Šta je novo?

Proširenje Tvorničke i Nikolaja Ostrovskog u Zemunu?

mekbejn

Advanced
Učlanjen(a)
13.07.2010.
Poruke
4.349
Pohvaljen
1.492
Lokacija
44.835749,20.411082
Da li neko zna da li makar u dalekosežnim planovima postoji ideja o proširenju ove dve ulice na 2+2?
Ne treba da pričam koliko su ove dve ulice važne za povezivanje Zemuna i NBG-a, a predstavljaju usko grlo.

Na početku Tvorničke (iz pravca NBG) sa desne strane postoji niz kuća izgrađenih devedesetih, pod Šekijevom šapom, i sada su verovatno ti 'vlasnici' podneli zahteve za legalizaciju. Da li će se to ostvariti? Samo rušenjem ovih kuća i benzinske pumpe dobija se prostor za 2+2 (1 regularna + 1 žuta traka).
Dalje, čini mi se da bi se suženjem parka kod fakulteta i dalje kod škole (Avijatičarski trg) za nekih 2-3m dobio prostor za makar još jednu traku.
Ima li nade / planova / rešenja?

Ako sam promašio podforum, slobodno premeštajte...
 
E svaka ti cast. Mislio sam da nece neko da potegne ovo pitanje.

Tvornicku da prosire na 2+2 jako tesko. Realnije je da dobije 3 trake kako treba, Pogotovo duže skretanje za levo u Vrtlarsku. Jedino da GSP stanicu izmeste dublje u ulicu i to sa odvajanjem tako da automobili mogu da zaobilaze. Cini mi se da ima prostora za to. Od izmestanja pumpe nema nista jer je Lukoil investirao u nju i renovira je.
Tako bi prestrojavanje za levo u Vrtlarsku bilo duze pa bi moglo vise automobila i autobusa da se prestroji.
Naravno najbolje je da je 2+2 ali tesko najpre zbog pumpe. Sve drugo vodi u ekspropijaciju ili rusenje kao nelegalno.

Što se tice NIkolaja Ostrovskog mislim da bi isto samo 1 dodatna traka resila problem. Pa glavna ulica u Zemunu ima 3 trake na jednom delu i nema guzvi toliko. Problem su skretanja levo za koje treba prestrojavanje.

Ako za Tvornicku jedva da ima mesta za Nikolaja Ostrovskog ima dovoljno za prosirenje. Moglo bi da se otkine malo i od parka (staza isl.) ali druga strana je interesantnija do zgrada. Tu se nalaze neki sumljivi parkinzi i po meni tracenje prostora. Cak i jedna pekara isl. Mislim da je ostao (Šeki) Zemun bi sad bio jedna velika favela. Ko one u Brazilu.

Treca traka bi razume se bila raspoloziva u oba smera ali do pola ulica samo tj. do male raskrsnice kod Poljo faxa i OS skole tj doma zdravlja. Tako da od te raskrsnice ka glavnoj ta traka u sredini bi bila za levo skretanje u Glavnu. A obrnuto bi ka Tvornickoj suprotna traka dobila na raspolaganju istu za skretanje u 22 oktobra. Mozda bi bilo dobro prebacivanje trake pomeriti malo ka Tvronickoj zbog GSP stanice u Nikolaja O. a ista ne valja da bude bas ispred doma zdravlja iako mi se cini da je tu ostavljeno prosirenje za nju trenutno, Tako bi mogli autobusi da se zaobilaze a ionako se redje skrece u 22 Okt. pa je tu dovoljno i krace prestrojavanje. Uglavno 1 traka bi samo def. pomogla dobrano i N.O. dok za tvornicuku samo malo bolja organizacija.

Tako da ka se ja lepo vozim u 88 ne moram da psujem sve po spusku jer mi autobus (za Banovce) bezi jer gomila buseva ne moze da skrene levo u Glavnu jer udju u raskrsnicu do pola i onda cekaju da ovi prodju pravo ili skrenu. Ma haos. Prodjem Gazelu i sve brzo ali tu kad dodje 88 samo mili i kida mi zivce. Mislim da se ja pitam proterao bi ja malo tu CAT D11 i nagurao sve u Dunav . I pekaru i parking i to sa sve ivicnjacima. :cool: Stvarno ne razumem te tako zidane objekte pored puta. Gluposti a jos i nelegalno. Lepo ja kazem D11 da radi.

