Pre nedelju dana, oko 9 sati pre podne, na liniji 48 (ako se ne varam) kod poštanske štedionice u prepunom autobusu je kontrola normalno pregledala karte, kada je jedan putnik nakon što je pokazao poništenu kartu, kontrolorka rekla da nije u redu karta pošto mu fali jedna rupa. Rekla je da treba da ima 4, a on ima 3 (nešto ne mogu da se setim da sam ikad video sa 4), pogledao sam u svoju kartu i video da ima 3, ali moja kontrola ništa nije zamerila.
Nebitno koliko je bilo rupa, kontrolorka je tog putnika ubeđivala da mora da da ličnu kartu, na šta je putnik besno odbio i kontra-argumentovao da je poništio kartu... I tu je počela svađa... Autobus je stao na sledeću stanicu (Tašmajdan, preko puta Pravnog), i sva kontrola je izašla sem kontrolorke koja je još uvek ubeđivala gospodina da da dokumente kako bi mu napisala kaznu. Dok je trajala svađa, ostali putnici su se vrteli i govorili da prekinu kako bi autobus nastavio.. Autobus je stajao na stajalištu TAČNO 4 minuta! Gledao sam na sat, i ja sam žurio, kao i većina putnika. Kondukterka je rekla putniku da je sam kriv što ceo autobus čeka. Putnici su pobesneli, i na kraju je ipak rekla kondukterka da se zatvore vrata i vozač nastavi.. Svađa je još trajala, ali je putnik ipak popustio i izašao na sledećoj stanici (Slavija).
U problem "4 rupe" nisam hteo da zalazim, ali pitam se da li je stvarno legitimno da kontrola zaustavlja autobus toliko dugo samo zbog jednog "neposlušnog" putnika? Svakako nije u interesu ostalih u autobusu..