Šta je novo?

Tošin bunar i Egipatska (Zemunska): proširenje i rekonstrukcija ulica

Na pomenutom delu radovi par dana stoje u mestu...totalno...a rok je 14.11.,bukvalno nemoguce za njihov intezitet radova...ocigledno nemaju radnika...a milion gradilista...ali dobro...mozda i bolje da ne bude jos jedan cep...posto ce od sutra ili najbolje od 4.11. biti beograd ceo jedan veliki cep...
 
A ove sahte au ostavili da neko drugi uradi fuserisanje ko u zahumskoj i u sarajevskoj nigde jos nisu uradili ulicu da nesto ne ostave ne preskoče da ne moraju da se vraćaju da popravljaju
Није ништа остављено ни изфушерисано нити ће се ишта поправљати, јер је све урађено по пројекту. Испод тих бетонских плоча су водоводне инсталације и нису предвиђене за уклањање. Те бетонске плоче су ту још од кад је Тошин бунар био 1+1. Видећу ако имам неку слику у документацији из тог периода да је поставим овде.
Једна са "уличног погледа" из маја 2015.године.
бетонске плоче_мај 2015..JPG
 
Razgovarao sam sa ljudima koji rade na gradilistu oni kazu da su razapeti na sto strana i kazu da svi njih pljuju a oni zadnja rupa na svirali. Preduzece koje treba polako da se sprema za zimsko odrzavanje puteva je uvuceno u raznorazne egzibicije zna se koga.Tako kada sutra ne bude ociscen grad od eventualnog snega i leda obavezno da se izpljuju putari jer oni su krivi za sve 😋
 
Није ништа остављено ни изфушерисано нити ће се ишта поправљати, јер је све урађено по пројекту. Испод тих бетонских плоча су водоводне инсталације и нису предвиђене за уклањање. Те бетонске плоче су ту још од кад је Тошин бунар био 1+1. Видећу ако имам неку слику у документацији из тог периода да је поставим овде.
Једна са "уличног погледа" из маја 2015.године.
Pogledajte prilog 217974
Niko nije pominjao uklanjanje instalacija ispod i diranje istih .Jesu li te ploče betonske neka svetinja da ne smiju da se diraju
Te ploče su ako već moraju ostati tu mogle biti prekrivene slojem asfalta bar 2 cm
Druga opcija da se sklone uradi betonska ploča iz komada i veći poklopac da se stavi
Ima tu jos opcija ima poklopaca raznih dimenzija I 2x2 i 1.5x1.5 m najlkese je ne uraditi nista
Recimo u sarajevskoj poklopci se menjaju
20241029_103709.jpg
 
Ako sam dobro shvatio šta sam video na terenu, od moto puta ka Milutina Milankovića će biti 2 trake, a tek posle raskrsnice 3 završene?
 
Ako sam dobro shvatio šta sam video na terenu, od moto puta ka Milutina Milankovića će biti 2 trake, a tek posle raskrsnice 3 završene?
Tri trake idu celom duzinom dve trake po 3m i zadnja gde idu autobusi 3,5m ako sam dobro video... Prosiruje se samo strana prema Surcinu sa druge strane imaju tri trake
 
Kako će da stanu 3 trake? Ne vidim da je uopšte prošireno (novi ivičnjak nije baš pomeren u odnosu na stari) , a postojeće 2 trake nisu baš široke.
 
Kako će da stanu 3 trake? Ne vidim da je uopšte prošireno (novi ivičnjak nije baš pomeren u odnosu na stari) , a postojeće 2 trake nisu baš široke.
Sirina kolovoza je 9,5m provereno, mozda je na tom delu prosireno na ustrb ostrva... Ljudi su mi rekli pre neki dan. Ako sam dobro razumeo u petak zatvaraju ovaj deo na nekoliko dana i rade asfalt, pa posle prelaze na deonicu od M. Milankovića do autoputa...
 
Dodavanje treće trake nije potpuno proširenje ako će ispred Bulevara Milutina Milankovića i dalje biti 3 trake, 2 za pravo i 1 za levo, ali siguran sam da više ne treba zbog dugačkog zelenog svetla.

Tako, u Višnjičkoj ulici, iako vidite 3 trake, zapravo imate na raspolaganju 2 od Mirijevskog bulevara do biga, jer treća služi za skretanje (iako je dozvoljeno i pravo, pravac je blokiran).
 
Добро дошао на Беобилд, а пошто си нов, вероватно ниси пратио отпочетка.
Проширује се само десна-парна коловозна страна Тошиног бунара са две на три траке. И то у делу од железничког надвожњака до надвожњака од мото-пута.
https://forum.beobuild.rs/threads/t...ekonstrukcija-ulica.3185/page-86#post-1337506
 
Bolje vas našao.
Nisam pratio od početka na forumu, ali sam vozio bicikl Vojvođanskom ulicom sa 1+1 trakom.
Tako i sad, sve što slikate sam video ili ću uskoro videti uživo, a danas je mnogo lakše pošto bicikl sad ima motor, a imam i zimsku opremu.
 
Omiljena ulica za vožnju mi je bila Jurija Gagarina, a iako nisam mogao da vozim brže od nekih 32 km/h, naučio sam da uhvatim sva zelena svetla.
 
Vrh