Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Pa pakao sa parkiranjem je zato što je bio planski građen, sada se gradi stihijski na svakoj slobodnoj površini, guraju se poslovni prostori i tržni centri tamo gde nema uslova za parkiranje...
Cela ova priča je počela sa planom za novogradnju u Pere Segedinca - i posledicama o kojima niko ne razmišlja, osim
"e, nije mi to palo na pamet, ali možda bi mogli onda da uvedu zonu"....
To kod vas je gotova priča, niste razmišljali na vreme kao mi sada...

Kako se gradi u Vojvođanskoj je školski primer da se ni o čemu ne vodi računa - jedna zgrada duplo viša od susedne, na jednoj strani ulice zgrade su odvojene od ulice velikim žardinjerama, na suprotnoj strani - tik uz trotoar... ko veruje da će da misle o dovoljnom broju parking mesta? Naravno da neće.

Ne znam kako olakšanje zona može da donese savskim blokovima, kada tu pakao nastaje tek popodne i uveče.
 
Poslednja izmena:
To kod vas je gotova priča, niste razmišljali na vreme kao mi sada...
Gde kod nas? Pa kod mene nije izgradjena jedna nova zgrada poslednju deceniju i po. Niti trzni centar, niti ista. A izgradjen je parking. I bilo je poluprazno dok raznima nije palo napamet da to iskoriste, poput navededenog rentakara.
A koji ste to vi sada? U kom delu grada?
Zaista ne mogu da shvatim kako uvodjenje nekog dodatnog reda ne bi pomoglo.
 
"Mi" smo u savskim blokovima, vrlo zainteresovani za temu na kojoj upravo sada pišemo: "Vojvođanska - Tošin Bunar" :)
Kakav "dodatni red" - pa ovde preko dana ima mesta, nema predveče i tokom noći, kako tu zona može da uvede "dodatni red"?
Vi imate vaše probleme - poštujem i saosećam se, ali nemojte drugima nametati rešenje koje ne žele.
 
"Mi" smo u savskim blokovima, vrlo zainteresovani za temu na kojoj upravo sada pišemo: "Vojvođanska - Tošin Bunar" :)
Kakav "dodatni red" - pa ovde preko dana ima mesta, nema predveče i tokom noći, kako tu zona može da uvede "dodatni red"?
Vi imate vaše probleme - poštujem i saosećam se, ali nemojte drugima nametati rešenje koje ne žele.
Zaista se trudim da razumem argumentaciju ali ne pomaze. Sta znaci to sto ima preko dana mesta, a uvece ne? To je neki argument protiv zone? Pa zona je tu da rascisti stvari, da parkiraju oni koji imaju pravo na to, oni koji tamo zive, a ne svako ko ne zna gde ce sa svojim automobilom. Pokusavam na primeru rentakara i placa automobila to da i obajsnim. Ali ocigledno ne ide.
Pa ako se racisti i jedan takav automobil, bice jedan vise za stanare, i danju i nocu.
Ako je argumentacija protiv cena, onda ok. Uvazavam.
A budite malo vise solidarni sa drugima, jer ce vrlo brzo mecka pokucati i vama na vrata. Ne spustaju kablove pod zemlju i ne pale tc slucajno.
Uskoro cete i vi predlagati zone.
 
Ali Zorane - zona je uvedena u gradu zato što preko dana, u radno vreme i dok se ljudi vraćaju sa posla. nije bilo mesta za parking.
Ovde je suprotna situacija - preko dana ima mesta, posle radnog vremena nema.
Nije stvar u napuštenim i havarisanim vozilima, nije stvar u firmama, ovde ih nema poslovnih zgrada kao u 20-tim blokovima.
Ovde bi naplaćivali stanirma mesečne karte za zonu, zona traje 7-21, a i sada posle 21 ne može da se nađe mesto...
To je besmisleno.
Ovde nema rent-a-cara, mi vaš problem nemamo.
Ovde imamo gradnju novih zgrada na nekada zelenim površinama i na mestu vojvođanskih kuća, bez obezveđivanja dovoljnog broja parking mesta.
Zona nije rešenje, zona je samo posledica stihijske i gradnje.

