Šta je novo?

Moravski koridor E-761 (Pojate - Preljina)

Nije baš da se ništa ne radi. Sinoć oko 10 prođoh tuda i radi se i pod reflektorima, na dve lokacije bliže Kraljevu koliko sam video s magistrale. Nisam se skoncentrisao da pohvatam nazive sela.
To pod reflektorima može da bude gomilanje rizle u Adranima pošto se doprema non-stop.
 
Snima i dalje, ali su sad zaključani. Danas je izbacio jedan ali dostupan samo članovima utube kanala (1000 rsd/mesec je članstvo)

Objasnio je u ovom videu zašto
 
Rade nije ukapirao kako funkcionise youtube, da je to besplatna platforma, a on je sebi napravio posao sa punim radnim vremenom. Nepotrebno je snimanje svakoga dana iste stvari, a tek to sto istog dana ide od Krusevca do Pojata, pa na drugu stranu do Trstenika. I onda prica kako prelazi puno kilometara a sve to kosta. Moze da se ugleda malo na ostale koji snimaju napredovanje radova na putevima.
 
ima da izaberemo ako nam se ne svidja da pogledamo klipove sergio spektora ili vlad089 ili srdjana prpe ili trstenicana ili drive ili dron g ili Skyscrapers Construction Serbia
platimo clanarinu i pratimo radeta
P.S.
IZVINJAVAM SE AKO SAM N EKOGA PRESKOCIO
 
Rade nije ukapirao kako funkcionise youtube, da je to besplatna platforma, a on je sebi napravio posao sa punim radnim vremenom. Nepotrebno je snimanje svakoga dana iste stvari, a tek to sto istog dana ide od Krusevca do Pojata, pa na drugu stranu do Trstenika. I onda prica kako prelazi puno kilometara a sve to kosta. Moze da se ugleda malo na ostale koji snimaju napredovanje radova na putevima.
Jednom, dva ili eventualno tri puta mesečno da pređe jednu deonicu (npr KŠ-TS ili TS-VB) sasvim bi bilo dovoljno, možda bi imao manje pregleda, jer algoritam forsira izbacivanje sadržaja učestalo, ali imao bi svoju publiku svakako i što je važnije stegli bi neku realniju sliku o napretku radova
 
Ја његове снимке не пратим одавно. Убио ми је интересовање о тој деоници честим избацивањем снимака где су минимално уочљиве промене.
 
1714633842770.png
 
Po projektu postoji kraći nadvožnjak za pravac KŠ - NI. Nadvožnjak je potreban da bi preskočio magistralni put.
 
Da, drugi se podrazumeva. Gornji komentar se odnosio na trenutne radove na mestu stare naplatne i gore gde je vrzina.
 
Nece se uopste koridor raditi to se oni samo vozikaju tu sa masinama da smetaju narodu . . .

Ne znam šta si hteo da kažeš.
A isto tako ne znam kako možeš da kažeš da su krenule pripreme za nadvožnjak, kada ovi radovi nemaju veze sa tim

Gradiće se nadvožnjak preko E75, kao i nadvožnjak preko puta za Paraćin.
Samo neće sada
 
Nego kada ce se graditi?
Pravac Nis-Ks je dosta dugacak, trebalo bi sto pre poceti, da bi imalo smisla pustanje autoputa dalje ka Trsteniku i Banji, da se zaokruzi jedna celina.
 
Nego kada ce se graditi?
Pravac Nis-Ks je dosta dugacak, trebalo bi sto pre poceti, da bi imalo smisla pustanje autoputa dalje ka Trsteniku i Banji, da se zaokruzi jedna celina.

Ne postoji još uvek ni glavni projekat, ne znam kada će se graditi
 
Ovde je okačen projekat. Sad da li bio projekat za dozvolu ili za izvođenje ne znam ali su radovi najavjeni na sajtu da će trajati 5 meseci. Ne verujem da će moći u tom roku da urade. Realno je da se uradi do kraja godine pošto je to neki termin kad se puštaju urađene deonice. Taj drugi nadvožnjak je čini mi se oko 600m. Nije ni malo naivan. Prelazi preko 2 autoputa i magistrale pa zbog saobraćaja će izgradnja biti dodatno teža i sporija. Trenutni radovi itekako se mogu smatrati pripremnim jer ne mogu da rade.prvo taj kraći nadvožnjak dok ne iskrče vrzinu odnosno urade trasiranje. Kod stare naplatne kreće rampa. Mora potporni zid za rampu da se prvo uradi. Takođe postoji i potporni zid za silaznu rampu Bg-Kš koji bi trebalo da se uradi pre same rampe.
 
Vrh