Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Nadam se da će da bude poštena sanacija. Novi trup puta i kvalitetan asfalt.
Tu je za 3 godine nasipano i utabano vise puta. trenutno nasipaju onaj sitni i tabaju. Od ponedeljka zatvaraju put, rade betonsku bodlogu pa asfaltiranje. Ta deonica od 1.5km ce biti vislja bar za pola metra od ostatka puta.
Ova petlja kod Slepcevica vec dugo stoji ovako, a u Badovincima na ukrstanju sa ulicom isto ne rade nista. Cuo sam da su neki deo trase asfaltirali. Ko zna sta se desava.
 
Asfaltiranje se radi uveliko. Preskoceni su sporni delovi, u smislu:
1. put Zminjak - Bogatic
2. put Klenje - Ocage
3. prelaz u Badovincima
Izvesno je da ce na putu Zminak - Bogatic biti petlja poludetelina. Na putu Klenje - Ocage verovatno ide most u trupu puta kao i u Badovincima. Na pocetku trase kod Pavlovica mosta ce biti neki tip petlje. Znaci bez kruznih tokova i radicemo 4 nova mosta u sklopu toga. Stigla je gradjevinska dozvola za verziju sa kruznim tokovima. Nista od ovoga jos nije potvrdjeno, zato smo odredjene delove preskocili sa asfaltom. Ukoliko se kruzni tokovi preprojektuju u petlje izvesno je da radovi nece biti gotovi do kraja godine.
 
Šta je sa onim kružnim tokom u Badovincima? Koji bi trebalo da izlazi u lokalnu uličicu? Je li i to otkazano ili...?
 
Šta je sa onim kružnim tokom u Badovincima? Koji bi trebalo da izlazi u lokalnu uličicu? Je li i to otkazano ili...?
Meni je to bez veze. Uopšte kružni tokovi na brzim saobraćanicama su loše rešenje. Bar je ovih par meseci korišženja brzog puta to pokazalo. Dovoljna je jedna denivelisana petlja u Badovinicima (na sredini) umesto kružnog kod Pavlovića mosta. To je sasvim dovljno da se stanovnici Badovinaca uključe na motoput a da se ne maltletiraju ljudi u tranzitu na iznenadnim kružnim tokovima.
Apurdno mi je da pričamo o uštedama na peljama kao Loznica i Lešnica iako imaju nadvožnjak jer dodatni kružni tokovi u nastavku nadvožnjaka koštaju a ovamo ćemo za svaki "zaseok" praviti kružni tok da ljudi ne bi morali 500m dalje da se voze.
 
Najprostiji odgovor na ovo je da ta saobracajnica, kao ni ova od Slepcevica do mosta u Badovincima, nije pravljena za poboljsanje zivota i neki prosperitet, vec za Rudarsku kompaniju.
Bio sam tinejdžer u vreme kada su Velja i Mrka bili ministri saobraćaja i infrastrukture i pravili prve planove i javne uvide za auto-put Šabac - Loznica. Da, auto-put, a ne moto-put. Od tada je prošlo skoro 20 godina i ne verujem da je Velji, Mrki i generalno državi Srbiji tada bilo važno da urade auto-put samo zbog rudarenja litijuma nekad u budućnosti.

Činjenica je da je neki oblik brze saobraćajnice od Šapca do Loznice već decenijama u planu, samo što je litijum aktuelizovan u poslednjih nekoliko godina i tumači se da je ovaj put napravljen isključivo i jedino zbog toga, ali mislim da nije tako kad se uzme u obzir istorijat planiranja ovog puta. Pre 15-20 godina o ovom putu se govorilo u kontekstu bržeg povezivanja sa Sarajevom i južnim delom Republike Srpske, a ne o kopanju litijuma.
 
Poslednja izmena:
Bio sam tinejdžer u vreme kada su Velja i Mrka bili ministri saobraćaja i infrastrukture i pravili prve planove i javne uvide za auto-put Šabac - Loznica. Da, auto-put, a ne moto-put. Od tada je prošlo skoro 20 godina i ne verujem da je Velji, Mrki i generalno državi Srbiji tada bilo važno da urade auto-put samo zbog rudarenja litijuma nekad u budućnosti.

Činjenica je da je neki oblik brze saobraćajnice od Šapca do Loznice već decenijama u planu, samo što je litijum aktuelizovan u poslednjih nekoliko godina i tumači se da je ovaj put napravljen isključivo i jedino zbog toga, ali mislim da nije tako kad se uzme u obzir istorijat planiranja ovog puta. Pre 15-20 godina o ovom putu se govorilo u kontekstu bržeg povezivanja sa Sarajevom i južnim delom Republike Srpske, a ne o kopanju litijuma.
Bio sam dete kad su pricali ljudi da je u Badovincima trebao da se radi most jos 60-tih ili 70-tih godina. ali je napravljen u Malom Zvorniku. Da bi u cilju povezivanja sa srbima iz BiH most bio napravljen 92-ge a zapocet je 90-te godine, a dobro je posluzio bas za te ratne godine. Tako da, uvek postoji potreba za necim, ali je jak motiv kljucan za odluku da se nesto pocne graditi.
 
Vrh