svima je jasno zašto nije.
Не мора од Бозанкаре, могли смо да тражимо од Јашија, верујем да би нам дали један трамвај.
 
Odlično opet ona stara svi su isti.
Što bi rekao Vučić jeste li to sami smislili ili vam JA podmetnuh.
 
Сад кад се зна да су Турски трамваји прешироки, требало би отказати наруџбину и узети наше или Пољске. То би било далеко исплативије, али сви знамо да се то неће десити.
 
Сад кад се зна да су Турски трамваји прешироки, требало би отказати наруџбину и узети наше или Пољске. То би било далеко исплативије, али сви знамо да се то неће десити.
Apsolutno, sad bi Gsp trebalo da da negativan izveštaj o tramvajima i da uz verovatno neke penale otkaže nabavku ostala 23 tramvaja
 
Iskreno ako 10 cm siri tramvaj predstavlja problem da se mimoidju 2 tramvaja, onda NIJE problem u tramvaju nego u tramvajskim prugama. To samo znaci da nisu bile projektovane kako treba na tim pojedinacnim mestima.

NIJE normalno da ne mogu 2 tramvaja da se mimoidju u bilo kojoj beogradskoj ulici. Jer Beograd nije tamo neki srednjevekovni Italijanski ili portugalski grad sa ultra uskim ulicama pa da to pravi problem.

Treba prepraviti pruge tamo gde postoji problem i resiti to zauvek. Bilo koji tramvaj bilo koje sirine bi trebao da vozi nesmetano u oba pravca, nije problem Bonzakija definitivno.
 
Vrh