Otvaram temu povodom predstojece konstrukcije koja ce biti ili 2013. godine ili 2014te.
A ovo je "inspiracija",dakle projekt je gotov.
Четвртак, 12. април 2012.
Град Београд – Агенција за инвестиције и становање
Јавни позив за обављање техничке контроле главног грађевинског пројекта реконструкције трамвајске пруге, контакне мреже, коловоза, тротоара и инфраструктуре у Рузвелтовој улици и Улици Мије Ковачевића
Kako vam zvuci da tramvaji budu u sredini sa autobusima po formu ulice Vojvode Stepe?Sa eventualnom mogucnostu da putnicki automobili koriste deo za tramvaje u izuzetnim situacijama.
Da naglasim da nazalost Ruzveltova i Mije Kovacevica nemaju sirinu za recimo standardan tip sa po 2 trake po smeru sirine 6.5 metara i tramvajskim basticama u sredini od 7.5 metara.Koliko uspeh da vidim,to je jedino moguce u Mije Kovacevica od Bogoslovije do Novog i Jevresjskog groblja,posle je suzenje sve do Bulevara.
A ovo je "inspiracija",dakle projekt je gotov.
Четвртак, 12. април 2012.
Град Београд – Агенција за инвестиције и становање
Јавни позив за обављање техничке контроле главног грађевинског пројекта реконструкције трамвајске пруге, контакне мреже, коловоза, тротоара и инфраструктуре у Рузвелтовој улици и Улици Мије Ковачевића
Kako vam zvuci da tramvaji budu u sredini sa autobusima po formu ulice Vojvode Stepe?Sa eventualnom mogucnostu da putnicki automobili koriste deo za tramvaje u izuzetnim situacijama.
Da naglasim da nazalost Ruzveltova i Mije Kovacevica nemaju sirinu za recimo standardan tip sa po 2 trake po smeru sirine 6.5 metara i tramvajskim basticama u sredini od 7.5 metara.Koliko uspeh da vidim,to je jedino moguce u Mije Kovacevica od Bogoslovije do Novog i Jevresjskog groblja,posle je suzenje sve do Bulevara.