Šta je novo?

Projektovanje ulica i puteva

Žiko, u tom dokumentu ne vidim ništa na temu širine traka.
Ako smo i dalje u priči o različitim tipovima ulica, širina autobusa nije bitna jer linije gradskog prevoza ne bi prolazile kroz ulice tog tipa.
 
Баш због тога бих СВЕ улице пројектовао по бусу због ватрогасаца и ђубретара и сл, а већи пречници скретања лепше изгледају

Тако би се полако град "крцкао" док свака улица не буде таква
 
а већи пречници скретања лепше изгледају
Тако би се полако град "крцкао" док свака улица не буде таква
lepota je subjektivna :) ali da bi to postigao, morao bi da proširiš trotoare, da ne bi ulazio raskrsnicom ljudima u kuće :)
na primer:
nwhrmt.jpg


Da ali opet treba računati na vatrogasna vozila koja su slične širine kao i na vozila gradske čistoće i ostalih službi za održavanje.
To ne mora da bude problem. Pravac razvoja može biti (i je, koliko vidim) da se vozila za održavanje gabaritima prilagođavaju ulicama, recimo Dulevo čistači, a u Sremskoj Mitrovici imaju neke mini traktore (valjda za košenje i sl.). Vatrogasna vozila su široka 2.5 m, a ulica ne mora striktno da ima ivičnjake, ni parking (posebno ne sa obe strane). Podsećam, pričamo samo o mogućnosti postojanja takvog tipa ulica, ne da sve budu takve. Recimo kao ovaj primer iz Budimpešte
https://www.google.rs/maps/@47.4971...ejUTj-Ytd9DmZ0pkCccw!2e0!7i13312!8i6656?hl=en
 
Vrh