Šta je novo?

Udarne rupe

Evo direktno i sajta www.udarnerupe.in.rs

Ispratio sam danas prepisku na twitteru, u akciju se ukljucio i Beograd put, videcemo samo efekte cele akcije, nadam se da ce se nesto promeniti na bolje.
 
@BadMan
+1 :) za temu
he he . . . . ala ce biti slicica pa nece moci da vrdaju. :p
 
Videh na studiu B da krpe rupe na osnovu ove akcije i pozivaju gradjane da i dalje javljaju mesta gde ima rupa.
 
Podržavam, samo mislim da treba napraviti sveobuhvatiji portal koji prosleđuje prijave za razne vrste komunalnih problema, pošto mi se čini da će ovo zamreti čim splasne medijska pažnja.
 
U međuvremenu, u Čikagu. Umetnik je rešio da na svoj način ukazuje i požuruje na popravku.
Malo i nama da ulepša temu!

pothole%2Bart%2B01%2BChicago.jpg


pothole%2Bart%2B03%2BChicago.jpg


pothole%2Bart%2B04%2BChicago.jpg


pothole%2Bart%2B05%2BChicago.jpg


pothole%2Bart%2B06%2BChicago.jpg


pothole%2Bart%2B02%2BChicago.jpg


http://bachor.com/
 
Pa zar u čikagu imaju rupe koje stoje dovoljno dugo da neko izvede ovakav performans
 
Toliko o tome, koliko je sve bajno u Americi. Svuda su isti problemi, samo sto ljudi idealizuju tudje (pogotovo sa zapada).
Na onom videu koji prikazuje pjongjang, izgleda kao da im cvetaju ruze.
 
Galeks":m9yxtuao je napisao(la):
Toliko o tome, koliko je sve bajno u Americi. Svuda su isti problemi, samo sto ljudi idealizuju tudje (pogotovo sa zapada).
Na onom videu koji prikazuje pjongjang, izgleda kao da im cvetaju ruze.

U Pjong Jangu možda nema rupa, ali nema ni automobila...

U Americi je infrastruktura monumentalna posebno oko velikih gradova. Oko L.A. je sve savršeno povezano, autoputevi sa najčešće 5+5 traka uz brze trake za one koji dele vozila. Kada vidite koliko tamo automobila ima u svako doba dana, jasno je da nije tehnički izvodljivo da sve to bude savršeno, a nigde i nije. Istrulele ograde i krpljeni putevi su česta pojava, ali daleko od toga da je insfrastuktura loša, posebno, ako se ima u vidu o kolikim gradovima i frekvenciji saobraćaja pričamo... Da ne govorim o kulturi u saobraćaju gde te sa kilometar puštaju da se prestrojiš, ako uključiš migavac. Sa druge strane, ako krivudaš po autoputu i pretičeš snime te lepo iz vazduha, pa te presretnu panduri u roku od 10 minuta.

Vozio sam po celom LA i CA: Anaheim, Malibu Beach, Santa Monica, Hollywood, LA Downtown, Santa Barbara... Sve e super povezano. A čim uspeš da izađeš iz LA opet si na min. 4+4 lane autoputevima ka San Diegu ili San Franciscu. Jedino tamo do Malibua imaš kanjon pa je tu kao 1+1 što je totalno neuobičajeno i svi idu u koloni, nema preticanja.

Od Vegasa do LA imaju 5+5 lane autoput kroz pustinju. Prekoračenje brzine se kroz pustinju snima iz aviona.
 
Da dignemo ovu vaznu temu iz zaborava dok je sezona i lepo vreme
kako bi sto više Bg-udarnih rupa bilo sanirano :D

Evo jedne takve rupe na početaku Banatske ul. (ispred Saobracajne Zemunske škole tj. okretnice 17)
gde je ,,visinska razlika,, izmedju dna i vrha izmedju 15 i 20 cm
 
Kontakt forma za prijavljivanje rupa (Beograd bez rupa) na sajtu Beograd Puta ne funkcioniše kako treba. Iz nekog razloga me prebacuje na gugl pretraživač kad god pokušam da pristupim tom delu sajta.
 
