Stoev
Novice
Ovo sam duže vreme hteo da postavim, imam još nekih ideja i sve osim prve - petlja Altina su lako izvodljive uz neka nevelika sredstva.
Petlja Altina, po ugledu na "leteće" kružne tokove kod Arene:
Potrebno je premestiti pumpu, promeniti, prilagoditi ugao raskrsnice na Altini i postaviti tu semafor, srušiti nekolicinu objekata i benzinsku pumpu kojoj se može ponuditi lokacija niz put, severno. Ovim kružnim tokom bi se spojile ulice Ugrinovačka, Ugrinovački put, Dobanovački put, Vojni put, Pazovački put (Prvomajska produžetak) i ostaci nekada planiranog autoputa (Pupinov most severno, E75 južno). Razvojio bi se lokalni saobraćaj od međumesnog, eliminisale bi se gužve i povećala bezbednost na jednoj od najglupljih prometnih raskrsnica u gradu.
Put Ledine - E75 (Ikarbus):
Put kojim bi sa ledina moglo da se dođe do petlje "Ikarbus". Na petlji postoji već podvožnjak, a ova veza bi rasteretila Bežanijsku kosu i put kod Aerodroma. Petlja bi postala veza Zemuna i Ledina. U katastru put nije na nijednoj njivi, ima svoju površinu. Potrebno je asfaltirati i minimalje izmene gde se spaja sa trenutnim putem/petljom. Put bi bio veza Ledina sa autoputem i Zemunom, zaobilazeći Bežanijsku kosu.
Altina - Zemun polje:
Žuto je loš put koji već postoji (neformalni put koji ide preko svega i svačega). Potrebno je urediti i asfaltirati. Zeleno je predlog spajanja jer u nastavku put izbija na sve veće ulice (Pavla Vujisića, Justina Popovića, Ugrinovački put, Ulica put za Novi Sad) i na kraju na semafor kod novog KIA i Volvo salona. Zeleno je deo koji ne postoji i trebalo bi izgraditi. Žuti deo od Jovana Raškovića do zelenog dela bi mogao da se uradi kao alternativni pravac, put postoji, ali nema asfalta. Ova veza rasteretila bi saobraćajnicu koja je jedina veza Zemun Polja i Altine (Put za Novi Sad), a indirektno bi povezao Plave Horizonte i Altinu preko dela Zemun Polja. Trenutno od Altine do Zemun Polja mora da se pravi veliki krug. Ovde je moguće da se pravi nadvožnjak ili neki sličan pružni prelaz pa je pitanje na duže staze kako bi sve ovo bilo. Idealna veza bi bilo produžavanje Justina Popovića i vezivanje na put u krugu Instituta za kukuruz (provatni put), na žalost i tu bi bilo idealno produžiti i srušiti jedan objekat i spojiti ulice Jurija Rakitina i Franje Krča koja vodi odmah u centar Zemun Polja. Time bi Zemun Polje konačno bilo povezano sa nečim osim sa Ulicom put za Novi Sad, ali tu treba rešiti stvari sa Institutom za kukuruz, možda otkupiti put i ograditi njihovu imovinu koja bi bila podeljena putem i postavljene rampe/kapije na ulazima.
Sad mi je malo kasno da postavljam još predloga, ali imam ih još - biće ih u ovoj temi ovih dana (najviše u Zemunu). Otvoren sam za sve predloge i mišljenja ovde. Ako ima neka slična tema - izvinjavam se, neka ovo pređe tamo.
Petlja Altina, po ugledu na "leteće" kružne tokove kod Arene:
Potrebno je premestiti pumpu, promeniti, prilagoditi ugao raskrsnice na Altini i postaviti tu semafor, srušiti nekolicinu objekata i benzinsku pumpu kojoj se može ponuditi lokacija niz put, severno. Ovim kružnim tokom bi se spojile ulice Ugrinovačka, Ugrinovački put, Dobanovački put, Vojni put, Pazovački put (Prvomajska produžetak) i ostaci nekada planiranog autoputa (Pupinov most severno, E75 južno). Razvojio bi se lokalni saobraćaj od međumesnog, eliminisale bi se gužve i povećala bezbednost na jednoj od najglupljih prometnih raskrsnica u gradu.
Put Ledine - E75 (Ikarbus):
Put kojim bi sa ledina moglo da se dođe do petlje "Ikarbus". Na petlji postoji već podvožnjak, a ova veza bi rasteretila Bežanijsku kosu i put kod Aerodroma. Petlja bi postala veza Zemuna i Ledina. U katastru put nije na nijednoj njivi, ima svoju površinu. Potrebno je asfaltirati i minimalje izmene gde se spaja sa trenutnim putem/petljom. Put bi bio veza Ledina sa autoputem i Zemunom, zaobilazeći Bežanijsku kosu.
Altina - Zemun polje:
Žuto je loš put koji već postoji (neformalni put koji ide preko svega i svačega). Potrebno je urediti i asfaltirati. Zeleno je predlog spajanja jer u nastavku put izbija na sve veće ulice (Pavla Vujisića, Justina Popovića, Ugrinovački put, Ulica put za Novi Sad) i na kraju na semafor kod novog KIA i Volvo salona. Zeleno je deo koji ne postoji i trebalo bi izgraditi. Žuti deo od Jovana Raškovića do zelenog dela bi mogao da se uradi kao alternativni pravac, put postoji, ali nema asfalta. Ova veza rasteretila bi saobraćajnicu koja je jedina veza Zemun Polja i Altine (Put za Novi Sad), a indirektno bi povezao Plave Horizonte i Altinu preko dela Zemun Polja. Trenutno od Altine do Zemun Polja mora da se pravi veliki krug. Ovde je moguće da se pravi nadvožnjak ili neki sličan pružni prelaz pa je pitanje na duže staze kako bi sve ovo bilo. Idealna veza bi bilo produžavanje Justina Popovića i vezivanje na put u krugu Instituta za kukuruz (provatni put), na žalost i tu bi bilo idealno produžiti i srušiti jedan objekat i spojiti ulice Jurija Rakitina i Franje Krča koja vodi odmah u centar Zemun Polja. Time bi Zemun Polje konačno bilo povezano sa nečim osim sa Ulicom put za Novi Sad, ali tu treba rešiti stvari sa Institutom za kukuruz, možda otkupiti put i ograditi njihovu imovinu koja bi bila podeljena putem i postavljene rampe/kapije na ulazima.
Sad mi je malo kasno da postavljam još predloga, ali imam ih još - biće ih u ovoj temi ovih dana (najviše u Zemunu). Otvoren sam za sve predloge i mišljenja ovde. Ako ima neka slična tema - izvinjavam se, neka ovo pređe tamo.