Šta je novo?

Radiofar,Surcin

Pa zgrada je vjerovatno spojena na postebana sisitem aerodroma ne napaja se odakle i ostatak naselja
 
nisam znao da su bas tolko skupi ,,,, ja sam uporedjivao sa cenom na ledinama i to stanova ... mada blizina aerdroma da je dobar preduslov za ravoj te lokacije... jer ima indicija da ce se povezati grcka sa surcinskim putem .....
 
direktor":akviyw79 je napisao(la):
Pa zgrada je vjerovatno spojena na postebana sisitem aerodroma ne napaja se odakle i ostatak naselja
Tacno tako.Kablovi su ispod zemlje i idu do Aerodoroma.I kad nestane struje,nakon 2 sekunde pali se agregat...
A naselje kao naselje ima dve trafo stanice,levo od Autokomerca i desno od Komerca...
 
Nazalost nema,samo ta zgrada,SUKL,jedna kuca i mozda Autokomerc...
Naselje ima sa Bezanijske kose i sa strane autoputa...Ima neke veze i sa rasvetom na autoputu...
 
Da li neko moze preciynije da oznaci, kaze, objasni - koji deo naselja zahvata opstina NBGD, a koji opstina Surcin, tj. gde je granica?
 
Konacno nesto novo u naselju...
Kao prvo ovih dana bice postavljeno dodatno osvetljenje ulica.Tamo gde nije bilo svetla,bice.A gde ga ima i sada na svakoj drugoj banderi,bice od sad na svakoj.

Pre 2 dana ekipe JP Surcin su dosle sa kosacicom,testerom i kamionom i isekle grane koje su izasle na ulicu duz celog naselja i time su prosirene ulice na nekim mestima cak i za metar.

I kao trece nova linija korz naselje.A o njoj cemo malo opsirnije.
Kao sto vecina Vas znate,uvedena je nova gradska linija 613 sa Novog Beograda-Pohorska do naselja.Interval linije je 80 min prepodne i 70 min popodne i to kad ide.Samo 7 polazaka dnevno izmedju 05:30 i 19:10.Trasa linije vodi preko Bez. Kose sto je po misljenju stanovnika besmislica jer kruzi kao kisa oko Kragujevca i pre stignu da odu peske do stanice 611 i sa njim do Opstine NBGD,gde gravitira cca 70% stanovnika.Autobus je uveden zbog gradjana ali i vecim delom zbog dece koja su ostala bez skolskog autobusa.Pa da ne bi opstina placala skolski,grad placa gradski prevoz i spojeno je lepo i korisno.
Da se vratimo na probleme sto se tice linije.
Polasci kao i cela trasa je generalno lose zamisljena.Nazalost,pogresni ljudi su se pitali za liniju.Po svemu sudeci linija je napravljena iz sopstvene koristi.Posto jedan covek koji se pitao zivi na Bezaniji,a drugom deca idu u skolu tamo.I sada zbog toga,ostalih 1495 ljudi mora da kruzi.Od 60 dece,5-oro (slovima pet) idu na Bezaniju u skolu,a od toga troje idu kolima i sada na neki nacin svi ostali ispastamo.
Generalno,najveca krivica je roditelja koji su decu upisivali u 6 razlicitih skola i ocekuju svi prevoz do iste.Zbog kruzenja izgubljen je jos jedan polazak dnevno.I takodje,deca koja idu poslepodne u skolu nemaju autobus zbog lose organizovanog reda voznje.
Mada i ovako nije losa frekventnost linije.U danasnjem poslasku 13:10 iz Pohorske je bilo 21 putnik,sto je za minibus odlican broj.Ali tu su 3 problema.
Prvi,jos 10 ljudi u istom periodu je otislo na 611 jer brze stizu kuci.
Drugi,niko ne kuca kartu.Danas od 21,2 otkucane karte.
Treci,slaba informisanost ljudi i neprepoznavanje autobusa.Autobus uopste ne lici na autobus,nego vise na kamion sa sladoledom i niko mu ne prilazi.Niko ne zna da ide kao 65 od opstine do Bezanije i da vazi ITS sistem.
Zakljucak:
Pod hitno dogovor koja je OŠ naselja i da prema njoj gravitiraju deca.
Prebacivanje linije 613 na autoput jer ovako vise odgovara onom koji zivi na Bezaniji nego meni zbog koga je uvedena jer sam primoran na kruzenje
Polasci vikendom pod hitno,jer 30-40% ljudi cine vikendasi
Reorganizacija polazaka.Konkretno najvise ljudi ide izmedju:06-10 ujutru i izmedju 12-20 popodne.I to bi manje-vise trebalo da izgleda ovako:
Novi red vožnje:
Pohorska Radiofar
06:30 05:50
07:50 07:10
09:10 08:30*
12:30 13:10
13:50 14:30
15:10 15:50
16:30 17:10
17:50 18:30*
19:10 19:50
20:30 21:10
Prednosti ovog reda voznje:
1.Nema kruzenja oko Bezanije
2.Jedan polazak vise dnevno skracivanjem trase bez ijednog dinara i kilometra vise
3.Uskladjenost polazaka iz naselja koji odgovara deci koja idu i prepodne i popodne
4.Uskladjenost reda voznje sa 711 i ljudi stizu i sa jedne i sa druge strane
5.Alternativa 611-ici duz auto puta
6.Produzetak rada linije za 3 sata vise

