Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Citaro Niš Ekspresa, gb 001
20250511_121849.jpg
 
IK 201 101# se prodaje za cenu 3900e,ovo je zaista bezobrazluk, nista nije bolji od onog iz Kovina, pa koji ce i entuzijasta ili bilo ko drugi i da hoce hteti kupiti autobus tih godina za te pare(osim ako bas nije zagrizen) , ne znam sta postizu ovim, isti prodaje 68 za 7000e...
 
Poslednja izmena:
Па то продавци гледају као старо гвожђе, не као техничко наслеђе. Контактирајте музеј трактора у Новом Милошеву, ваљало би да један примерак заврши код њих.
 
1747922465309.png

Уочен нови Фотон аутобус на линији 5 у Шапцу. Зна ли неко спецификације и детаље колико их има у Дугином возном парку? Линије које ја користим и даље користе зелене Lions City.
 
Pogledajte prilog 238932
Уочен нови Фотон аутобус на линији 5 у Шапцу. Зна ли неко спецификације и детаље колико их има у Дугином возном парку? Линије које ја користим и даље користе зелене Lions City.
U koje vreme je slikano
 
Je l uspeva ovaj Foton da izgura ceo dan na 5? Pre svega me zanima da li uveče oko 19h vozi još uvek? :D
 

Nekada je Politika bila novina od ugleda.
 
Jedna brzinska iz garaže Master busa u Rumi.
Zglobni MAN na A24 šasiji iz Postbusa, dva Iveco midibusa i Setra "trojka" troosovinka sa beše 76 mesta.



MAN na žalost ima problem sa strujom, ne pune alternatori baterije i moraju da skidaju motor i menjač tokom letnjeg raspusta da bi došli do štampane ploče.
Inače sama garaža, majstori, generalno stanje većine vozila i organizacija su za svaku pohvalu. Isto kao i kod matične firme u Auto kodeks u Zemunu.
 

Nekada je Politika bila novina od ugleda.
Mali je Niš za klasični metro, ali tramvajsku/LRT liniju od glavne železničke stanice od Niške Banje bi mogao dobiti uz skromnu pomoć republike, postoji još uvek netaknuti koridor bivše pirotske pruge koji se minimalno ukršta sa drumskim saobraćajem. Sa elektrifikacijom, dodatnim kolosekom i par nadvožnjaka/podvožnjaka, to bi bio skoro pa metro. Nažalost, poznavajući naprdnjački novobogataški mentalni sklop mnogo je verovatnije da će tu graditi bulevar za još više automobila. Nisu sposobni da u Beogradu naprave bilo laki bilo teški metro, a cimaće se mnogo da poboljšaju niški javni prevoz. I Novi Sad je idealan za moderni denivelisani tramvaj, pa njegovo vraćanje već godinama niko ne spominje čak ni pred izbore.

Kada je ukinut stari beogradski čvor, mogla je očas posla i za smešne pare da se uradi 15 kilometara dugačka LRT linija Ada Huja-Pančevački Most-Dorćol-Savski Trg-Sajam-Miljakovac, bilo je dovoljno prostora i za nju i za njihov presveti BGH20, sada bi mnogo efikasnije od solo busa 3A menjala tramvaj i funkcionisala bez smetnji čak i dok su blokirane Nemanjina i Kneza Miloša. Tu bi mogli da saobraćaju čak i mnogo duži tramvaji bez čepova koje stvaraju u uzanim ulicama, tipa 2 x CAF koji je izvorno i klasifikovan kao lako šinsko vozilo. Ali ne, majmuni prugu preorali i na njenom mestu prave kilometarski park koji je mogao da bude i duž LRT-a 🤡 🤡 🤡 Primer iz Nanta u Francuskoj, ne vidim zašto ovo nije moglo duž stare pruge na Dorćolu i oko Kalemegdana:

Flickr_-_IngolfBLN_-_Nantes_-_Tramway_-_Ligne_3_-_Orvault_(17).jpg
 
Vrh