Šta je novo?

Vojvode Stepe-pesacko-tramvajska ulica

vozdovacki

Intermediate
Učlanjen(a)
28.04.2011.
Poruke
190
Pohvaljen
0
Lokacija
Vozdovac
Tema je i zvanicno otvorena :vops:
Nadam se ne uzalud,verujem da se ova ideja moze realizovati,ali uz dosta rada i ljude koji to hoce da podrze i takodje misle da ova ideja nece ostati samo na papiru,tj forumu.
Da ne duzim,nego da izlozim ono sto ja trenutno vidim.
 
I ja sam to predlagao kroz brojne teme na forumu, ali se nikada ne bih usudio da ovako velika vrata otvorim. Ljude bre mnogo vole svoje automobile ovde.
 
Posto svi pitaju za kumodrasku,kad je u pitanju kumodraska ,problem se da resiti,produziti je od crvenog solitera,Darvinove.Putanja produzetka kumodraske se moze realizovati,posto je prostor prazan ili su u pitanju manje kucice-
392138_193996827354145_100002314861564_381500_154571919_n.jpg
 
Sam projekat pesacko tramvajske zone moze da se odradi ,ali naravno ne za godinu dana,vec tokom nekoliko godina znc postepeno.Ja mogu to da zamislim,kao i dosta ljudi u mojoj okoliini i koji zive u V.Stepe i kojima se ideja svidela,a onda mi mogli da se sprovedu i cafovi tramvaji cime bi se smanjila buka u toj ulici tako da jedan problem poerd parkiranja posred ulice i po trotoarima bio resen,a samim tim vozdovcani bi dobili jedno lepo setaliste kakvo nemaju ,sa kaficima i restoranima mozda cak i da setaliste bude odrajeno u kockama tj poznata kaldrma,da se odradi par drvoreda,a u basticama gde su tramvaji trava ..ali do toga postepeno i sa dobrim odradjenim projektom..
Neko bi rekao da previse mastam,ali svaki grad ima neko setaliste ili reprezentativno mesto..a za ovo oduvek zamisljam.
Inace tramvaje bih sproveo po sredini ulice..
 
Ovaj projekat ne samo da je potreban, vec je neophodan!

Kada se izgradi naselje na mestu kasarne na Trosarini saobracajni kolaps je neminovan.

Jedino sto nas moze spasiti nije prosirivanje ulica ili pravljenje novih, automobili ce ih iovako i onako brzo popuniti.
Broj automobila na ulicama se moze smanjiti ili skupim benzinom i sveopstom bedom, za to ce se pobrinuti drzavne vlasti, ili alternativom u prevozu, to je nas posao.

Na ovom potezu GSP moze da odradi odlican posao jer imamo 3 takoreci paralelna pravca: JNA, Vojvode Stepe i Kumodrasku

Zatvaranjem samo jednog od pravaca, Vojvode Stepe, dobijamo pouzdan potez za Tramvaje i brzu i pouzdanu vezu sa Autokomandom i Centrom.

Jedna tramvajska linija sa taktom 2/3 min na tom pravcu postala bi pravi hit. (bez reorganizacije ostatka mreze moze recimo 9 Banjica-blokovi i 9A Banjica-Slavija/Tasmajdan, 10 i 14 ukidamo kako ne bi smetale a takt bio uvek pouzdan)


Uz sve to Vozdovac dobija stacko-trgovacku ulicu, kao 4 Knez Mihajlove :cool:
 
Zidar znaci upravo to,a,..ako pogledas bolje V.Stepe ima duzinu ali sirinom se ne moze pohvaliti...na bing maps se lepo moze videti da na potezu produzetka kumodraske,ima dosta neiskoriscenog prostora i rastinja..i ponavljam marinkova bara je stvarno veliki potencijal da se sredi tj poruse te kucice ,kao sto je to i bilo planirano nekada davno..
To sve moze postepeno da se odradi i sa dobrim projektom
 
Meni se dopada ideja, samo nedoumica koju imam jeste da li bi se možda saobraćajna gužva prebacila u Kumodrašku i Bul. Oslobođenja. Plašim se da ne dobijemo tamo isti haos koji imamo sada u V. Stepe.

