Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 198 35,5%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,3%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 33 5,9%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 173 31,1%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 53 9,5%
  • Ne znam

    Glasovi: 26 4,7%

  • Ukupno glasača
    557
Укњижен први минус Шарићу.

Што би рекли, с ким си, онаки си.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786231#p786231:3se3rkww je napisao(la):
SerbPacker » Čet Okt 22, 2020 12:58 pm[/url]":3se3rkww]Aleksandar Šapić, predsednik opštine Novi Beograd, izjavio je u emisiji "Pregled dana" na Nova S da je za sklanjanje Savskog mosta i za pravljenje novog na njegovom mestu.

"Na tom mestu treba da ostane, samo ne taj most. Ja sam za sklanjanje ovog rugla od mosta, na kojem ne postoji čovek koji nije izbušio makar pet puta gume, most koji ne može da primi broj automobila na nivou 1950. godine, most za koji ne znate kada prelazite preko njega da li će da se sruši ili stvara veću buku",

"Bio je čelični most koji su napravili Nemci da bi prebacili teško naoružanje. Tačno je da je stari učitelj skinuo mine, ne zato što mu je bilo dosadno i zato što je most bio lep, već zato nije mogao da pređe na drugu stranu reke. Spletom nesrećnih okolnosti taj most je preživeo 80 godina i kamo sreće da smo ga ranije sklonili", izjavio je Šapić.

Sent from my Redmi 8 using Tapatalk

Ovom izjavom Šapić je pokazao da ga spremaju da za dve godine pokuša da osvoji na izborima mesto osobe čiji je Vesić zamenik.
 
Сви ви који сте за останак овог моста у овом стању, пређите пешке преко њега. Сигурно ће у том преласку поред вас проћи бар један трамвај, камион или аутобус и онда ћете осетити такве вибрације да ћете помислити да ће се мост сурвати у Саву. После причајте о мосту као историјском споменику. Или мост Принца Еугена треба заштити као донацију нацистичке Немачке? Сами одлучите.
 
Прелазио сам пешке хиљду пута преко њега, што дању што ноћу, често и у рану зору кад крећу сви трамваји на линије. Никад нисам имао било какав осећај несигурности (за разлику од преласка Панчевца пешке нпр.) а иначе сам особа са фобијом од висине и пада :D

Из саобраћајног угла, мост је неадекватан за обим саобраћаја који треба да превезе. Из угла урбанизма, лоше је постављен у односу на остале саобраћајнице. Нови мост већег капацитета је свакако потребан. И требало је да буде у продужетку булевара Зорана Ђинђића. Али ту је никла кула Белгрејд. Нови мост на месту старог би ваљало померити узводно, да саобраћјница у његовом продужетку избија на осу Личке улице, коју би требало проширити за тунел код економског, и тако сачувати парк.

Стари мост треба донирати некој сиромашнијој општини којој фали мост.
 
Dddd most su nemci samo doneli iz zablja i montirali luk i nove nedostajuce komade
Redovno idem bajsom preko mosta skoro svaki dan ni jednom nisam osjetio bilo kakvu nesigurnosti
Neprijatnosti veca je kad masa pešaka ide brankovim mostom kad su neke šetnje demonstracije pa kad se most da tako kažem zatalasa...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786454#p786454:32vx3smx je napisao(la):
Дошљак » 23 Okt 2020 09:27[/url]":32vx3smx]Прелазио сам пешке хиљду пута преко њега, што дању што ноћу, често и у рану зору кад крећу сви трамваји на линије. Никад нисам имао било какав осећај несигурности (за разлику од преласка Панчевца пешке нпр.) а иначе сам особа са фобијом од висине и пада :D
Potvrđujem. I kod mene isti slučaj (naravno ne u tom obimu), s tim izuzetkom što mi nikada nije padalo na pamet da prelazim peške Pančevac, jer ga za tu rabotu smatram krajnje nebezbednim.
 
Ја сам га користио силом прилике током укинуток јавног превза, и то низводну страну где је на средини моста део ограде изваљен ваљда у неком удесу. Пролазак кипера великом брзоном с леђа ме је следио од страха :D А изненађујуће велики број људи је прелазило Панчевац што пешице, што бициклом, један човек чак натоварен са препуним врећама лименки.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786451#p786451:1e2rsc2q je napisao(la):
ddddd » Пет Окт 23, 2020 10:01 am[/url]":1e2rsc2q]Сви ви који сте за останак овог моста у овом стању, пређите пешке преко њега. Сигурно ће у том преласку поред вас проћи бар један трамвај, камион или аутобус и онда ћете осетити такве вибрације да ћете помислити да ће се мост сурвати у Саву. После причајте о мосту као историјском споменику. Или мост Принца Еугена треба заштити као донацију нацистичке Немачке? Сами одлучите.

