Испаде да је одлично што је Застава производила Стојадина и Југа са скромном коњском снагом и кубикажом. Дао бих све на свету да је Београд опет преплављен њима, укључујући легендарне Југо Флориде,
Пежо 205 и остала Пежо возила које је правио Амортизер из Приштине.
То није претеривање већ чињеница, а они који те прозивају због тога су баш ти који величају такве четвороточкашке грдосије. Не дај Боже да дође BMW X8 са мотором од 600 коњских снага код нас. Ако се то деси, готови смо. Ући ћемо у Гинисову књигу рекорда по највећем броју мртвих у саобраћајној незгоди у свету.
Зато што му је тата у СНС-у и може му се. Потпуно је опуштен и равнодушан. Није уопште унезверен због онога што је урадио. Док се ствари не узму у своје руке и ступи закон јачег, нема нам помака на боље, а на крају ће бити тако јер правосуђе и систем у држави не постоје. Ово је Дивљи Запад у центру Европе, или што је
@Bender Rodriguez написао пар пута, дупе Европе.
Одлично! Имамо га.
Ово је све тачно, али је очигледно да је он или његов отац члан СНС-а, јер од поштене зараде ово није могао да стекне. Разлог због свега овога је што је корупција у Србији огромна, што институције не раде свој посао, а то је да буду у служби народа и државе, али нису, већ су у служби власти. Технички профил аута јесте задивљујући, али таквима треба забранити приступ оваквим возилима. Ја сам за то да се уведе тест интелигенције да се види колико си способан пре него што седнеш за воланом. Ако имаш испод 100 бодова, немаш право да полажеш возачки испит. Иди пешице, бициклом, тротинетом или аутобусом. Мада, таквима бих забранио и бицикл и тротинет да возе, а камоли ауто, јер су пошаст на коловозу. Ко прекрши, или почин овакво убиство — осудити га на доживотну робију.