(kineski TC je odavno planiran za uklanjanje jer se gradi novi, kao i spuštanje dalekovoda pod zemlju).

Pokrenite temu sa rent-a-carom na javnom parkingu, ovo je forum za to, ali tema Vojvođanska - Tošin Bunar - nije.
 
Glavni motiv zoniranja je da se omoguci ljudima da lakse pronadju parking mesto. Da li na nacin da se oteraju kola od ljudi koji ne zive na tom mestu ili sprecavanje ljudi koji rade tamo je svejedno.
Dacu primer Beca. Isti je od skora u celosti zoniran. Bez obzira kakav kvart je ubpitanju. Centar, poslovni, sta god. Jednostavno tamo vise nema parkinga bez placanja zone.
Ucimo od najboljih.
 
Problem u Beču nije napravljen na način kako se to upravo sada radi u Vojvođanskoj, Tošinom Bunaru i u savskim blokovima. Znam da su nam državna uprava i vlast prepuni prepisivača, ne moramo zato da sve slepo prepisujemo samo zato što je neko negde tako radio.
Ako ćemo da učimo od Beča, hajde da se ne dozvoljava gradnja kako kojem investitoru ćefne (Vojvođanska pravi primer).
 
Sve je to ok i stoji. Ali bas nikakve direktne veze nema sa zoniranjem. Jedno ne iskljucuje drugo.
 
Lakse im je da onda zoniraju ceo grad odjednom i u teoriji onda bi se resili svi problemi jednim potezom.
U teoriji da, u praksi ne bi mrdnuli od početka. Ovo sa garažama što je neko spominjao je jedno od rešenja na kojem treba (po)raditi.

Ne znam kako olakšanje zona može da donese savskim blokovima, kada tu pakao nastaje tek popodne i uveče.
Uvedeš zonu od 17h pa do jutra. :D

Glavni motiv zoniranja je da se omoguci ljudima da lakse pronadju parking mesto. Da li na nacin da se oteraju kola od ljudi koji ne zive na tom mestu ili sprecavanje ljudi koji rade tamo je svejedno.
To u teoriji može da funkcioniše u delovima grada gde ima više parking mesta nego vozila stanara. Ali kako misliš da zona reši problem tamo gde je više vozila stanara nego parking mesta?
 
U teoriji da, u praksi ne bi mrdnuli od početka. Ovo sa garažama što je neko spominjao je jedno od rešenja na kojem treba (po)raditi.


Uvedeš zonu od 17h pa do jutra. :D


To u teoriji može da funkcioniše u delovima grada gde ima više parking mesta nego vozila stanara. Ali kako misliš da zona reši problem tamo gde je više vozila stanara nego parking mesta?
Ne kazem da ce resiti. Nije resila ni u centralnim opstinama, npr na Vracaru. Jer tamo i dalje ima daleko vise automobila neko parking mesta. Ali da li je olaksala stanarima i ostalima da nadju sebibparking. Jeste svakako. Da nije, sta mislite koliko bi tu bilo onda vozila firmi, crnogorskih tablica...
Tvrdim da u periodu 17-20 je laksse naci pm na vracaru nego u blokovima.

Ne znam sto bi bio problem da se to uvede i blokovima. Ako npr na 100 pm danas dodje 130 automobila, odnkojih 30 zavrsi na trotorarima i zelenim povrsinama. Ako maknemo i 20 ne znaci da ce biti dovoljno za sve. Ali ce onda samo 10 ostati tamo gde ne treba.
 
