Šta je novo?

Promocija lokacija i izgradnje u Beogradu

dragan

Professional
Učlanjen(a)
09.12.2006.
Poruke
12.329
Pohvaljen
5.367
Lokacija
Fruška gora
Ko i kako marketinški predstavlja i promoviše potencijalne
lokacije stranim investitorima da bi ih privukli u Beograd?

Povod za ovu temu je nedavno održan RealExpo u Minhenu :

THE TIME IS NOW INVEST IN SERBIA

snap2awr0.jpg


Osim 3-4 pulta nigde se ne vidi maketa nekog objekta ili lokacije.
Direkcija je trebala da postavi maketu od bar 1met. za blok 26 N.Bgd.
To je bilo pravo mesto za traženje investitora ovog skupog projekta.
Ali i dalje se dele brošure i prospekti ...dal' je bilo i prezentacija na CD-u?

Za nastup na ovakvim sajmovima treba angažovati profesionalce koji
znaju i imaju međunarodnog iskustva kako se privlaće novi investitori.

Neke ili sve ove slike bi trebalo staviti i na prvu stranu sajta BB.

snap5awf0.jpg


snap4bmb1.jpg


snap1bwq0.jpg
snap3amg6.jpg


snap2bqr5.jpg


snap8aai2.jpg


snap4afo5.jpg
.
tandazf4.jpg


snap1aps1.jpg


Nenad":528ht8j0 je napisao(la):
Tuga bozija. Glavni srpski aduti su bili Stara planina i Palic.
Sto kazes, ni jedna maketa, a za blok 26 je stvarno mogla jedna impresivna prezentacija da se napravi.
Nije mi jasno zasto Grad Beograd nije imao svoj stand??
To je po meni dovoljan razlog za otpustanje kompletnog Managementa, PR i Marketing tima Grada.
Sramota!
Pa, bila je kao i uvek Direkcija Bgd. ....
.... ne vredi ni poseban štand ako će samo da dele brošure.

Mogli su bar da okače sliku od 3x3met. bloka 26 da ljudi vide kako treba.
...............................
ps .. kakvih ima prezentacija, ne smem ni da postavim slike ..... bilo bi kuku-lele. :)

Nenad":528ht8j0 je napisao(la):
Da, tacno.. bila je Direkcija, ali bolje i da nije.
Izdala brosuru sa onim jadnim prvim renderingom za BelVille, onda sa
prastarim renderingom za Marinu Dorcol (ono drugo rangirano resenje sa konkursa ondasnjeg)
kao i slike LRT-a Montreala...

Eto ti sad i kuku i lele!
Bio sam, naravno, na 'Prvom sajmu nekretnina i investicija' u Bgd. - BelRe EXPOXXI.
Negde na ovom sajtu sam dao moj komentar o nastupu Direkcije i ostalih.
Ni na domaćem terenu nisu se pokazali kako treba ... kuku-lele. :)

Da li imate neku promociju lokacija Bgd. obavljenu u inostranstvu ? .. ili gradnje objekta.
 
Na MIPIM ove godine je bila interesantna prezentacija i super maketa komplexa USCE.

Evo liste ucesnika:

Company/City name Country

- BELGRADE LAND DEVELOPMENT P.A. CITY OF BELGRADE SERBIA
- KING STURGE SERBIA
- MPC PROPERTIES SERBIA
- SERBIA INVESTMENT AND EXPORT PROMOTION AGENCY SERBIA
- VOJVODINA INVESTMENT PROMOTION - VIP SERBIA
- AG MAGAZIN SERBIA
- AND3 DOO PROPERTY CONSULTANTS SERBIA
- BRIF SERBIA
- CA IMMO DOO SERBIA
- COLLIERS INTERNATIONAL SERBIA SERBIA
- DELTA M D.O.O. SERBIA
- EKI INVESTMENT SERBIA
- HVB BANK SERBIA AND MONTENEGRO A.D. SERBIA
- PETRA GROUP SERBIA
- PRICEWATERHOUSECOOPERS CONSULTING D.O.O SERBIA
- SEECAP SERBIA
- SK GLOBAL DEVELOPMENT DOO SERBIA
 
Vidi 'EKI INVESTMENT' ( http://www.eki-investment.com/partners-s.html)

član 'mog' Konzorcijuma .. svuda se guraju, pa i u Kan ....malo-li-je.:)

Osim ovog spiska nema nas nigde više, gde su fotke da vidimo kako su izgledali.

kancs6.jpg


Evo jedne makete kakvu su trebali i Naši da urade i postave na svi sajmovima.
 
