Počeo sam da pravim mapu tramvajskog sistema koju Beograd trenutno poseduje i biće uskoro završena. Takođe, biće mapirane okretnice, depoi, kao i sva ukrštanja sa drugim vidovima saobraćaja.
http://lakiubeogradu.tumblr.com/tramvaji
ZAŠTO?
Tramvaji su efikasni koliko i autobusi. Bilo bi lepo da, kada su u toku radnog dana najveće gužve u gradu, barem jedan sistem funkcioniše. Za koju godinu postojaće metro, ali to nije razlog da se tramvajski sistem zapostavlja i zaboravlja.
Zato predlažem drugarima sa foruma da mi se pridruže u mapiranju. Ja ću mapirati:
Zajedno ćemo mapirati:
Za ovo me je inspirisala priča o jednoj liniji po pravcu sa radionice na Mikser Festivalu 2011. Ali razdvajanje linija nije dovoljno da bi sistem bio pouzdan i verujem da će početak razmišljanja na ovaj način doneti dobre ideje.
http://lakiubeogradu.tumblr.com/tramvaji
ZAŠTO?
Tramvaji su efikasni koliko i autobusi. Bilo bi lepo da, kada su u toku radnog dana najveće gužve u gradu, barem jedan sistem funkcioniše. Za koju godinu postojaće metro, ali to nije razlog da se tramvajski sistem zapostavlja i zaboravlja.
Zato predlažem drugarima sa foruma da mi se pridruže u mapiranju. Ja ću mapirati:
- LINIJE
- PROBLEMATIČNA PRESECANJA
- DEPOE
- OKRETNICE
Zajedno ćemo mapirati:
- IDEJE ZA NOVE LINIJE
- REŠENJA ZA PRESECANJA
- DRUGE IDEJE ZA PRIORITETIZACIJU
Za ovo me je inspirisala priča o jednoj liniji po pravcu sa radionice na Mikser Festivalu 2011. Ali razdvajanje linija nije dovoljno da bi sistem bio pouzdan i verujem da će početak razmišljanja na ovaj način doneti dobre ideje.