Ne kazem da ce resiti. Nije resila ni u centralnim opstinama, npr na Vracaru. Jer tamo i dalje ima daleko vise automobila neko parking mesta. Ali da li je olaksala stanarima i ostalima da nadju sebib parking. Jeste svakako.
Ne vidim kako je to zona olakšala da se nađe parking mesto, kada i dalje imaju više vozila nego mesta, bez obzira na sva rasterećenja koja si naveo.

Tvrdim da u periodu 17-20 je laksse naci pm na vracaru nego u blokovima.
Mislim da je podjednako problem. po tome što pišeš ispada da svi koji žive u BG idu na Vračar da rade. A i da Novobeograđani ne rade uopšte na NBG / Zemun, nego isključivo u starom delu grada.

Ne znam sto bi bio problem da se to uvede i blokovima. Ako npr na 100 pm danas dodje 130 automobila, odnkojih 30 zavrsi na trotorarima i zelenim povrsinama. Ako maknemo i 20 ne znaci da ce biti dovoljno za sve. Ali ce onda samo 10 ostati tamo gde ne treba.
Treba težiti rešenju da se maknu sva vozila, a ne da bude manje obih koji neće imati kud nego nepropisno.
 
Da bi se išta radilo sa smislom, trebalo bi da se uradi analiza, a ne da se priča napamet.
Koliko ima parking mesta u blokovima, a koliko registrovanih vozila se vodi na stanare (tj. ljude sa prebivalištem u tom delu grada), pošto poslovnih zgrada i TC-a gotovo i da nema?
Podaci o vozilima i o ljudima sa prebivalištem mogu da se izvuku iz baza MUP i da se ukrste, a onda da se pomnože sa nekim faktorom 1.n iz prakse (urbanisti bi već bolje znali).
Bilo kakva priča o vozilima koje je neko tu ostavio daleko od svog prebivališta je smešna. Isto i za napuštena i havarisna vozila, jer se to i ovako prijavljuje MUP a i policajci povremeno obilaze parkinge (ja viđao policajke pripravnice koje u cik zore gledaju nalepnice).

Drugo, kako uvesti zonu tamo gde mesta ima i ovakvih parking mesta
Screenshot (142).png

Ili u blokovima 45 i 70, i kod solitera gde ljudi moraju da ostavljaju kola i internim saobraćajnicama i kod četvorospratnica gde su čak smanjili broj mesta?

Ne može da se tvrdi da mesta nema zato što je neko ko tu ne živi (bez objašnjenja ko, odakle.... zašto?) došao da baš tu uveče parkira svoj auto.
 
Додуше, Савски блокови имају највише зелених површина од свих блокова на НБГ, односно више него било који други урбани део Београда, тако да има места да се изграде нова паркинг места тамо где је то потребно. Не живим тамо па се не разумем толико у то каква је тамо ситуација с паркингом, али свакако не треба искључити ни могућност изградње подземних гаража тамо где је то потребно.
 
Da bi se išta radilo sa smislom, trebalo bi da se uradi analiza, a ne da se priča napamet.
Koliko ima parking mesta u blokovima, a koliko registrovanih vozila se vodi na stanare (tj. ljude sa prebivalištem u tom delu grada), pošto poslovnih zgrada i TC-a gotovo i da nema?
Podaci o vozilima i o ljudima sa prebivalištem mogu da se izvuku iz baza MUP i da se ukrste, a onda da se pomnože sa nekim faktorom 1.n iz prakse (urbanisti bi već bolje znali).
Bilo kakva priča o vozilima koje je neko tu ostavio daleko od svog prebivališta je smešna. Isto i za napuštena i havarisna vozila, jer se to i ovako prijavljuje MUP a i policajci povremeno obilaze parkinge (ja viđao policajke pripravnice koje u cik zore gledaju nalepnice).

Drugo, kako uvesti zonu tamo gde mesta ima i ovakvih parking mesta
Pogledajte prilog 187795
Ili u blokovima 45 i 70, i kod solitera gde ljudi moraju da ostavljaju kola i internim saobraćajnicama i kod četvorospratnica gde su čak smanjili broj mesta?

