Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ћурда, Лудак, Линеа, Црчак, Бане, СНСтрела, ЛДМ, Крш Спораћ да лети исто, Транс југ, ММ и Беобус да лете. Остали Барбадос, МТ, ТП, Кнежевић (дотерати возаче), Сага, Думеко и Престо да остану. Линије распоредити по принципу 99% ГСП, а оних 1% на све приватнике који остају.
Све би то лепо било само како решити дефицит возача у гсп? Гсп нажалост нема капацитете да обавља скоро сав превоз у Београду! Грађани би највише испаштали тим потезом јер би било честих изостанака на тој линији
 
Понудити возачима привазника да возе у ГСП, наравно ко прође психо тест, који ће пасти 90 од 100 возача сигурно.
 
Све би то лепо било само како решити дефицит возача у гсп? Гсп нажалост нема капацитете да обавља скоро сав превоз у Београду! Грађани би највише испаштали тим потезом јер би било честих изостанака на тој линији
Kako, ja ti garantujem da ljudima ponudis besplatnu obuku, siguran posao da se lako nasli vozaci. Ljudi nemaju 5-6000 evra da dodju do vozacke za autobus
 
Све би то лепо било само како решити дефицит возача у гсп? Гсп нажалост нема капацитете да обавља скоро сав превоз у Београду! Грађани би највише испаштали тим потезом јер би било честих изостанака на тој линији
Vrlo lako zbog novog zakona o polaganju. Raspišeš konkurs za 1000 vozača i svako ko ima B kategoriju može da se prijavi, to se ispromoviše po medijima, televizijama itd i svako ko položi psihotest, završi mu se D kategorija i Cpc sertifikat, a vozač mora 2 godine da radi za Gsp. Em ćeš dobiti nov mlađi kadar, em ćeš rešiti nedostatak vozača
 
Vrlo lako zbog novog zakona o polaganju. Raspišeš konkurs za 1000 vozača i svako ko ima B kategoriju može da se prijavi, to se ispromoviše po medijima, televizijama itd i svako ko položi psihotest, završi mu se D kategorija i Cpc sertifikat, a vozač mora 2 godine da radi za Gsp. Em ćeš dobiti nov mlađi kadar, em ćeš rešiti nedostatak vozača
Лепо звучи али мислим да се већина млађих одлучује за Словенију или неку другу земљу еу да оде тамо и вози а друга ствар гсп има озбиљне обуке за возаче питање је да ли би 70% наших возача који возе код приватника прошли такву обуку? Чињеница је да је град у тешком дефициту са возачима па примају свакакве дунстере да возе
 
Ne da zvuci lepo nego bi sigurno moglo. Radio sam u jednoj organizaciji gde smo placali ljudima besplatno preobuku na C i E untri grada u Srbiji, prosle godine, ljudi su se bukvalno grabili za to na javnom pozivu. Ljudi koji rade za minimalac i sastavljaju krajnsa krajem nemaju minimum 1000 evra da bi dobili zeljenu kategoriju. Drzava da hoce da resi problem resila bi, nego je vaznije da se placaju autobusi i sabori koji vozaju polusvet sirom Srbije
 
Ne da zvuci lepo nego bi sigurno moglo. Radio sam u jednoj organizaciji gde smo placali ljudima besplatno preobuku na C i E untri grada u Srbiji, prosle godine, ljudi su se bukvalno grabili za to na javnom pozivu. Ljudi koji rade za minimalac i sastavljaju krajnsa krajem nemaju minimum 1000 evra da bi dobili zeljenu kategoriju. Drzava da hoce da resi problem resila bi, nego je vaznije da se placaju autobusi i sabori koji vozaju polusvet sirom Srbije
E upravo o tome pričam, kad bi ljudi čuli, itekako bi bilo zainteresovanih. Nema svako 3000 evra za D kategoriju i Cpc, a još mnogi i danas ne znaju kolike su plate vozacima autobusa i da su stvarno solidne i daleko je bolje biti vozač autobusa, nego da radiš neke poslove kod privatnika za minimalac.
 
Što Knežević i Transprodukt da ostanu. Verovatno što više voze vazduh, no ljude.
Јер им се возила не распадају као горенавадени. Ако се икада уведе психотест за приватнике ти који возе ваздух више неће имати шта да траже у јавном превозу.
 