Za Bul. Oslobođenja se manje plašim jer je prilično širok i ima mesta za zaustavljanje na trotoarima (samo da im ne padne na pamet da ga šire na uštrb drveća), ali mi je Kumodraška kritična, a pogotovu prilazi njoj od kružnog toka. Mislim da bi tu malo više moralo da se ruši.
 
jlaki":17adlytv je napisao(la):
Meni se dopada ideja, samo nedoumica koju imam jeste da li bi se možda saobraćajna gužva prebacila u Kumodrašku i Bul. Oslobođenja. Plašim se da ne dobijemo tamo isti haos koji imamo sada u V. Stepe.

Za Bul. Oslobođenja se manje plašim jer je prilično širok i ima mesta za zaustavljanje na trotoarima (samo da im ne padne na pamet da ga šire na uštrb drveća), ali mi je Kumodraška kritična, a pogotovu prilazi njoj od kružnog toka. Mislim da bi tu malo više moralo da se ruši.
To su sve uglavnom male kucice..od kojih su neke u fazi raspadanja..ali kao sto vidis na mapi gore,kumodraska bi dobila jos jedan prilaz koji bi resio problem donekle..
 
Da se o ovome razmisljalo pre pet, sest godina dok je bilo jos dosta ocuvanih starih kucica i radnji koje su ulici davali smek, to bi bio pun pogodak. U medjuvremenu je niklo toliko novih "standardnih" sestospratnica da je naseljenost u njoj drasticno porasla, a gradi se jos novih uprkos krizi. Sada ce svi ti ljudi morati nekuda da voze. No vise mi je zao sto su upropastili tu starinsku autenticnost...
 
Ne znam kako je izgledala ranije, ali ja sam za da se sve to poruši i da se izgrade šestospratnice duž cele celcate ulice. Bila bi to svojevrsna izložba neafirmisanih nadriarhitekata. :D
 
vozdovacki":1rc3bukx je napisao(la):
marinkova bara je stvarno veliki potencijal da se sredi tj poruse te kucice ,kao sto je to i bilo planirano nekada davno..
To sve moze postepeno da se odradi i sa dobrim projektom

Jednog dana ce Marinkova bara da leti isto kao i udzerice na Lekinom Brdu i naravno da treba Kumodrasku produziti do Autoputa i Ustanicke.

Ipak bilo bi bolje da projekat za Vojvode Stepe pravimo samo koristeci postojece stanje inace ce ce nam skeptici odgovoriti da je nerealan sve dok se ne produzi Kumodraska.
Lako je zaduziti nekoliko generacija i sa tim milionima nesto u raditi (cf Gradska Uprava) a mnogo teze iskoristiti postojece kapacitete do maksimuma njihovih potencijala.

Tramvaj u sredinu, dakako.
 
Sta znam Laki skupo je sve to. Ulica je jedna od najruznijih u gradu, mozda nesto kvalitetnije novogradnje mogu donekle da izvuku stvar. Malo ,,hrabrije'' arhitekture a ne dosadasnje investitorske ne bi bilo na odmet.
Za pocetak da se omoguci tramvajima da normalno idu, dosta je vise bahatih vozaca u V. Stepe.
Naravno nista bez sireg konteksta, Kumodraske ali i drugih ulica. Ja stvarno ne znam sta cekaju, da se napravi ceo Dulvil pa da od guzve postane haos i onda tek da krenu sa infrastrukturom i naprave totalni haos. Konkretno mislim na ono sto se moze uraditi odmah bez velikih troskova, rusenja. Prosiriti Save Maskovica(Trosarina), Kruzni put sve do Jerkovica i ispraviti onu glupu raskrsnicu a sto da ne i onu na vrhu V. Stepe.

@Zidar

Broj automobila na ulicama se moze smanjiti ili skupim benzinom i sveopstom bedom, za to ce se pobrinuti drzavne vlasti,

Pa za sve su se vec pobrinuli, imamo preskup benzin i sveopstu bedu ali ljudi i dalje voze li voze. Kako i odakle, stvarno ne znam, ostaje enigma. :)

Ja nikako ne bih podilazio automobilskom saobracaju ali prosirenje nekih vaznih ulica na 2+2 je potreba sve i da nam metro padne sa neba.
 