Сви ми који смо за останак, (или бар добрана већина) колико сам схватио је за то да се мост остави док се не изгради нови - као минимум. Али да се остави тако да саобраћај преко њега функционише све дотле док нови не профункционише.
Даље, донирати другоме или већ шта, може се дискутовати.

Због чега сте сви заговрници тога да се мост ПРВО сруши и однесе уместо да се то уради ПОСЛЕ тога кад се нови мост направи?
 
Мост мора да се нажалост прво руши због позиције зграда BW које су зацементирале његову позицију.
 
Pa da, ne moze da se gradi novi most ako se ne poruši stari pošto se nalaze na istom mestu, krajnje logično.
 
А могли су да одреде ново место за нови мост, па да изградња прође без обустављања саобраћаја а после стари мост да постане пешачко-бициклистички пошто бука смета.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786561#p786561:37z3amgi je napisao(la):
spatiotecte » 23 Okt 2020 14:08[/url]":37z3amgi]Pa da, ne moze da se gradi novi most ako se ne poruši stari pošto se nalaze na istom mestu, krajnje logično.
A jel izvodljivo da se most gradi u sekcijama / delovima na nekom sasvim drugom mestu, pa da se neposredno pred njegovo sklapanje skloni Stari savski most?
 
Имамо ли цртеж новог и старог моста на плану па да упоредимо?
 
Има план старог моста на сајту плов пута, а план новог је качио чини ми се Драган.
 
@ прле
То је једноставно немогуће, јер стубови треба да се руше.
@ директор
А то што је донесен из Жабља не мења чињеницу да су га Немци направили.
 
I sta da ga srušimo eto jer pravi buku....i jer su ga nemci stavili...
 
Правили су га наши ратни заробљеници, немачка инжињерија је само руководила радовима и управљала механизацијом.

Е сад, могло се видети да ли је могуће направити нове стубове, или њихов део без рушења постојећег моста до одређене фазе радова?
 
Po bilioniti put - to jе privremeni most, napravljen od strane jedne okupatorske sile, za vreme ratnog stanja, namenjen samo da bi postojao prelaz preko reke u vreme kad nijedan drugi most nije bio u funkciji. I njegovo uklanjanje odnosno zamena novim i većim mostom je u planu već pola veka.
 
То није спорно. Тај мост је превазиђен за потребе
Београда још пре 40 година. Овде се повела расправа о самом начину замене. Да ли се морао гасити постојећи мост за изградњу новог? Или су могли да буду паралелна два моста? Да ли је данашња тачна позиција моста најбоља и у потпуности неопходна и за нови мост?
 
Znam Došljak, nisam ja ni pisao to zbog tebe.
Sole je postavio odlično pitanje, i mene zanima da li bi bilo izvodljivo da se novi most - što je moguće više - gradi iz sekcija, pa da se onda one montiraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786572#p786572:3hkj6aky je napisao(la):
Дошљак » Pet Okt 23, 2020 2:35 pm[/url]":3hkj6aky]А могли су да одреде ново место за нови мост, па да изградња прође без обустављања саобраћаја а после стари мост да постане пешачко-бициклистички пошто бука смета.
Ovde si sve rekao vezano za 123 strane rasprave od botovanja za rusenje do onih koji koriste za politiku.Naravno da je to jedino resenje samo sto bih ja dodao da moze da ostane i automobilski most jer nam treba u svakom slucaju a automobili ne prave buku vec samo tramvaji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=786715#p786715:3i7aeccf je napisao(la):
ddddd » Пет Окт 23, 2020 10:37 pm[/url]":3i7aeccf]@ прле
То је једноставно немогуће, јер стубови треба да се руше.

Уважићу коментар уколико се покаже да је нови мост на истом месту (наравно да не мора да се поклапа 100% да би се сматрало преклапањем). А ако није, какве везе има што треба рушити стубове. Ено и Новом Саду како је то изгледало.
 
Ne znam u koju temu da stavim, ali vrlo je blizu mosta pa ajde ovde ću. Stanica kod mosta (smer od sajmišta ka mostu), tu je nešto kopano (ako se dobro sećam još pre pola godine) i od tada to mesto mora da se zaobilazi. Jutros sam prilikom skretanja sa mosta desno ka sajmištu a neposredno pred stanicu, pomerivši se uz desni ivičnjak da napravim prostor za vozila koja bi naišla u susret i obilazila malopre pomenutu barikadu desnim točkom pokupio poveći IVIČNJAK (delovalo mi je da je noviji) koji je blejao na kolovozu uz trotoar. Nisam ga odmah primetio i stradao je samo donji deo branika. Mislio sam da mi je otpao točak koliko je bio jak udarac.

Tako da pazite kada prolazite tuda pošto nekoordinisana i nesposobna JKP nisu u stanju da i nekoliko meseci nakon intervencija na kolovozu isti vrate u prvobitno stanje.
 
Vrh