Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ал` како ћеш у два ујутру на Б. коси да обезбедиш подземни пролаз... једино да се закључа, ко метро станице.

Ту горе, иначе, постоји једно једино цивилизовано решење, а то је укопани тунел (малко дужи подвожњак) у профилу 1+1 од раскрснице пре Пекића до Марка Челебоновића.

Са догангулисаним тракама у Н. Добровића, већ се ствара опак чеп на раскрсници П. авијације и М. Челебоновића; проширење профила (гангулисање) "УМП"-а на том делу и раскрснице значи заиста злочиначку сечу развијених дрвореда и метање коловоза станарима под прозор. Апсолутно нема другог решења осим тунелчића, који би и у профилу са по једном траком имао пет пута већу пропусну моћ од поменуте раскрснице.

И дабоме, додавање трака у Н. Добровића је било узалудно.
 
interesantna resenja, ali mislim da bi se sa njima samo brze punio dogangulisan deo Nikole Dobrovica, jer ni raskrsnica u Tosinom bunaru ne moze da prihvati sve u spicu.
a realno, ovde pricamo o 1h ujutru i 1h popodne, u ostalim slucajevima postojeca resenja su sasvim dovoljna (a neka i pregangulisana)
 
Ne bi se ništa preopteretilo sa tunelom profila 1+1; donja raskrsnica ima 4 trake, to je dovoljno. Takvo rešenje imamo na ukrštanju Cvijićeve i Ruzveltove već 100 godina i radi.
 
Vrh