Šta je novo?

Ulice kojima malo fali da vode negde - bolje raskrsnice

Stoev

Novice
Učlanjen(a)
10.07.2018.
Poruke
25
Pohvaljen
70
Lokacija
Zemun, Florida
Ovo sam duže vreme hteo da postavim, imam još nekih ideja i sve osim prve - petlja Altina su lako izvodljive uz neka nevelika sredstva.

Petlja Altina, po ugledu na "leteće" kružne tokove kod Arene:
Potrebno je premestiti pumpu, promeniti, prilagoditi ugao raskrsnice na Altini i postaviti tu semafor, srušiti nekolicinu objekata i benzinsku pumpu kojoj se može ponuditi lokacija niz put, severno. Ovim kružnim tokom bi se spojile ulice Ugrinovačka, Ugrinovački put, Dobanovački put, Vojni put, Pazovački put (Prvomajska produžetak) i ostaci nekada planiranog autoputa (Pupinov most severno, E75 južno). Razvojio bi se lokalni saobraćaj od međumesnog, eliminisale bi se gužve i povećala bezbednost na jednoj od najglupljih prometnih raskrsnica u gradu.

Put Ledine - E75 (Ikarbus):
Put kojim bi sa ledina moglo da se dođe do petlje "Ikarbus". Na petlji postoji već podvožnjak, a ova veza bi rasteretila Bežanijsku kosu i put kod Aerodroma. Petlja bi postala veza Zemuna i Ledina. U katastru put nije na nijednoj njivi, ima svoju površinu. Potrebno je asfaltirati i minimalje izmene gde se spaja sa trenutnim putem/petljom. Put bi bio veza Ledina sa autoputem i Zemunom, zaobilazeći Bežanijsku kosu.

Altina - Zemun polje:
Žuto je loš put koji već postoji (neformalni put koji ide preko svega i svačega). Potrebno je urediti i asfaltirati. Zeleno je predlog spajanja jer u nastavku put izbija na sve veće ulice (Pavla Vujisića, Justina Popovića, Ugrinovački put, Ulica put za Novi Sad) i na kraju na semafor kod novog KIA i Volvo salona. Zeleno je deo koji ne postoji i trebalo bi izgraditi. Žuti deo od Jovana Raškovića do zelenog dela bi mogao da se uradi kao alternativni pravac, put postoji, ali nema asfalta. Ova veza rasteretila bi saobraćajnicu koja je jedina veza Zemun Polja i Altine (Put za Novi Sad), a indirektno bi povezao Plave Horizonte i Altinu preko dela Zemun Polja. Trenutno od Altine do Zemun Polja mora da se pravi veliki krug. Ovde je moguće da se pravi nadvožnjak ili neki sličan pružni prelaz pa je pitanje na duže staze kako bi sve ovo bilo. Idealna veza bi bilo produžavanje Justina Popovića i vezivanje na put u krugu Instituta za kukuruz (provatni put), na žalost i tu bi bilo idealno produžiti i srušiti jedan objekat i spojiti ulice Jurija Rakitina i Franje Krča koja vodi odmah u centar Zemun Polja. Time bi Zemun Polje konačno bilo povezano sa nečim osim sa Ulicom put za Novi Sad, ali tu treba rešiti stvari sa Institutom za kukuruz, možda otkupiti put i ograditi njihovu imovinu koja bi bila podeljena putem i postavljene rampe/kapije na ulazima.

Sad mi je malo kasno da postavljam još predloga, ali imam ih još - biće ih u ovoj temi ovih dana (najviše u Zemunu). Otvoren sam za sve predloge i mišljenja ovde. Ako ima neka slična tema - izvinjavam se, neka ovo pređe tamo.
 

Prilozi

  • Altina.jpg
    Altina.jpg
    443,5 KB · Pregleda: 12.188
  • Ledine-Ikarbus1.jpg
    Ledine-Ikarbus1.jpg
    119,9 KB · Pregleda: 12.206
  • Ledine-Ikarbus2.jpg
    Ledine-Ikarbus2.jpg
    404,9 KB · Pregleda: 12.253
  • Altina-ZP.jpg
    Altina-ZP.jpg
    495,1 KB · Pregleda: 12.176
  • Altina-ZP2.jpg
    Altina-ZP2.jpg
    460,1 KB · Pregleda: 12.271
Na Altini bi mnogo pomogla duža traka za skretanje levo. Vidi se i na Gugl slici da postojeća traka nije dovoljna.

Ima baš dosta mesta gde bi se moglo napraviti / osmisliti bolje rešenje.
 
Мора ту петља. Мора да се денивелише комплет Т6, и то треба да буде хитан пројекат.
 
Petlja na Altini bi bila najbolje rešenje, a ovo sa kružnim tokom bi po meni bilo idealno - nema drugog načina za spajanje svih ulica odjednom i ubrzavanje svog saobraćaja. Sve je vrlo slično petlji kod Arene, čak je i T6 spuštena u odnosu na ostale ulice, kao kod Arene autoput. Taj krak koji bi spojio i Pazovački put (Prvomajsku) bi automatski rasteretio Ugrinovačku koja je mnogima tranzitna do Prvomajske. Trenutna raskrsnica pravi gužve, a ako se desi da ne radi semafor (srećom nije često) - dolazi do potpunog kolapsa. Sve je već praktično pripremljeno u svim slučajevima, pogotovo put Ledine - E70.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=776626#p776626:2zy84jaz je napisao(la):
Пантограф » 21 Sep 2020 01:54 pm[/url]":2zy84jaz]Мора ту петља. Мора да се денивелише комплет Т6, и то треба да буде хитан пројекат.

