Неопходна је жута трака целим потезом од Славије до Медака, као и од Главне поште до Цвијићеве. Камо лепе среће да тролејбус иде 10km/h кроз Макензијеву и Таковску у шпицу.
Нема везе. Цела улица за јавни превоз или проширење. Овако једноставно не иде. Зими је у шпицу брже пешака него тролом.
За оно што је неопходно потребно је много булдожерисања, а сваки пут када се то спомене, неком ситнијем политиканту у градској управи заштуца чука. Ја бих лупио 2+2+жута трака, али то би испало јако скупо ем због експропријација, ем због трпања хиљада резултујућих демонстраната у затвор због брањења урбанистичке одвратности, што је закон који се тек мора увести, па ти види колико би пара на то отишло. И то само за једну улицу.
Ovde sam predstavio koncept rešenja sa smanjenjem potrebnih rušenja za dve trećine. Smer jednosmernih ulica u Cara Nikolaja i Miltševskoj se može promeniti, ali koncept ostaje isti: dve jednosmerne ulice sa 1 za trolejbus + 1 za ostala drumska vozila. Rezultat bi bio efikasan javni prevoz:
1) Terazije-Crveni krst za 10, a ne 30 minuta. Do Konjarnika za 20 minuta trolejbusom.
2) Efikasan taksi ako baš nećeš u trolejbus.
3) Približno prepolovljeni operativni troškovi na tom pravcu.
4) Efekat garantovanog vremena putovanja na rad, potrošnju i uopšte aktivnost grada.
Tu ima dodatnih nijansi, a to je mogućnost prolaska trolejbusa u oba smera po severnom obodu Slavije, i upravljanje saobraćajem u realnom vremenu. Naravno da bi zahtevalo javnu diskusiju, gde unapred očekujemo branioce parking mesta u Kursulinoj, i protivnike trolejbusa u Mileševskoj. Dovoljno mudar rukovodilac bi napravio posle toga vračarski referendum, sa ciljem da se preglasaju ljubitelji odvratnosti. Ako i tada pobedi odvratnost, živite tako još 100 godina.