Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 199 35,7%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,0%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 53 9,5%
  • Ne znam

    Glasovi: 26 4,7%

  • Ukupno glasača
    558
Ali da je most lep, jeste lep. Iako mora da se ruši, nažalost.

Čak na neki način svojom čipkastom zelenom jednostavnošću ( :) ) kao da prkosi veštački održavanoj umivenosti ovih stambenih košnica u pozadini. Za koje sam ubeđen da će pre ili kasnije postati neka vrsta geta, čim prestanu ogromna ulaganja u održavanje zgrada, u čitave armije čistača i održavanje "ekstra" kvaliteta zelenila da bi se u početku navukli kupci stanova. Ogromna gustina stanovanja jednostavno ne može trajno ostati elitno naselje. To je kontradikcija pojmova, nemoguće. Obala reke ih doduše malo spašava, pa će proces degradacije BNV-a potrajati. Ali pošto nisu ostavili previše javnog prostora da bi reka i aktivnosti vezane uz reku došle do izražaja, da bi se osetila ona posebna atmosfera reke, već je obala bukvalno samo prolaz mušterija do radnji (slobodna su samo 3 metra), to jednostavno nije dovoljno da potpuno spreči postepeno gubljenje "elitnog" statusa. To će vremenom izvšiti izbor vrste prolaznika, koji će se u ovom slučaju svesti samo na mušterije, a oterati sve ostale. Koji će shvatiti da ONI tu nemaju šta da traže. Ko još od pravih Beograđana ide u Skadarliju? To je za varanje turista o "boemskoj" četvrti koja je sve samo ne to. Ima više boemskog na auto putu. Anyway, posle toga postepeno propadanje ide samo od sebe.

Pogledajte prilog 217322

Pogledajte prilog 217323

Pogledajte prilog 217324
Da. Most na neki način humanizuje odvratne blokove Beograda na vodi.

Fascinantno je koliko novca, rada i energije odlazi na devastiranje grada i da nam bude još gore.
Jer ovo nema svrhu, osim da nam sve bude gore, da bude više gužvi, više nesreća i zagadjenja.
Fascinantno je da smo nesposobni da sprečimo ovo zlo.
 
Реконструисан је пред градске изборе 2008. горњи део, после избора доњи. И наравно тада назван "Новим савским мостом".
 
Poslednja izmena:
To će takođe biti mali spektakl. Tek ćemo videti kako nameravaju da ukone stare stubove. A moraju da se uklone jer ne sme da se ostavi prepreka u reci. Iz donje skice se vidi da je 69.90 - 58,69 = 11,21 m. Dakle, srednji levi (Novobeogradski), kraći od dva srednja stuba, je samo u nadzemnom delu visok 11 metara od proširenje pa do dna reke. A tek ispod toga počinju hrastovi šipovi. Koliko to beše ... još 10 metara u dnu reke? Ili 12? Neko je to ovde spomenuo. A onaj desni stub je još viši. Recimo još 4 metra. Dakle na stubu IV treba raditi u 15 metara dubokoj vodi. Ali kako? Na suvom? U kesonu? Pritisak vode je ogroman na tolikoj dubini. Teško da će tu samo talpe biti dovoljne.


Drumsko tramvajski most, profil dna.png
 
Malo da se kanticom farbe prefarba iz dve u četri trake.
Zasto samo 4 trake? Zasto NOVI SRPSKI MOST nema 16 traka? I za te potrebe porusiti zgradurine beograda na vodi da bi 16 traka proslo tuda, a onda krivina na desno pa srusiti i ostale zgrade da se poveca protocnost saobracaja ka Nemanjinoj, Cukarici i sl...
 
Zasto ne bi ostavili stubove mosta?
Mogu da kazu da ce se na njima praviti novi most, a da to nikada ne urade?
Mogu da urade bilo sta. Pobune nece biti.
 
To će takođe biti mali spektakl. Tek ćemo videti kako nameravaju da ukone stare stubove. A moraju da se uklone jer ne sme da se ostavi prepreka u reci. Iz donje skice se vidi da je 69.90 - 58,69 = 11,21 m. Dakle, srednji levi (Novobeogradski), kraći od dva srednja stuba, je samo u nadzemnom delu visok 11 metara od proširenje pa do dna reke. A tek ispod toga počinju hrastovi šipovi. Koliko to beše ... još 10 metara u dnu reke? Ili 12? Neko je to ovde spomenuo. A onaj desni stub je još viši. Recimo još 4 metra. Dakle na stubu IV treba raditi u 15 metara dubokoj vodi. Ali kako? Na suvom? U kesonu? Pritisak vode je ogroman na tolikoj dubini. Teško da će tu samo talpe biti dovoljne.


Pogledajte prilog 217466
Da li je uklanjanje stubova teze od postavljanja istih?
 