Ma, za Ušće2 postoji već investitor ....

...ali, za nap. blok 26 se još ne zna, a treba ga navatati.
.................................................................................

ps .. izgleda da ima efekta pokretanje ove teme :)

Ђорђе Бобић представиће на Сајму некретнина у Атини велике развојне пројекте Београда

Главни градски архитекта Ђорђе Бобић боравиће од 22. до 24. октобра у Атини на
Осмом сајму некретнина Југоисточне Европе. Бобић ће презентовати велике развојне
пројекте града – метро, Универзитетско село, мост на Ади Циганлији, као и два моста
на Дунаву, код Земуна и низводно од Панчевачког моста.
Такође, биће представљен и пројекат уређења обала река и активирање Савског амфитеатра.

Ђорђе Бобић сусрешће се са градоначелником Атине и градоначелницима других великих
градова Грчке и региона и предочити им начин на који могу инвестирати у Београд.
На сајму ће бити присутне и велике инвеститорске компаније, а са некима су већ
заказани састанци на њихов захтев.
Pa, srećan put .. ..... i povratak sa 'predugovorim i 'pismima o namerama'.
 
Stara Planina je jedan od brendova Srbije ..... koji se stano potencira.

A, evo šta misli Frančesko o tom našem brendu :

... Postojeći planovi su pokazali da se na nekim lokacijama isplati ulaganje.
Išli smo na sajam nekretnina u Minhen, dolaziće neki investitori i vodićemo ih na planirane lokacije.
Neću da kažem koje, da ne podstičem zlatnu groznicu - kaže Goran Petković, državni sekretar za turizam.

"Zlatna groznica" se, međutim, već stišala na Staroj planini.
"Horvat" je uradio master plan, investitore su počeli da traže, a onda je u Srbiju došao
sekretar Svetske turističke organizacije Frančesko Franđali i izneo pravu svoju analizu :

On tvrdi da studije UN pokazuju da se ne isplati graditi ski-centar na mestu nižem od 1.600 metara.
Jer, recimo, Nemačka zbog globalnog zagrevanja više neće imati snega.
Master je, dakle, trebalo raditi za Goliju.
citat čl. iz Novosti : http://www.novosti.co.yu/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=110115&datum=2007-10-21

Čim sam čuo za taj ski-centar na SP, poručio sam Dinkiću da uz žičare odmah
naruči i mašine za pravljenje veštačkog snega .. kao u Dubaij-u. :)
 
I meni je palo na pamet to u vezi sa globalnim zagrevanjem. Plašim se da smo zakasnili sa zimskim turizmom - trebalo bi da počnemo sa razmišljanjem o uzgajanju kamila :( .
 
^^I kaktusa za pravljenje tekile :)

Pa Stara planina je preko 1600m. Ne razumem komentar gore
 
Nenad":1deb26e8 je napisao(la):
Pa Stara planina je preko 1600m.
Ne razumem komentar gore
Stara planina ima više vrhova preko 1.600met., ali
ski-staze ne idu po tim vrhovima, već po stranama do dolina.

zub.gif
..Babin zub 1.758met.
Babin Zub je specifičan morfološki oblik gde je zapadna strana (Knjazevačka)
karakteristična po vertikalnim odsecima stena, gde se jedan odstenjak izdvaja oblikom
koji podseća na stari zub, po čemu je i dobio naziv.
Njegova visina iznosi, oko 200m i pristupačna je samo alpinistima.
Sa južne strane Babin Zub je blago trbušast i spušta se prema selima Topli Do i Zaskovci.
http://www.babinzub.net

Bitno je na kojoj su visini staze, a ako je u Nemačkoj propisana visina od 1600met.
koja je skoro 1.000km severnije, na koliko bi trebale da budu naše koje su bliže Sahari. :)

I ako je neko od nemaca i pitao u Minhenu na kojoj su visini staze našeg brenda, mora da
se slatko nasmejao našim nastojanjima da postanemo ski-velesila u regionu.
 
Pocetkom 2007. u jeku pune zezone je u Evropi moglo da se skija samo na par mesta i to na visinama cak i preko 2000m. Ako se takve sezone budu ponavljale i u buducnosti bolje da se investira u neki drugi vid turizma nego da drzava ulaze milione u razvoj necega sto bi trebalo na kraju krajeva da razvija privatni kapital! Ili neko ostvare neku PPP saradnju.