Šta znači da se denivelise ta raskrsnica ako ostale nisu.

Ovaj SMT je uradjen kao gradski bulevar i u odredjenim njegovim segmentima nije zamišljen da bude denivelisan.
 
Ostale raskrsnice na T6 nisu toliko složene kao ova - ova je jedina raskrsnica koja je veza Altine sa ostatkom Zemuna. Postoji par sokaka za koje ne zna svako i opet se svi ulivaju ili dovode do ove raskrsnice. Ovo je najveća raskrsnica i veza sa Gornjim Gradom. Ceo taj deo Zemuna ubrzano raste - svakih par nedelja nikne novo gradilište gde na mestu jednog dvorišta sa jednom do tri porodice nikne 2-4 zgrade sa par desetina stanova. Sve je više stanara, a veze delova Zemuna međusobno se ne menjaju decenijama unazad. Ostale raskrsnice možda nisu toliko kritične kao ova - ova uzrokuje gužve jer je i sa jedne i sa druge strane T6 veliko naselje povezano jednom raskrsnicom sa ukupno tri trake i semaforom. Na T6 skretanje levo u Ugrinovačku ili na Altinu je ista priča - nije samo problem kolona, problem je velika raskrsnica koja ostavlja često mogućnost da neko ostane u raskrsnici kada se promeni svetlo (velika je i za pešake), pa je logično produžavanje intervala između zelenih svetala i eto još čekanja... T6 je u na ovom mestu kao reka koja deli grad.
 
Odlicni predlozi pogotovo ovaj ikarbus
 
Rekonstrukcija petlje Ikarbus i izgradnja saobraćajnice od nje do kružnog toka u Surčinskoj na Ledinama, sa saobraćajnim vezama ka B.Kosi i Radiofaru, je već naznačena u nekoliko planskih dokumenata.

Ovo će biti značajna saobraćajnica i koridor javnog prevoza u budućoj uličnoj mreži Grada, jer će predstavljati zapadnu "tangentu" budućeg, proširenog Novog Bežanijskog groblja.
 
A, ne, taj kružni prsten ti je bio u GUP-u iz 1972, ali od toga više nema ništa.

GUP-1972-web1.jpg


Upravo zato što toga neće biti, T6 mora u celosti da se deniveliše, u profilu 3+3.
 
U GUPu 2021 i dalje postoje ta 3 odvojena prstena samo sto još nisu potpuno završeni pa se onda u javnosti pojalvljuju karte sa izmiksovanim prstenima.
Neinformisanost novinara je u pitanju.
 
Ovde se jasno vide sva 3 prstena.
8df303cd05f7e8e04a4b84a1bebd8e3b.jpg


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Pogledaj malo bolje i videćeš da čitav jedan polukrug u sremskom delu grada - posred Altine, pa preko petlje Ikarus, do gornjeg špica Ade - ne postoji, a bio je u planu iz 1972.

To je pravi 'SMT', a T6 je planiran kao pomoćna saobraćajnica. Zato sad mora da se preprojektuje. Znamo kakve su gužve tamo, a kad se sve spoji...
 
Pa ne prolaze tačno na istim mestima te kružne saobraćajnice, postoje razlike izmedju plana iz 1972 i ovaj za 2021.
Poenta je da je zadržan koncept 3 prstena.
 
Т6 постоји у оба плана, само је на старом помоћни, а на новом главни правац. Значи, пре 50 година смо сматрали да нам на том правцу треба укупно 6+6 трака у две саобраћајнице, а имамо и имаћемо једну са 3+3. Пошто знамо какви чепови се ту стварају и какви ће тек бити кад се Т6 споји прво са блоковима, а посебвно са другом обалом Саве, јасно је да треба знатно повећати капацитет, а то се може једино потпуном денивелацијом - најбоље на профил 4+4, ако не може да стане, онда 3+3.
 
Ja sam samo govorio o saobraćajnici između petlje Ikarus i kružnog toka na Ledinama, sa vezama ka Radiofaru i B. Kosi, ona će se graditi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777312#p777312:20v7i927 je napisao(la):
Пантограф » 23 Sep 2020 04:36 pm[/url]":20v7i927]Znam, al ja gledam aktuelni GUP, i ne vidim da je to planirano.


Pojavljuje se u PDR za kompleks aerodroma „Nikola Tesla Beograd”, PDR za proširenje Novog bežanijskog groblja, i PDR za područje privredne zone "Autoput", a ti planovi su u međusobnom kontaktu, pa se nameće logičan induktivni zaključak...
 
U principu dobar je taj koncept koncentričnih prstenova oko grada, jedino sto takav sistem ne trpi su lakat krivine, a ima ih i na SMTu i na UMPu.
 
Vrh