Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806716#p806716:3glptj07 je napisao(la):
veb983 » Čet Dec 24, 2020 2:38 pm[/url]":3glptj07]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806707#p806707:3glptj07 je napisao(la):
Earthmoving » 24 Dec 2020 02:24 pm[/url]":3glptj07]Da, lepo Tribi postavi, nego jedno pitanje, čini mi se da sam skoro video da se na Kružnom putu Voždovačkom preko puta naselja S Stepanović, nedaleko od ovog kružnog toka, zida neka nova višespratnica, a vidimo da je SMT planiran sa te strane, pa da li je ta nova zgrada sad na putu SMT-a ili nije?

Nije, ta zgrada se pravi na uglu Milisava Djurovica i Kruznog puta, ali sa donje strane, tj. dalje od kruznog toka.
Da, evo snimio sam je na brzaka kad se ide od Jerkovica ka V Stepe pa sa desne strane ubzbrdo, to je ova visespratnica i jeste ispod tih ulica. Jedino ne znam dal ce SMT da joj gleda u prazan zid kad se spusta, sto bi bilo ruzno, ili ce ispasti drugacije.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    39,7 KB · Pregleda: 2.560
Pozdrav svima,zanima me da li neko moze da mi odgovori gde ce tacno biti izgradnjena saobracajnica Borska Petlja-Lasta,tj da li moze da se nadje mapa ili skica gde ce to tacno prolaziti?Pozdrav
 
Prođi kroz temu, trebalo bi da je pored dela trase koji sam postavio i ostatak prikazan.

smtlastasektor3.jpg

smtlastasektor6.jpg
 
Pozdrav Luci.
Hvala na slici Igore, samo me buni jer je plan sa prve strane koji je Gaga preneo 2017-e imao drugačije rešenje, tj SMT je imao nastavak ispod Laste pa dalje preko autoputa (ka Bulevaru, tj Smederevskom putu), što su iz nekog razloga na ovoj slici izostavili.
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    103,3 KB · Pregleda: 2.519
Sve je kako treba :)

Rešenje koje je Gaga okačio je nastavak tj krak koji se dalje nastavlja preko autoputa a račvanje se vidi na isečku iz pdr-a

smtkrak.jpg

smtlastasektor6b.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472847#p472847:3ao9bpl5 je napisao(la):
prigradski » Uto Avg 22, 2017 12:43 pm[/url]":3ao9bpl5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=471712#p471712:3ao9bpl5 je napisao(la):
niko_bitan » 16 Aug 2017 11:33 am[/url]":3ao9bpl5]Да ли се негде појавила предлог куда би трачно требало да иде СМТ од Јерковића до саме Ласте? Ако је наставак Стевозара Радојчића, ту ће бити доста перипетија да би се спојило са Ластом, због градње на Медак Падини. Мислим на овај овде део: http://take.ms/lzAx4
Mislim da SMT ide u produzetku ulice Braće Srnić, označeno belom trasom, a tu ja mislim i da nema mnogo stambene gradnje... al to dok dočekamo :grand: na slici deluje i da će sledeće isključenje/uključenje u pravcu ka Nišu biti u neposrednoj blizini nadvožnjaka (Nikole Grulovića) pa i mi iz Kaludjerice/Vml/Mirijeva konačno dobijamo direktni priključak na autoput...

hKGWMwk.jpg


na beolandovom sajtu udji u planove, u filteru stikliraj PGR Beograda i videces neku odokativnu trasu... :gobb:
Pozdrav,da li imate pregled cele mape tj sa leve strand gde prolazi put kroz njive i da li bi ste bili ljubazni da mi pomognete da nadjem tu mapu sa tim skicama puteva,Srdacan Pozdrav
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807287#p807287:1i9fi020 je napisao(la):
Igor » Pet Dec 25, 2020 11:52 pm[/url]":1i9fi020]Sve je kako treba :)

Rešenje koje je Gaga okačio je nastavak tj krak koji se dalje nastavlja preko autoputa a račvanje se vidi na isečku iz pdr-a

smtkrak.jpg

smtlastasektor6b.jpg

Igore, postavi nastavak trase, tj sve do kraja.
 
Update Save Maškovića

deo izmedju Gazprom pumpe i Linde

IMG-20201227-102232-1.jpg

IMG-20201227-102259-1.jpg

IMG-20201227-102340-1.jpg


Postavljaju se i šahte za kanalizaciju
 
Штета због дрвореда у Црнотравској и Саве Машковића, ко ће сад да чека да то израсте (или се осуши) :kafa:

За око 150+ посечених стабала углавном дивљег кестена и платана добијамо назад 93 комада америчког тулипановца, плус разно жбуње у разделним тракама (то је плус, нема довољно жбуња по Београду). Најгоре ми је због пар платана у Булевару Ослобођења, надао сам се да то неће да чачкају за мог живота :)

Планирани су дрвореди са обе стране, биће мало шупљи јер је тако било лакше ускладити са инфраструктуром :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807639#p807639:2ap49w8n je napisao(la):
trialin » Ned Dec 27, 2020 3:32 pm[/url]":2ap49w8n]Početak radova na mostu tek 2022 godine
Odakle te informacije?
 
Koja propaganda


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pregled trase koja će biti proširena i par fotografija radova.