A to me iznenadjuje za Staru planinu - pa u tom slucaju je cak i Kopaonik pogodniji...
 
Kopirajter, jedno od novih zanimanja koja dolaze
Briga o vašem imidžu

U Srbiji još dovoljno neobrađeno zanimanje, a veoma aktuelno je "copynjriter". Marko Vulinović, senior kopirajter u firmi "Sinerdži Leo Barnet", otkriva koliko je ovo praktično zanimanje, baveći se osam godina.

- Kopirajter je osoba koja osmišljava imidž jednog brenda, kao i njegovu komunikacionu nadogradnju, sve zarad bolje prepoznatljivosti brenda kod svakodnevnih potrošača. Pored navedenog, kopirajter osmišljava scenarija za reklame, slogane, reklamne kampanje... - objašnjava Vulinović.
Za razliku od ostalih zanimanja koja se susreću u oblasti marketinga, kopirajter čini deo kreativnog tima jedne agencije i ne susreće se sa brojkama koliko njegove kolege koje se bave menadžerskim poslom. Kod nas ne postoji škola za kopirajtere, ali to i jeste razlog zašto je jako mali broj ljudi upoznat sa ovim zanimanjem.

- Cilj je da se oko svakog brenda napravi određena priča koja ima svoje emotivne atribute, i koja može uspešno da evoluira s obzirom da se tržišta svakodnevno menjaju. Lično mislim da je za ovaj posao najbitnija opšta kultura - ukazuje Marko Vulinović. On dodaje da se neprestano informiše o novostima iz oblasti dizajna, modernih tehnologija, svetskih trendova, filmova, muzike. Svaka informacija kasnije može da pomogne kako bi učinili vaš posao produktivnijim. I u mnogo čemu mu je ovaj posao pomogao i rado priča o ovom futurističkom zanimanju.
- Zajedno sa svojim velikim prijateljem, muzičkim producentom Vladimirom Preradovićem, u više navrata imao sam prilike da iskoristim svoje znanje radeći na muzici za reklamne spotove. Poznavanje određenih brendova pomaže da atmosfera koju treba da dočarate zvukom bude autentična i originalna. Nova zanimanja dolaze i da bi išli u korak sa vremenom, potrebno je da se informišemo, kako bi postali deo toga, iako već jesmo.

NIJE ISTO

Iako smo navikli da nam reči menadžer, pi-ar, marketing, sekretarica... zvuče isto, grdno se varamo, jer i te kako se razlikuju po načinu obavljanja poslova. Konkurenciju će im uskoro praviti tzv. kopirajter, konceptualista koji će u svojim rukama držati konce ideja za razne oblasti.
Izvor: Glas javnosti
Link: http://www.glas-javnosti.co.yu/clanak/glas-javnosti-29-10-2007/briga-o-vasem-imidzu
 
Interesovanje Britanaca za nekretnine u Srbiji - održana konferencija u Londonu

Konferencija "Mogućnosti ulaganja u nekretnine u Republici Srbiji" održana je u Londonu 21.11.2007g.
.Ovaj događaj je organizovao Britansko-srpski poslovni savet u saradnji sa Britanskom ambasadom u Beogradu
i Ambasadom Srbije u Velikoj Britaniji .

Na konferenciji koja je izazvala veliko interesovanje britanskih poslovnih ljudi iz oblasti nekretnina učestvovali
su Nik Grovs, šef trgovinskog odeljenja Britanske ambasade u Beogradu, Aleksandar Radulović, savetnik u
Ministarstvu ekonomije i regionalnog razvoja Republike Srbije, Vesna Džinić, direktorka Agencije za privatizaciju, Slobodanka Prekrajski, savetnica Agencije za gradsko građevinsko zemljište Beograda kao i predstvanici
britanskih kompanija koje već rade na tržištu nekretnina u Srbiji (Clyde&Co LLP, King Sturge).

Prvi događaj Britansko-srpskog poslovnog saveta ove vrste organizovan je na temu ulaganja u tržište nekretnina
u Srbiji zbog velikog interesovanja britanskih kompanija za tu oblast. Savet će nastaviti da organizuje slične događaje
i u drugim oblastima u nadi da će ovakve aktivnosti pomoći daljem rastu spoljno-tragovinske razmene između
Velike Britanije i Srbije.
http://srbija.bazanekretnina.com/Ve..._u_Srbiji-odrzana_konferencija_u_Londonu.html
 
Vrh