Šta je novo?

Trolejbusi

I to tek u poslednje vreme, prethodno je obeleženo urnisanjem javnog prevoza. Ipak njihov primer pokazuje da su pomaci na bolje mogući i to relativno brzo ako se ipak u nekom momentu to ipak prepusti ljudima koji su za javni prevoz zainteresovani i bar donekle razumeju problematiku.
 
Забавно да човек са презименом Штета прави управо обрнуто од оного на шта алудира његово презиме.
А код нас, Шапић дирекно то на шта алудира презиме - ставио шапу.
 
I krenuli su napadi režimskih tabloida, znači žulja ih protest radnika GSP-a.
Па овима у интересу да њихова братијска фирма Стрела покупује 1000 возила замени сва постојећа возила из ГСП-а, да склоне Звонка Веселиновића са потеза 500 и тај конзорцијум и да Стрела држи 100% линија на територији Града Београда.
 
ГСП је институција јер опстају иако су им отете толике линије, нису довели ниједног иностраног возача. Они као и Ласта треба да се поштују јер нису пали том тренду увозу возача са далеког истока што је за велики респект.
 
ГСП је институција јер опстају иако су им отете толике линије, нису довели ниједног иностраног возача. Они као и Ласта треба да се поштују јер нису пали том тренду увозу возача са далеког истока што је за велики респект.
Ne dozvoljava im zakon.
 
ГСП је институција јер опстају иако су им отете толике линије, нису довели ниједног иностраног возача. Они као и Ласта треба да се поштују јер нису пали том тренду увозу возача са далеког истока што је за велики респект.
Malo je takih institucija, od Enkoridza do Vladivostoka ih ima na prste jedne ruke
 
Gradonačelnik Šapić i dalje ćuti na zahteve radnika GSP-a koji traže da on odustane od ukidanja trolejbusa. Istovremeno Zoran Antić predsednik Samostalnog sindikata GSP Beograd putem tabloida i TV stanica bliskih vlasti napada radnike koji su protestovali i predsednike sindikata koji su podržali protest radnika.
 
Ali kad navode broj članova tih sindikata, a ljudi koji i podržavaju, ne smeju da se učlane, jer će odmah biti kažnjeni nekim premeštajem, ili promenom linije, dok oni ucenjuju radnike da se učlane u njihov sindikat. Tj ne ucenjuju oni direktno, ali ako ih odbiješ kad te pitaju, u problemu si i onda mnogi neće sebi da prave problem, ćute i učlane se.
 
Dok sam prelazio Cvijićevu na pešačkom prelazu počeo je da trubi trolejbus sa druge strane ulice. Okrećem se i vidim vozača trole kako otvara prozor i maše mi.

Verovatno me je prepoznao sa protesta GSP-a.
Prelep je osećaj kada znaš da si pomogao ljudima da ohrabre da se bore❤️
 
83EDF42E-F761-4C51-ACC6-FE8A6A20F2BD.jpeg
IMG_2298.jpeg
IMG_2300.jpeg
 
Zoran Antić predsednik Samostalnog sindikata GSP-a je gostovao jutros na Euronewsu zvanično zbog teme trolejbusa, ali se najmanje bavio njima jer je bio zauzet napadanjem sindikalaca koji su podržali protest radnika GSP-a za trolejbuse.
 
Svaka čast za @ivanb, stvarno odavno nisam poslušao bolju emisiju vezano za javni prevoz i dešavanja u Gsp-u. Stvarno je sve rečeno do detalja u 20 minuta. Od pokušaja ukidanja trolejbusa i davanja linija sa sve garažom na Dorćolu, do muljanja sa tenderima vezano za poteze 100,300,400,500,700, kupovinom turskih vozila sumnjivog kvaliteta i vozačima koji kod privatnika rade 10+ sati dnevno.
Takođe su i voditeljke odradile odličan posao i postavljala dobra pitanja, što je retkost kad su u pitanju teme vezano za javni prevoz.
 
nemoj tako, on je "opozicioni izbljuvak koji ide protiv gspa" a "ni ne radi tamo niti ima dan iskustva u gspu"

(nije moj stav, ovo pišu klozetski mediji)
 
auuu, svaka cast!!! kakvo zadovoljstvo je slusati pametnog mladog coveka koji argumentovno secira politiku grada!
 
Danas idem na posao trolom. Na svakoj stanici se gasi kompletna struja. Kao da vozač nešto resetuje glavnim prekidačem. U jednom trenutku skroz stajemo, izlazi i nešto čačka sa strane i uspeva da pokrene.

U povratku ista situacija ali druga trola, samo što smo izbaćeni na plavom mostu jer vozač nije uspeo da je "resetuje" posle nekoliko pokušaja.

A pre svega ovoga pokvario mi se auto pa sam zato krenuo prevozom 😂😂
 
Vrh