OBAVEŠTENJE: TRAMVAJI 2012 GODINE VEROVATNO SREDINOM JANUARA ILI FEBRUARA NECE IĆI VOJVODOM STEPE, ZBOG KOMPLETNOG REKONSTRUISANJA ŠINA KOJA ĆE BITI PREBRAČENA U SREDINU BIĆE DODATA TREĆA ŠINA KOD OKRETNICE "BANJICA" TO ĆE BITI ŠLUS. BIĆETE OBAVEŠTENI KADA POČINJE REKONSTRUKCIJA
nezvanicna informacija
Ako se ova inf. ispostavi tacnom,jedan deo plana koji je ovde predlozen je ispunjen,sto je veliki uspeh,podseticu da se u nijednom trenutku nisu pominjane sine po sredini ,tako da je mozda ipak neko primetio ovo na forumu. :D
 
Nema šanse da se kompletno rekonstruisanje šina i prebacivanje u sredinu uradi za pola meseca. A i da je moguće, nema šanse da se to izvede bez mnogo papirologije koja je već morala da bude gotova.

A naročito ne može bez predizborne patkometrije.
 
zidar":i68j6j4m je napisao(la):
Zatvaranjem samo jednog od pravaca, Vojvode Stepe, dobijamo pouzdan potez za Tramvaje i brzu i pouzdanu vezu sa Autokomandom i Centrom....
Морам да те исправим, Аутокоманда - Трошарина је и најбржи, и најпоузданији део од Славије до Бањице. Ако мени не верујеш, провозај једно 20-30 вожњи, мери и бележи времена, па ћеш да видиш. На овом правцу штету праве семафори на Булевару ослобођења и Трошарини, а још већу штету гужвање са аутобусима и таксистима од Карађорђевог парка до Славије.

Нисам баш потпуно за варијанту пешачке улице, али бих био за такав аутомобилски део коловоза да испадну бубрези ако возиш преко 30км/с, те да једино трамваји имају привилегију да спиче 40-50км/с.
 
Meni se čini kao dobra ideja koja je i izvodljiva. Od Ukrštanja Vojvode Stepe sa Bože Jankovića pa do Ljube Vučkovića.
Na pojedinim mestima, zbog pristupa garažama, bi bile uvedene jednosmerne ulice tik uz zgrade i to samo sa jedne strane Vojvode Stepe. Te jednosmerne bi obilazazile kratak niz zgrada od jedne do druge bočne ulice i time obogućavale pristup garažama bez da ometaju pešačku zonu.
 
Коначно средина. браво ОСС
На овој теми је се дошло до очигледне поларизације црно-бело, тј. фракција за друмску улицу и фракција за пешачку. Колико ли је само могућности између тога.

Ова тема и служи за такве предлоге а не да се по обичају поларишемо на да и не.
 
Šine u sredinu , a stanice taktički prema uslovima rasporediti a i veci razmak između stanica
! !
! I
( )
! !
tako da svako može malo i da napravi koj zdrastveni minut šetnje više
 
Bez gužve na Voždovcu od 2014. godine - Vojvode Stepe dobija tramvajske šine na sredini ulice, a Autokomanda semafore

"Šine na sredini ulice, po jedna traka u oba smera, nova komunalna infrastruktura i veći broj parking mesta – ovako će po završetku rekonstrukcije izgledati beogradska Ulica vojvode Stepe. Važna saobraćajnica, poznata po gužvama i nepropisnom parkiranju, već u prvoj polovini 2013. godine počeće da poprima novi izgled.

Semafori na Autokomandi

Na samom kružnom toku Autokomanda biće rekonstruisani tramvajski koloseci, tramvajska kontaktna mreža, uređeno odvodnjavanje tramvajske baštice kolovoza, kao i semaforizacija kružnog toka. Biće rekonstruisana i toplovodna i vodovodna mreža, najavili su za "eKapiju" u Agenciji za investicije."

eKapija, objavljeno 26. 03. 2012.| 13:50
 
Vrh