Ne može da se tvrdi da mesta nema zato što je neko ko tu ne živi (bez objašnjenja ko, odakle.... zašto?) došao da baš tu uveče parkira svoj auto.
Verujem da je sve ovako detaljno uradjeno i za druge blokove.
Zaista ne razumem cemu ovoliki otpor. Ne verujem da je zbog 500 rsd mesecno. Pa okrenite se oko sebe i vidite koliko npr ima parkiranih kola koji nisu bg tablice.
U svakom slucaju najbolje nista ne pokusavati, jer idealno resenje ne postoji. Status kvo je najbolje. Neka i dalje svako nastavi da parkira gde stigne i da je svejedno da li je 50 automobila na zelenoj povrsini ili 10, jer i onako nema dovoljno mesta za sve.
 
Status kvo je najbolje. Neka i dalje svako nastavi da parkira gde stigne i da je svejedno da li je 50 automobila na zelenoj povrsini ili 10, jer i onako nema dovoljno mesta za sve.
Pa upravo i pričamo o rešenju koje treba da bude više od pukog iscrtavanja linija po trotoaru, kolovozu i sl. Onaj ko kupuje stan u Novogradnji u Tošinom bunaru i / ili Vojvođanskoj, treba dobrano da se raspita (informiše) pre nego što kupi stan, što u najvećem broju slučaja to nije slučaj, pa posle ljudi kukaju kako nemaju gde da parkiraju kola.​
 
Verujem da je sve ovako detaljno uradjeno i za druge blokove.
Zaista ne razumem cemu ovoliki otpor. Ne verujem da je zbog 500 rsd mesecno. Pa okrenite se oko sebe i vidite koliko npr ima parkiranih kola koji nisu bg tablice.
U svakom slucaju najbolje nista ne pokusavati, jer idealno resenje ne postoji. Status kvo je najbolje. Neka i dalje svako nastavi da parkira gde stigne i da je svejedno da li je 50 automobila na zelenoj povrsini ili 10, jer i onako nema dovoljno mesta za sve.
Da je rađeno, taj dokument bi postojao i bio bi dostupan.
Ne radi se ni o kakvoj državnoj tajni već od podatku od javnog značaja koji bi, ako postoji, motrado da bude konsultivan prilikom promena urbanističkih planova i izdavanje dozvola za nove objekte. Ali - to ne postoji, jer da postoji, bio bi kontra argument ovakvoj gradnji (o kojoj pričamo na ovoj temi).

Tvrdnja d aima ne-BG tablica nije utemeljena. Ovo su stambeni blokovi, nema velikih tržnih centar, neva velikih poslovnih kompleksa, nema niti jednog razloga da neko "sa strane" tu parkira iz dana u dan, ceo dan, cele godine. Ta priča je promašaj.

NIje stvar u 500 din mesečno - stvar je u tome da mesta jednostavno nema dovoljno i da se grade novi objekti bez vođenja računa gde će sve da stanu novi automobili. Naplata neće "rasterati" automobile stanara.

Status quo nije ne uvođenje zone, status quo je nastvak ovakve stihijske gradnje bez obaziranja na infrastrukturu ina kvalitet života.
 