Zasto samo 4 trake? Zasto NOVI SRPSKI MOST nema 16 traka? I za te potrebe porusiti zgradurine beograda na vodi da bi 16 traka proslo tuda, a onda krivina na desno pa srusiti i ostale zgrade da se poveca protocnost saobracaja ka Nemanjinoj, Cukarici i sl...

Genijalan predlog! Pošalji svoju izuzetnu ideju Gradonačelniku.
 
Ali da je most lep, jeste lep. Iako mora da se ruši, nažalost.

Čak na neki način svojom čipkastom zelenom jednostavnošću ( :) ) kao da prkosi veštački održavanoj umivenosti ovih stambenih košnica u pozadini. Za koje sam ubeđen da će pre ili kasnije postati neka vrsta geta, čim prestanu ogromna ulaganja u održavanje zgrada, u čitave armije čistača i održavanje "ekstra" kvaliteta zelenila da bi se u početku navukli kupci stanova. Ogromna gustina stanovanja jednostavno ne može trajno ostati elitno naselje. To je kontradikcija pojmova, nemoguće. Obala reke ih doduše malo spašava, pa će proces degradacije BNV-a potrajati. Ali pošto nisu ostavili previše javnog prostora da bi reka i aktivnosti vezane uz reku došle do izražaja, da bi se osetila ona posebna atmosfera reke, već je obala bukvalno samo prolaz mušterija do radnji (slobodna su samo 3 metra), to jednostavno nije dovoljno da potpuno spreči postepeno gubljenje "elitnog" statusa. To će vremenom izvšiti izbor vrste prolaznika, koji će se u ovom slučaju svesti samo na mušterije, a oterati sve ostale. Koji će shvatiti da ONI tu nemaju šta da traže. Ko još od pravih Beograđana ide u Skadarliju? To je za varanje turista o "boemskoj" četvrti koja je sve samo ne to. Ima više boemskog na auto putu. Anyway, posle toga postepeno propadanje ide samo od sebe.

Pogledajte prilog 217322

Pogledajte prilog 217323

Pogledajte prilog 217324
Tako je, ako se dovoljno strpis stvari ce se promeniti u ono na sta si navikao i sta ti prija, ruzno, strokavo, prljavo, smrdljivo. Nema potrebe da postoji naselje koje je cisto, sredjeno i elitno kad ne mora da bude tako. Nema potrebe da se gosti Beograda odusevljavaju i pitaju da li je ovo Srbija i Beograd kad mogu da se prevare Skadarlijom.
Treba ostaviti relikte proslosti, ovu krntiju od mosta, hotel Jugoslaviju i druge stvari, nadati se propasti Bnv-a i sve ce biti lepo kako je i bilo.
 
Tako je, ako se dovoljno strpis stvari ce se promeniti u ono na sta si navikao i sta ti prija, ruzno, strokavo, prljavo, smrdljivo. Nema potrebe da postoji naselje koje je cisto, sredjeno i elitno kad ne mora da bude tako. Nema potrebe da se gosti Beograda odusevljavaju i pitaju da li je ovo Srbija i Beograd kad mogu da se prevare Skadarlijom.
Treba ostaviti relikte proslosti, ovu krntiju od mosta, hotel Jugoslaviju i druge stvari, nadati se propasti Bnv-a i sve ce biti lepo kako je i bilo.

kakva odvratna propaganda. Bgd na vodi je gnojni cir na licu grada.
 
Наравно да не, уосталом помиње културне институције, музеје..
 
Rusenje ovog mosta izazvace guzve.
Guzve ce izazvati vise zagadjenja.
Zagadjenje ce izazvati vise nepotrebnih smrti od raka.
Smrti ce doneti patnju preminulima i njihovim porodicama.

Da li iko shvata koliko zlo nam oni koji stoje iza ovoga cine?
 
Rusenje ovog mosta izazvace guzve.
Guzve ce izazvati vise zagadjenja.
Zagadjenje ce izazvati vise nepotrebnih smrti od raka.
Smrti ce doneti patnju preminulima i njihovim porodicama.

Da li iko shvata koliko zlo nam oni koji stoje iza ovoga cine?
Eeeee... A oni bi sada rekli da će pogebna preduzeća zbog toga ostvariti veliki profit. Hoću da kažem da sve može da se izokrene.
 
Требали су да направе нови мост у продужетку БЗЂ, а после њега да раде нови Савски трамвајски мост као наставак БМП.
Normalno. To rešenje boda oči od pojave prvih ozbiljnijih gužvi, krajem 80-ih. Bilo je čak očigledno da će se jednog dana uklanjanjem šina tu napraviti most, odakle će se saobraćajnica razdvojiti na sekundarne ka Savskoj i Savskom trgu. Sve to kroz veliki park.

Dobra vest je da je most i dalje moguće uraditi, čim se građevina koja se nalazi nabudžena baš na putu tog mosta bude uklonila. Ne mora da se seče. Pažljivo bi se razmontirala i prenela u 3 p.m.

Mislim da bi to bilo najkorektnije rešenje.
 
Poslednja izmena:
Vrh