Јер им се возила не распадају као горенавадени. Ако се икада уведе психотест за приватнике ти који возе ваздух више неће имати шта да траже у јавном превозу.
Vožnja vazduha je naša boljka duži vremenski period i posledica nedovoljne kontrole i kažnjavanja. Gradu čak i ne trebaju kontrolori, napraviš podsticaj građanima, 500 din za foto/video dokaz o praznoj vožnji, kazna za prevoznika ne plati im se taj dan, vozač 5000 din fiksno. Knežević i TP bukvalno na svakom polasku koji završava pre 22h svoj poslednji polazak voze prazni. Ako neko želi da se uveri za radni dan na liniji 89, to su polasci

sa Vidikovca u 19.51
sa Nbg 18.46, 19.54, 20.13, itd

Knežević insajder sa foruma može da potvrdi
EDIT: Ako baš uđete na prvoj stanici, možda vas vozač poveze do Ade i sl. u "ekspres" režimu kao znak dobre volje (jer vazduh ulazi od druge ili treće stanice). Možda i povremeno stane na neku stanicu usput (tipa crveno je na semaforu, stao bi svakako) i začuđeni putnici na stanici će samo gledati u čudu autobus bez oznake
 
Banbus na liniji 54 prokuvao u Kneževcu, bar je lepo radila klima😆 A kada bude 40 stepeni, onda će se verovatno zapaliti 😆
20250515_162758.jpg
 
Јер им се возила не распадају као горенавадени. Ако се икада уведе психотест за приватнике ти који возе ваздух више неће имати шта да траже у јавном превозу.
Molim? Ne raspadaju se? Dođi na 57 da vidiš mazove krpljene selotejpom i izolir trakama koji se tresu kao da si ušao u traktor a ne u bus, plastike svetla u putničkoj kabini puna šrafova koji su otpali sa plafona, displeje ne mogu ljudski da nameste, izduvnim gasovima u putničkom prostoru redovno. Klima ne postoji u vozilima. Lično prisustvovao pokušajim da se uključi u redovnim mazovima 24506 i 24508 i ne radi. Prevoznik koji samo od mene ima 54 prijave.Ja ne znam o kom transproduktu ti pričaš??? o akii 24513 na 59 koja nije imala grejanje celu zimu ili o e otokaru u kom je klima zabranjena zato što troši mnogo struje? Možda o mazovima 24501 i 24504 koji su u potpuno isto očajnom stanju kao i ovi na 57? Osim 10 otokara koji su ok zato što su novi nemaju apsolutno ništa što valja. Svakom je dovoljno da se 3 dana vozi 59kom i samo 1 put 57icom da shvati ko je i šta je transprodukt.
 
Понудити возачима привазника да возе у ГСП, наравно ко прође психо тест, који ће пасти 90 од 100 возача сигурно.
Kapiram da je ovo ironija ali svakako da napisem da upravo zbog ovog "psiho testa" stvarno 90 od 100 vozaca nije moglo da se zaposli u GPS pre jedno 5-6 godina a sada ti isti nasi vozaci voze ili za privatnika ili su pobegli van zemlje. Zato braca iz sri lanke ne moraju u GSP-u da prodju nikakav "psiho test" a i upitno je kako su dobili dozvole da voze po Beogradu gradski prevoz. Da li su namerno tako postupali pre 4-5-6 godina da bi sada mogli da dovode u GPS strance? Ne znaju srpski niti engleski a autobuse su do dolaska u BG gledali samo iz daljine. Umesto da su tada prihvatali nase vozace u GPS oni su radili sve kontra i dosli smo do ove situacije da nas voze neki stranci. Zalosno.
 
Транспродукт да остане, али да им се одузму 57 и 59.
 
Kapiram da je ovo ironija ali svakako da napisem da upravo zbog ovog "psiho testa" stvarno 90 od 100 vozaca nije moglo da se zaposli u GPS pre jedno 5-6 godina a sada ti isti nasi vozaci voze ili za privatnika ili su pobegli van zemlje. Zato braca iz sri lanke ne moraju u GSP-u da prodju nikakav "psiho test" a i upitno je kako su dobili dozvole da voze po Beogradu gradski prevoz. Da li su namerno tako postupali pre 4-5-6 godina da bi sada mogli da dovode u GPS strance? Ne znaju srpski niti engleski a autobuse su do dolaska u BG gledali samo iz daljine. Umesto da su tada prihvatali nase vozace u GPS oni su radili sve kontra i dosli smo do ove situacije da nas voze neki stranci. Zalosno.

