Šta je novo?

Tošin bunar: proširenje i rekonstrukcija ulice

Pa to za cim kukate. Da ne morate jadni da kruzite cirka 100 m nize.

Meni je žao što živiš u bloku/naselju u kom moraš da kružiš 100m više od mene. Mislim da bi trebao takve frustracije da lečiš na nekom drugom mestu, ja sam debelo platio da ne moram da kružim 100m, iako to nije razlog za moj prvi post na ovoj temi.

Pitanje u vezi semafora sam postavio iz razloga što svakodnevno više puta prelazim tu ulicu i video sam stotine primera gde deca prelaze preko pešačkog i niko se ne zaustavlja da ih propusti da predju.
 
Možda bih mogao da kukam zašto mi nisu postavili semafor, ali, semafor jesu postavili. Ako su ga već postavili, zar ne treba da radi?
Hvala ti što si mi odredio zbog čega treba da budem srećan, a zbog čega ne.
Nema na cemu i drugi put. Da je tu sve uradjano po propisima i u skladu sa tzv strukom taj semafor bi radio. Ovako kad se prvo nesto na divlje uradi, pa se posle provlaci kroz papire treba vreme. Zato strpljenje i bez ocajavanja.
 
Iskreno,sa postovanjem prema svima ali teska budalastina napraviti semafor izmedju vec dva semafora. Od TB do kruznog toka ima cirka 2,5km...na toj relaciji ima trenutno...1.TB, 2.IMT, 3.Beocar, 3. Lidl, 4. Gandijeva, 5.Nehruova, 6.Dusana Vukasovica i taj koji se ceka...znaci 7 semafora na tom rastojanju, svi bi se, ja mislim slozili,malo je previse pogotovo sto od TB do Gandijeve ima 1,5km otprilike a na toj relaciji ima 5 i ceka se 6ti...previseeee...sve je to moglo regulisati kroz raskrsnicu sa kod eko pumpe,cak i ulaz u naselje tu cak postoji...katastrofa jedna.
 
Meni je žao što živiš u bloku/naselju u kom moraš da kružiš 100m više od mene. Mislim da bi trebao takve frustracije da lečiš na nekom drugom mestu, ja sam debelo platio da ne moram da kružim 100m, iako to nije razlog za moj prvi post na ovoj temi.

Pitanje u vezi semafora sam postavio iz razloga što svakodnevno više puta prelazim tu ulicu i video sam stotine primera gde deca prelaze preko pešačkog i niko se ne zaustavlja da ih propusti da predju.
U pravu si. Debelo si preplatio. Zaista ne vredi te pare. To ces tek videti kad ti se zaokruzi taj blok. Nece tu ni semafor pomoci. A to za decu se obrati tom od koga si kupio jer se prvo pravi infrastruktura, a zgrada ide na kraju. Mada koliko vidim na drugoj temi to ti ne smeta. Sta ce tamo biti sa decom koja ne budu imala ni trotoare, zivece pored mracnih magacina. To te ne interesuje. Ipak su neka deca vrednija od druge.
 
Iskreno, bilo bi bilje da ga skinu i stave kruzni tok ako vec mora tu da bude ulica. Isto kao i ono cudo kod Lidla i Hotela B. Samo prave guzvu na guzvu.

Ako pogledamo poslednje 3 raskrsnice koje su dodate lepo se vidi da je investitor odlucio lokaciju, a da pritom ni najmanje nisu uzeli u obzir vec postojecu infrastrukturu koja je bukvalno metrima daleko vec se prave ove skarabudze od ulica i polu-resenja koja idu u korist samo investitoru. Drzava je tu kriva podjednako sto im ovo dozvoljava u ovakvom obliku.
1679903055452.png1679903196121.png1679903255446.png

Da ne bude da mrzim investitore i "progres", postoji razlog zasto kukam ovoliko.

Prilikom renoviranja su zatvorili vec postojecu raskrsnicu sa Pere Segedinca zato sto je to "Previse semafona i raskrsnica na tako maloj udaljenosti", a onda su u narednih 5-10g napravili 3 nove raskrsnice par stotina metara dalje - debilizam.
1679903353002.png
 
Mnogo vise ljudi bi skretalo ovde u Pere S. nego sto sad ovamo skrece. Ali ko te pita...budalastina zbog 1000,1500ljudi praviti novu raskrsnicu..jaka stvar sto ne moze da se skrene kod pumpe...Galens se i onako zna ciji je...jasno sve... jos kad napravi Pupinovu Palatu preko puta...ma bice milina voziti se...auto noge ce biti najbrzi vid prevoza...
 
Сад имамо на једном правцу, практично, две саобраћајнице потпуно другачијег стандарда, граница је раскрсница са Гандијевом.
Две траке са паркингом "Беле реке" нису смеле да дочекају у том стању спајање са Милошем, али, штошта овде не би смело...
За једно 20 година неко ће мислити о томе.
 