Danas je ekipa krpljača rupa bila aktivna na Bežanijskoj kosi.
Džaba sve moje prijave od pre par meseci i lepo vreme, ovo je očigledno u sklopu akcije jrpljenja rupa što ju je Vesić najavio pre par dana.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Krpljenjem obično još više useru stvari. Ulice i puteve, posebno one novije treba drenirati, al im se to ne isplati. Dobro uradjen put neće zahtevati nov tender za opravku svake tri godine.
 
Epilog predhodne sličice ( kod benz. pumpe u blizini Zemunske okretnice 17)
U Ugilnovačkoj ulice letos postavljen je toplovod a kao finalni potez je bio jesenje završno asfaltiranje te intervencije duž cele ulice
naj smešnije a za plakanje
je to što su grba i rupa ostali ne dirnuti i ako novo naneta asfaltna traka je tik uz nju
a motivi očuvanja grbe i rupe su još uvek ne dokučivi :lol:
 
Да ли ми се чини, обзиром да не будем у Бгд по неколико месеци, да су коловози никад гори. Само на дорћолу сам провалио бар педесетак рупа??
 
Par puta sam ih zvao i dobio info da ne krpe dok je zimska sezona ????
Van pameti, puno rupa može da se sanira ili dovede u red dok ne postanu pravi krateri.

Dovoljno par vozila da se odvoji za tu namenu u toku zimske sezone.
 
Рече ми друг да су по Карађорђевој због радова на канализации теретна возила уништила трамвајску баштицу. Ево једне слике ударне рупе која је, верујем, дуже времена напредовала.
 
Prvih par km Batajničkog (starog NS) puta od Pupinovog mosta je prepuno kratera
pre neko jutro
nov zglobni bus umalo nije odvalio točak prešavsi preko nje .... to što su putnicima se sve koske pomerile , ni po jada
svi su čuli da nakon tog vrlo jakog udarca da je nekolko metalnih delova bučno ispadalo ispod autobusa koj je bio u pokretu

Po svemu sudeci vec naviknut vozač busa na takvo rasturanje i razbijanje
na prvoj stanici nije ni izašao da pogleda ni bus ni točak..... a nov autobus .... :(

jbg. koliko košta popravka novog mnogobrojnih autobusa i kola a koliko zakrpa na putu
jedna zakrpa bi uštedela mnogo troškova.... ali to zahteva da zadužen za održavanje pomeri svoje zaštićemo barabsko lenjo dupe
:sesir:
 
E moja strukoo, koliko si degradirana i ponižena... :(

U uredjenim društvima /državama ova prolematika se rešava na sledeći način:
- saobraćajni isnpektor duži reon koji svakodnevno obilazi i dokumentije nedostatke na putnoj mreži bilo da su na kolovozu, sistemu kišne kanalizacije, obeležavanju, signaliazciji...piše naloge lokalnom preduzeću za održavanje da otklone nedostatke... i to funcjioniše tako da većina korisnika putne mreže to ni ne primeti...

U uvom improvizorijumu od države takav inspektor ne postoji, već tu ulogu preuzimaju korisnici tako što slikaju, definišu koordinate, šalju sajtovima, twiterima....ali vraga ni to nije dovoljno jer lokalno komunalno preduzeće neće, ne može, nezna da sanira nedostatke na kvalitetan način.
Šta god da je uzrok posledica je ista, propada nam putna mreža u koju su generacije ulagale, bezbednost je ozbiljno ugrožena, a materijalna šteta na vozilima sve veća i snose je gradjani (da pravni sistem funkcioniše šteta bi bila bez pogovora nadoknadjena).

E moj Beograde... :cry:
 
Reče mi poznanik da su preko 80 % rupa koje je prijavio ovi iz BP okrpili.
Kad dečko radi u GSP-u pa verovatno prvo sređuju trase JGP-a.
 
Aha... Zemun dolazi na red poslednji jer je na Z....
pa tu ispred Pupinovog mosta - Saobacajne škole, prolazi 11 ( jedanest ) linija
17, 73, 84, 85, 612, 703, 704, 705, 706Е, 706, 707
verovatno koz ulicu ,, Alogaritamske trešnje,, jer je na slovao A i prolazi više linija
a da ne pominjem ostali javni i dr. saobracaj
pa zato ima prioritet za tih 2.500 ko bajagi zakrpljenih rupa :lol:
 
Vrh