* Zvezdica predstavlja 2 kruga vise koja bi bila idealna kada bi bila uvedena,mada i sa ovih 8 je sigurno bolje nego sto je sada.I sa ova dva uvedena kruga vozilo bi imalo 2 izlaska iz garaze,a ne kao dosadasnjih 3,sto bi smanjilo kilometrazu za 12 km,ali problem je finansiranje ostalih 36 km dnevno...

Toliko u najkracim crtama,ako nego interesuje jos nesto,pitajte.
 
ako moze nikola93 da mi se licno javi zelela bih da popricamo o jednoj vaznoj temi,hvala
 
Да мало размрдамо подтему.

Раписана је јавна набавка за потпуно ново геодетско снимање за израду ажурног топографског плана геодетских подлога за потребе израде
-Плана Детаљне Регулације, а за насеља ''Радиофар'', општине Сурчин (локација 01) и
-ПДР подручја између привредне зоне ''Аутопут'' и Аеродрома ''Никола Тесла'', општине Нови Београд (локација 02).

Позив за подношење понуда: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 189-16.pdf
Конкурсна документација: http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 189-16.pdf

Скица локација где ће се вршити геодетска снимања
 
Дивља градња у насељу Радиофар. Ајде да видимо кад ће да их сруше.

И хале граде без дозволе
А. Васић | 28. март 2017. 22:15 | Коментара: 2
У сурчинском насељу Радиофар изграђена су три индустријска објекта од којих ниједан нема сву неопходну "папирологију". Како тврде из Општине, радови су заустављени, а зграде ће бити срушене

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BB%D0%B5
 
Хајдемо после три ипо године поново на тему :D

Још 28.септембра 2020.године је објављен „јавни увид у нацрт плана детаљне регулације насеља Радиофар, опшпина Сурчин“. Ту је и извештај о стратешкој процени утицаја планираних намена на животну средину.
Овај план детаљне регулације насеља „Радиофар“, треба да дефинише површине јавне и остале намене и правила уређења и грађења на простору насеља, саобраћајно и инфраструктурно опремање и капацитете изградње у складу са могућностима простора и инвестиционим потенцијалима.
https://www.beoland.com/javni-uvid-u-na ... u-sredinu/
https://www.beograd.rs/cir/gradski-ogla ... i-uticaja/

Шири приказ насеља на ортофото снимку и мапа насеља
шири приказ.JPG
мапа.jpg

Синхрони план детаљне регулације насеља, лист а и лист б
синхрон план-лист а 2020.JPG
синхрон план-лист б 2020.JPG


У плану је и повезивање насеља „Радиофар“ са насељем „Бежанијска коса“, опшине Нови Београд. Повезивање ће бити успостављено саобраћајницом 2а-2а (радни назив) која ће се изградити од улице Федерика Фелинија и ићи ће до, тј., спојиће се са садашњом саобраћајницом Т6 (радни назив) и улицом Марка Челебоновића, односно код садашње лакат кривине код Кванташке пијаце и Велетржнице. Дужина саобраћајнице 2а-2а ће бити око 2,6 км, имаће две коловозне траке (1+1) са тротоарима ширине по 3 метра, бициклистичком стазом и зеленим појасем. Уцртао сам на ортофото снимку, бела линија, трасу саобраћајнице 2а-2а
траса саобраћајнице 2а-2а.jpg

Овде би било спајање ове саобраћајнице са насељем Радиофар тј. са улицом Федерика Фелинија, и приказ ове саобраћајнице са њеним димензијама
улаз саобраћајнице 2а-2а у ф.ф. улицу.JPG
димензије саобраћајнице 2а-2а_.JPG

Приказ спајања, немам бољу скицу, саобраћајнице 2а-2а са осталим саобраћајницама код садашње лакат кривине тј.код Велетржнице и Кванташке пијаце.
саобраћајница 2а-2а_велетржница и кванташка пијаца.jpg

У плану је и спајање насеља Радиофар са насељем Ледине (општина Нови Београд) са Сурчинском улицом, а то ће бити ..... :roll: Мада сада већ постоји земљани пут који иде од Радиофара, пролази релативно близу писте аеродрома „Никола Тесла“, и спаја се са Берачком улицом, а она са Сурчинском. То се може видети на сателитским снимцима на интернету.
 
Прави се и директан приступ до аеродрома да не мора на аутопут па около, то све чим се одраде те конекције и доведе инфраструктура има Радиофар да се развије преко ноћи
 
Srbo, mozes li mi reci da li je usvojen taj plan za Radiofar?
 
Vrh