Splet raskrsnica kod Belog Dvora je mesto koje je prilično komplikovano za snalaženje bez preke potrebe.
Velisava Vulovića ima prednost u odnosu na Baja Pivljanina, iako je raspored ulica takav da to deluje nelogično.
Baja Pivljanina se uliva u Mihaila Avramovića. Najveći deo saobraćaja (uključujući minibus 49) iz Baja Pivljanina skreće levo, ali raskrsnica je takva da nema posebne trake za levo, negde od pola raskrsnice znak pokazuje obavezan smer pravo (i niko ga ne zarezuje, uključujući GSP)
Sve u svemu, celo ovo čudo treba prepraviti. Problem svoje vrste je i visinska razlika koja praktično onemogućava kružni tok. Verovatno najjednostavnije rešenje bi bilo spajanje Velisava Vulovića i Mladena Stojanovića i stvaranje normalne četvorostrane raskrsnice i "ozbiljna" zabrana skretanja ulevo iz Baja Pivljanina.
No, tu nailazimo i na drugi problem, a to je ograda dvorskog imanja, koju bi možda trebalo pomeriti par metara na unutra. Dvorsko imanje jeste državna imovina, ali država je tu imovinu dala na upravljanje Karađorđevićima, koji bi za tih par metara verovatno digli strašnu galamu..
Kad bi se raskrsnica dovela u red, bilo bi moguće iskoristiti Velisava Vulovića i za neki ozbiljniji prevoz od minibusa (autobus ne može ni da skrene na sadašnjoj raskrsnici), napraviti stanicu u sad već solidno izgrađenom kraju i povezati Miljakovac s centrom dosta bržim prevozom od postojećih..