Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Gledajući snimke, jednu stvar nikako ne razumem, zašto nisu već uradili desne stepenice sa eskalatorim za šesti peron koje će biti ispred zgrade, spolja? One su van zgrade i daleko od fasade, sad stoje okružene kontejnerima i materijalom. Dakle van prolaza na gradilištu i njihova upotreba ne bi nikako ometala radove, a udvostručili bi kapacitet ulaza/izlaza.
 


Tako da će objekti ići još po tri sprata u visinu svaki ali ne direktno do ivice krova nego samo do ovog žutom linijom ograničenog međuprostora:
Pogledajte prilog 154243

E sada, taj međuprostor uopšte nije toliko mali tako da će biti zaista zanimljivo videti zašta će da se koristi.


Zid izveden sa kosinom, tebao bi da bude nastavak krova. Mozda se prvo radi sredisnji deo pa kad se urade nosece konstrukcije onda ce krov da se produzi. Obzirom da taj deo nije vidljiv i nije veliki raspon, mozda je predvidjeno neko jednostavnije resenje. Videcemo

00000.jpg
 
Poslednja izmena:
Da li je ono bus parkiran na ploči :D

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Svuda svi radovi kasne, ali onda teraju radnike da rade za praznik (i ovde, i u Novom Sadu, i u TPS Zemun), valjda da bi pokazali kako se radi.... Žao mi ljudi, nadam se da bar izvuku veću dnevnicu.
 
budimo strpljivi jos par decenija i verujmo Vodji
 
Овде је опет акценат на изгледу, а не на функцији. Прокоп је морао да постане чвориште јавног превоза, са аутобуском, тролејбуском и трамвајском окретницом, и метро станицом.
 
Koji apsurd. Sve lovorike I pocasti prpast ce Vucicu, ustvari covjeku koji je u vise decenijskoj istoriji ubedljivo najvise osakatio isti taj projekat, ostavljajuci ga bez metroa... /izvinjavam se za mali off, ali u kontekstu prethodnih postova/
 
Овде је опет акценат на изгледу, а не на функцији. Прокоп је морао да постане чвориште јавног превоза, са аутобуском, тролејбуском и трамвајском окретницом, и метро станицом.
To je sve moguće uraditi ali je država ta koja time treba da se bavi. Koliko vidimo državu boli K, više se bavi projektom privatne stanogradnje, umesto javnim prevozom.
 
Овде је опет акценат на изгледу, а не на функцији. Прокоп је морао да постане чвориште јавног превоза, са аутобуском, тролејбуском и трамвајском окретницом, и метро станицом.
Verujem da će gradski oci silom prilike morati da "dovedu" linije gradskog prevoza do nje kada poprimi svoj potpuni izgled i funkcionalnost.
 
Verujem da će gradski oci silom prilike morati da "dovedu" linije gradskog prevoza do nje kada poprimi svoj potpuni izgled i funkcionalnost.

Što neće biti bar još jedno pet godina, jer ovo iznad je samo deo i to manji deo. Ispod ostaju dva koloseka, jedan peron, cela nedovršena zgrada ka autoputu, brdo, prilazni putevi...
 
Biće politički pritisak da se spuste trole i dovedu autobuske linije, posebno kad se poveže sa Budimpeštom.

Будимпешта ће чинити само мали удео у проценту броја путника из Београда. Много веће повећање броја путника би могла донети модернизација пруге до Ниша, ремонт барске пруге, као и ремонт и електрификација Лапово - Краљево и Сталаћ - Краљево, уз наравно увођење одговарајућег броја возова ка овим дестинацијама.
 
Nažalost mimoišao sam se sa Vođom i ministrom Malijem pa nisam uspeo da mu kažem da prestane sa sipanjem para u ovu rupu bez dna i da sredstva preusmeri u rekonstruisanu stanicu koja već postoji na mestu gde jedna stanica treba da bude. Ali avaj ne očajavam pa sam barem ukačio par kadroma.

C702E911-C06A-4673-B9C8-526E589561AA.jpeg
7C46ED45-6A4E-4C65-A3BE-F2E77FC7E7F6.jpeg
BDBD2238-DD0F-4056-8DA5-F1F3CC3EC8FA.jpeg
2BA84642-C20E-473D-9022-F153042254EF.jpeg
F1229ACD-447E-4A9B-A184-83CEFEF86A8D.jpeg
F2EE42F5-492F-4788-B367-4667DD3CCA2C.jpeg
35B89BF2-4EEF-4D57-A8DA-BE49F4158F1F.jpeg
4FFBFDE7-E605-431C-A91B-C4C0EF6EF663.jpeg



I evo najveća tuga. Do Centralne, najveće Železničke stanice trenutno vodi 1.5 linija koja ide na svakih 20min. Neko je ostavio i svoje mišljenje o ovom redu vožnje .!. od ovce.

91F33D14-AA01-47F6-A3D5-C1E1ED3EABC2.jpeg


Pored toga ono što svi uglavnom zanemare kada kritikuju poziciju ove stanice je nepostojanje ikakve normalne pešačke veze sa bilo kojom cemtralnom tačkom u gradu. Bukvalno ne znaš gde da kreneš kad izađeš iznad ploče.
 
Vrh