Trenutno po mom razmisljanju se prosiruje skretanje iz TB u Nikole Dobrovica,tj produzuje se da bi oslobodili kolonu koju prave u narednoj traci..molim @Гага da malo pomogne jer uvek imam dodatne informacije...iskreno ja cekam pre komplet odatle do Gandijeve po jednu traku sa obe str,jer uskoro ce da bude brze ici peske na toj deonici nego bilo kojim prevozom na 4 tocka...
 
@Дане, нисам те најбоље разумео за проширење скретања из Тошиног бунара десно у Николе Добровића. Па то је већ урађено и сад су две траке за десно скретање. Прве три слике, које сам снимио, су од 27.09.2023. кад су радили то скретање (проширење), задња-четврта је од 13.10.2023..

IMG_20230927_121207_resized_20230927_011733242.jpg
IMG_20230927_121304_resized_20230927_011733855.jpg
IMG_20230927_121336_resized_20230927_011734465.jpg
IMG_20231013_133830_resized_20231013_022224677.jpg
 
@Дане, нисам те најбоље разумео за проширење скретања из Тошиног бунара десно у Николе Добровића. Па то је већ урађено и сад су две траке за десно скретање. Прве три слике, које сам снимио, су од 27.09.2023. кад су радили то скретање (проширење), задња-четврта је од 13.10.2023..

Pogledajte prilog 177964Pogledajte prilog 177965Pogledajte prilog 177967Pogledajte prilog 177968

Nije napisao da je skretanje desno.
Trenutno po mom razmisljanju se prosiruje skretanje iz TB u Nikole Dobrovica,tj produzuje se da bi oslobodili kolonu koju prave u narednoj


@Гага
U svakom slučaju, radi se proširenje Tošinog bunara za skretanje levo prema Nikole Dobrovića.
Sada će odvajanje početi mnogo ranije, negde otprilike kod Nis pumpe.
 
I onda se svi ti automobili sa Bezanije spuste i krenu ka Zemunu, gde se udruze sa jos hiljadama automobila koji dolaze iz raznih delova grada i zaglave u Tosinom bunaru i Prilazu.
 
Da da...napisao sam skretanje iz tosinog bunara u Nikole Dobrovica ali mozda nejasno iz kog pravca TB @Гага ,nije toliko bitno...nadam se posle ovoga mozemo ocekivati kompletno prosirenje do Gandijeve kako je Gangula i najavio...sta ti mislis? @Гага
Да, ниси написао из ког правца, зато сам ти и одговорио за ово десно скретање, које се радило, из Тошиног бунара у Николе Добровића.
Проширење дела Тошиног бунара од Николе Добровића па до Египатске и даље цела Египатска до Војвођанске , ће се радити следеће године.
Надам се да си задовољан са одговором.
 
Да, ниси написао из ког правца, зато сам ти и одговорио за ово десно скретање, које се радило, из Тошиног бунара у Николе Добровића.
Проширење дела Тошиног бунара од Николе Добровића па до Египатске и даље цела Египатска до Војвођанске , ће се радити следеће године.
Надам се да си задовољан са одговором.
naravno...zadovoljan sam odgovorom nego nisam zadovoljan informacijom sto tek sledece god iako smo mi ovde pricali od tome davnih dana,nazalost ali bolje ikad nego nikad.da je bilo malo vise pameti i sluha uradili bi to jos pre otvaranja same deonice surcin - nbgd ali ko te pita...kod nas sve mora duplo...cak je hit sto nije bar prosiren odmah TB u delu NIS pumpe kada je to radjeno pre par god a ne sad opet to..to je bar moglo...
 
Ne treba neka naročita stručnost, pogledaj uzroke zakrčenja, pa će ti sve biti jasno. Proširenje ima smisla kad je nešto "bottleneck", kad se gužve stvaraju baš na tom mestu, a pre i posle ih nema. Međutim, sva proširenja koja Gangula pravi nisu proširenja tih problematičnih delova ulica, njih nisu pipnuli, već samo proširenja koja za cilj imaju premeštanje gužve dalje "nizvodno". Tu dalje niz ulicu možeš da vidiš prava mesta gde treba da se proširi, a evo nekoliko tih tačaka (gde se priča o proširenju pre njih, ali se one ne pipaju):
- Tošin Bunar-Prilaz-Ugrinovačka
- Grčka-T6-Surčinska
- Brankova
- raskrspetlja Hipodrom-Bulevar PP-Drajzerova
- Bogoslovija-Pančevački most
Ovo gore su uzroci trenutnih gužvi na pravcima gde se proširuju ulice. Nerešavanjem njih, a proširivanjem ulica pre njih se samo pomera gužva bliže ovim čepovima, ali protočnost tih kritičnih mesta ostaje ista i ako putujueš kroz neko od njih, vreme putovanja ostaje gotovo isto. Jedino gde će ova proširenja dovesti do poboljšanja jeste lokalni saobraćaj i posledično će njegovim ubrzanjem poboljšati i tranzitni. Problem je što je veći deo saobraćaja tranzitni, pa poboljšanje generalno neće biti toliko osetno sa većinu putnika.
 
Vrh