201224-borska-trosarina-01.jpg

201224-borska-trosarina-02.jpg

201224-borska-trosarina-03.jpg

201224-borska-trosarina-04.jpg

201224-borska-trosarina-05.jpg

201224-borska-trosarina-06.jpg

201224-borska-trosarina-07.jpg

201224-borska-trosarina-08.jpg

201224-borska-trosarina-09.jpg

201224-borska-trosarina-10.jpg

201224-borska-trosarina-11.jpg

201224-borska-trosarina-12.jpg

201224-borska-trosarina-13.jpg

201224-borska-trosarina-14.jpg

201224-borska-trosarina-15.jpg

201224-borska-trosarina-16.jpg

201224-borska-trosarina-17.jpg

201224-borska-trosarina-18.jpg

201224-borska-trosarina-19.jpg

201224-borska-trosarina-20.jpg
 
Шта је ово, РАС инжењеринг све браћа Роми, да је ова екипа била на Савском Тргу већ би метро прокопали.
 
Нисам веровао да ће ово скоро кренути. Нека нам је са срећом и надам се да неће бити Скадра на Бојани по стоти пут. Зна ли се да ли је за ову деоницу решена експопријација земљишта?
 
Као неко ко 33 године живи на Бањици и свакодневно пролази том раскрсницом, мени ово није нимало добра вест.
Игоре изненадио сам се колико ниси био критичан у тексту.

Ова деоница уопште није била први приоритет, већ је први приоритет била раскрсница Војводе степе, Саве Машковића и Кружни пут.
То је кључна критична тачка деонице, која је узрок свих тренутних проблема. На овој раскрсници је био потребан кружни ток, а то што га нема је страховит промашај пројекта.

Кружни ток на Булевару Ослобођења неће ама баш ништа решити и сви који иду из правца авалски пут - аутокоманда, наћи ће се у истом проблему као и до сада. Семафор је до сада успевао колико толико да ублажи број аутомобила који улазе у Саве машковића, али сада ништа неће то моћи да заустави, изузев пешака, којих нема пуно на тој раскрсници.

У историји ове и сличних тема можете пронаћи низ мојих постова на ову тему и видећете да сам свестан свих проблема и да од најаве насеља Степа степановић причам како ће ово постати проблематична деоница. Иако би требало да мни буде драго да нешто почиње да се ради, горак укус остаје што је пројекат изузетно лош.

У овом посту нећу ни да причам да је пропуштена шанса да се уведу бициклистичке стазе (а места је било) и да немамо план шта ће бити са феноменалним дрворедом у црнотравској улици, као и зашто није на разделном острву предвиђен нови дрворед.

Можда сам и ја луд...
 
Ниси само ти луд, него смо сви ми изгледа будале када очекујемо квалитетан пројекат.
Дакле, ово што се ради и планира са СМТ-ом је испод сваког минимума: периферијска улица са 4 траке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807921#p807921:2j5s6aqy je napisao(la):
Galeks » Mon Dec 28, 2020 12:47 pm[/url]":2j5s6aqy]

Ова деоница уопште није била први приоритет, већ је први приоритет била раскрсница Војводе степе, Саве Машковића и Кружни пут.
То је кључна критична тачка деонице, која је узрок свих тренутних проблема. На овој раскрсници је био потребан кружни ток, а то што га нема је страховит промашај пројекта.

Кружни ток на Булевару Ослобођења неће ама баш ништа решити и сви који иду из правца авалски пут - аутокоманда, наћи ће се у истом проблему као и до сада. Семафор је до сада успевао колико толико да ублажи број аутомобила који улазе у Саве машковића, али сада ништа неће то моћи да заустави, изузев пешака, којих нема пуно на тој раскрсници.

У историји ове и сличних тема можете пронаћи низ мојих постова на ову тему и видећете да сам свестан свих проблема и да од најаве насеља Степа степановић причам како ће ово постати проблематична деоница. Иако би требало да мни буде драго да нешто почиње да се ради, горак укус остаје што је пројекат изузетно лош.

У овом посту нећу ни да причам да је пропуштена шанса да се уведу бициклистичке стазе (а места је било) и да немамо план шта ће бити са феноменалним дрворедом у црнотравској улици, као и зашто није на разделном острву предвиђен нови дрворед.
Око неких ствари бих се сложио, око неких не бих.
Прво - шта значи приоритет? Не можеш да кренеш да радиш деоницу од фазе 3 уместо од фазе 1 јер није у питању само саобраћај, морају да се раде и цеви и инфраструктура, водовод, канализација, шахтови, струја. Не можеш цеви од средине да постављаш...

Што се тиче кружног тока, мислим да је ок на раскрсници булевара ослобођења и саве машковића, а да ли је могао и на саве машковића и војводе степе, не знам, не видим да је то узрок свих проблема, сасвим нормална проточност регулисана семафорима.

Проблем је, по мени, проточност саме улице Саве Машковића која уз то није била добро регулисана семафором на раскрсници са Булеваром Ослобођења. Ја бих рекао и ментола који не разумеју да не треба да улазе у раскрсницу ако не могу да изађу из ње. Сада Саве Машковића добија 2+2 траке е а да ли ће то бити довољно да отклони чеп када раскрсница остане без семафора - нисам сигуран. Имам поверење у саобраћајне инжењере да су проучили токове и да ће да синхронизују остале семафоре како треба, али делим твоју забринутост.

За бици стазе сам и ја мало мех, али радије бих да врате дрвореде а бајк могу да терам и кроз парк/шуму мада је требало планирати за будућност, па ако смо већ рекли да нам је пешак па бајс приоритет...
 
Imam poverenje u inženjere da će taj kružni tok biti dobro rešenje, koliko sam imao i poverenje da će kružni tok na autokomandi nakon rekonstrukcije poboljšati protočnost saobraćaja i biti bez onih čuvenih poplava naqkon svake veće kišice.
 
Vrh