Strani vozači ne rade u GSP-u.
 
Мислим да је Архива односно Мобилитас први довео ове из Шри Ланке па после њих Стрела.
 
Ok @Jelancha . Znam inace provereno da nisu hteli pre 5 godina da primaju u GSP nase vozace svi su padali na tim psiho testovima a posle par godina su sve te iste vozace koji su pali na psiho testovima zvali da voze za GPS ali tad je za dosta njih bilo vec kasno. Ili su otisli van zemlje ili voze za privatnike po boljim uslovima.
 
Molim? Ne raspadaju se? Dođi na 57 da vidiš mazove krpljene selotejpom i izolir trakama koji se tresu kao da si ušao u traktor a ne u bus, plastike svetla u putničkoj kabini puna šrafova koji su otpali sa plafona, displeje ne mogu ljudski da nameste, izduvnim gasovima u putničkom prostoru redovno. Klima ne postoji u vozilima. Lično prisustvovao pokušajim da se uključi u redovnim mazovima 24506 i 24508 i ne radi. Prevoznik koji samo od mene ima 54 prijave.Ja ne znam o kom transproduktu ti pričaš??? o akii 24513 na 59 koja nije imala grejanje celu zimu ili o e otokaru u kom je klima zabranjena zato što troši mnogo struje? Možda o mazovima 24501 i 24504 koji su u potpuno isto očajnom stanju kao i ovi na 57? Osim 10 otokara koji su ok zato što su novi nemaju apsolutno ništa što valja. Svakom je dovoljno da se 3 dana vozi 59kom i samo 1 put 57icom da shvati ko je i šta je transprodukt.
Мазови им се распадају, остало не, јер је на 59. Опет је исти тај ТП пристојнији од Лудака, Црчка и наравно СНСтреле.
 
Banbus na liniji 54 prokuvao u Kneževcu, bar je lepo radila klima😆 A kada bude 40 stepeni, onda će se verovatno zapaliti 😆
Pogledajte prilog 238195
Ili je puklo crevo ili je možda termodavač ostao zatvoren. Motor i sve što ga prati delo je Mercedesa. Akia to ne pravi. Hladnjak može biti turske proizvodnje, creva sa ostalom instalacijom obično idu uz motor. Izbacivanje rashladne tečnosti i dizanje temperature nije ništa alarmantno, neobično, a ni strašno, pogotovu nije nešto zbog čega bi se autobus zapalio. Solarisi su imali falično crevo okretnice koje je tada koštalo 500 evra, pa nikom ništa. Ne moramo od svega praviti famu.
 
Јер им се возила не распадају као горенавадени. Ако се икада уведе психотест за приватнике ти који возе ваздух више неће имати шта да траже у јавном превозу.
Kneževićevi Isuzi se ne raspadaju?! Kabina u njima, koje kao da su pravljene od kartona, samo što se ne raspadnu/sruše. Iz njih su sva moguća sedišta povadili, ali zato im šrafovi ostali pa da se neko lepo poseče i da dobije trovanje krvi. U Isuzu g. br. 59 sam video i rđu ispod drugih vrata.
Za Transprodukt tek nemam komentar, MAZovi kojima curi gorivo iz rezervoara, a i Akije im se raspadaju. Krenule da šušte kao da ih je Banbus održavao za ove četiri godine.
Psihotest neće ništa pomoći pošto ni GSP nije zlatan sa "L" linijama, a vozači umeju da rade i isto što privatnici, odnosno vožnja vazduha. A tek slučajevi koji se namerno razvlače radi ranijeg završetka smene.
 
Pa sve su tačno rekli, realizovani su (ali prazni), i čak su i stali na poneku stanicu (sticajem okolnosti kad je crveno na semaforu, npr. stajalište Blok 70). Isto tako je odgovarao na primedbe i bivši konzorcijum. Jedini put kada su prihvatili primedbu je bio sa video prilogom na kome se vidi kako prazan čak otvara vrata na stajalištu (fore radi), a u pitanju je bio jedan poznati lik iz Tamnave trans
 
Vrh