Prosto Relja je u potpunosti u pravu. Naime, kako zivim u kraju, znam a i prosto je. Cak nove zgrade u Vojvodjanskoj prave duplu stetu.
1.steta da povecavaju br vozila kako u protoku tako i u parkiranju jer nece svi kupiti garazno mesto ili ispred zgrade i
2.steta da tom zgradom unistavas sada trenutno,minimum 30 do 40parking mesta ako ne mozda i vise.
Na pr kad budu gradili ovu najavljenu zgradu..celom duzinom donjeg dela Pere Segedinca,parkirano je sada u ovom momentu bar 30 automobila...to ce nestati...gde ce otici ti ljudi,koji de facto tu zive u starijim zgradama ili soliteru...znaci na postojecim mestima ce biti krkljanac.
Objasnjenje za nedostatak parking mesta ne mogu sa sigurnoscu da kazem sta se desilo ali mogu onako da analiziram.
1. povecao se broj vozila po stambenoj jedinici i
2.da se slabije voze postojeci automobili sa dodatkom sluzbenih jer pre samo 3-4god max...najnormalnije je bilo da se covek parkira ispred svoje zgrade u Pere Segedinca...jedna do dve godinu dana je problem sve veci i veci.
Udjite na google street views za tu ulicu,videcete poluprazne parkinge ili slobodnog mesta u svako doba dana i noci...mozda je razlog starije stanovnistvo koje je zivelo ovde u naselju,bez automobila ili retko ko je vozio,sada i godinama unazad se stanovi prodaju i dolaze min jedan automobil po stanu.
Jedino resenje je gornji deo ulice celom diznom parking...nece pokvariti sumu i nista slicno tome...
Sada vec imamo parkiranje kako na trotoarima tako cak i na zelenim povrsinama,gde nikada se to nije radilo...i ide ga gorem stanju.
 
zivim u Pere Segedinca tako da znam da je Dane sve upravu... jedino resenje je da se napravi parking i sa leve strane od solitera pa sve do shop&go, ali i ovo je malo mjesta obzirom da ce nova zgrada da uzme vise i obzirom da vec postoje 2 parkinga za zgrade sa leve strane u donjem delu... Mozda da nekako u gornjem dijelu pokusaju da od brda "ukradu" jedan red za parking ali nisam siguran da je to izvodljivo obizrom na kolicinu vode koja se cesto spusta niz to brdo sto od kisa sto od kvalitetnih cijevi koje pucaju na mesecnom nivou
 
Očigledno će se u sledećih nekoliko godina izgraditi niz zgrada duž cela desna strane Vojvođanske, od Gandijeve do Nehruove. Tako da bi trebalo vratiti vezu između Vojvođanske i Pere Segedinca, tj. omogućiti desno skretanje iz Vojvođanske u Pere Segedinca. Ako su mogli da naprave novu semaforizovanu raskrsnicu za Novi Minel, i time drastično smanje protočnost saobraćaja na tom potezu, mogu i da vrate skretanje za Pere Segedinca, koje ni neće imati neki značajan negativni efekat na protočnost saobraćaja.
Ovaj plac je isto u fokusu GoodProperties-a, ako uspe da ga kupi od grada oni ce zidati i tu slicnu zgradu.
 
Postovani svi...molim sve da mi neko objasni trenutne radove na prosirenju Zemunske ili Egipatske ili Tosinog Bunara,posto je realno sve to jedna ulica...nekako totalno bez smisla...hteli su da zadrze parking mesta u nekom solidnom broju a i da istovremeno prosire ulicu...na kraju kao da nisu dobili nijedno od ova dva. Nedovoljno prosirenje za 3 trake a i smanjen ogroman br parking mesta...kao p...uz vetar,tako mi to izgleda...posebno molim @Гага da objavi neki nacrt,plan,bilo sta...da ne kazem suludi radovi...
 
Nažalost, moj izvor je bio u pravu. Evo još jednog urbanističkog projekta zgrade u Vojvodjanskoj. Čujem da će ih biti još ali ne znam gde tačno. Borite se ljudi, protestujte inače će biti kasno.

 
Nažalost, moj izvor je bio u pravu. Evo još jednog urbanističkog projekta zgrade u Vojvodjanskoj. Čujem da će ih biti još ali ne znam gde tačno. Borite se ljudi, protestujte inače će biti kasno.

Koliko vidim, ovo je Vojvođanska ulica, ali katastarska opština Surčin, ne Novi Beograd (postoji i Vojvođanska u Surčinu).
 
Vrh