Ako nista drugo nega parking premeste na drugi stranu, zasto se zove park-ing ako nije do parka. :) Mislim da bi imalo mesta.
 
По ГУП-у Творничка и Николаја Островског јесу дате као улице првог реда, али то не значи да ће бити проширене (многе у центру су дате kao такве, а нема ни теоретске шансе). Оно што јесте планирано је повезивање краја булевара Михајла Пупина на Вртларску код раскрнице са Радоја Дакића. Потез бул. Михајла Пупина - Вртларска - Угриновачка - лакат кривина је дат као магистрална саобраћајница, што значи или 2+2 или 3+3. Али све ово је далека будућност. На карти можеш да видиш тај део Земуна, а на доњем делу и ту магистралну саобраћајницу.
zemun.jpg
 
A u pa gde ti ode. Od 2+2 od M.Pupina do lakat krivine kroz Ugrinovacku i Vrtlarsku je malo prevelik zalogaj.
Ja ne govorim od teoretskim sansama i secenju celog bloka na dijagonalu. u kome su 2 velike zgrade industrijkog tipa. Jedino ako to ne poruse i joz niz pratecih objekata.

Drugo ne verujem da ce moci Ugrinovacka na nizbrdici da se proširi kao sto ne može ni kod Muhara da se proširi ulica.

Nikolaja Ostrovskog može da ima 3 trake i to sve od Tvornicke pa do Glavne pa cak i odatle ka Keju do one benzinske pumpe na cosku ako je ne izmeste. Tako kad lepo izlazi neki autobus iz one male ulicice ne mora opet da se ceka da on smota jer zauzme obe trake da bi se izvukao odatle.i krenuo prema Glavnoj.

Ovo može garant samo da hoće.

Izgradnjom novog postanskog centra kod lakat krivine i Kineskog mosta, lakat ce najzad biti puna raskrsnica. Jedino sto mogu da urade je da prosire Ugrinovacku na gornjem delu ako je moguce to.
 
Ја сам ти само пренео шта је по ГУП-у. И напоменуо сам да је то далека будућност. Али ако је пробијање нове улице у плану, тешко да ће да раде нешто озбиљније са ове две улице. На крају крајева, док Земун гласа како сада гласа, од свега тога нема ништа.
 
То пробјање Михајла Пупина на Вртларску би решило проблем. Наравно, стоји да станица у Александра Дубчека треба да се помери ка Новом Београду, а проширење за скретање лево продужи колико је могуће. Што се откидања од парка зарад проширивања Николаја Островског тиче, то ми се уопште не свиђа. Ако улица може да се прошири на другу страну - ОК, а ако не, питање је и да ли би то Пољопривредни факултет дозволио.
 
Da li neko zna sta se gradi na uglu ulica Miloša Bandića i Aleksandra Dubčeka(kod Metro-a)?Video sam danas da je ogradjen veliki prostor i skoro očišćen.
 
Uzalud se nadamo. Gradi se nesto tu izgleda?
 
Свака част ономе ко је покренуо ову тему! И без проширења, и без рушења, ове две улице су тотални саобраћајни апсурд! Аутобус који улази из Главне у Николаја Островског налеће на пешаке и улази у суседну саобраћајну траку. Нека од стајалишта су тако постављена да аутобус на стајалишту блокира сав остали саобраћај. На раскрсницама недостају траке за престројавање.

Мени је највећа глупост то што су толико аутобуских линија набили у ту улицу. Имају улице Џона Кенедија и Гоце Делчева, и линије 17 и 73 би јако пуно добиле на својој поузданости ако би се усмериле на неку од ове две улице.

Постоји и још једно ригорозно решење: Направити улицу 2+1, али са две траке за јавни превоз + једна за аутомобиле и то само у једном смеру (због прилаза зградама, локалима итд.) Дакле, аутобуска улица, а аутомобиле усмерити на остале улице. :cool:
 
Bravo. Baš sam razmišljao da se bar jedna od pomenutih linija preusmeri odavde u Džona Kenedija. Mesta ima, stajališta mogu lako da se naprave, samo malo mozga...
 
Могло би све што не иде на кеј, а пролази Творничком да се преусмери у Џона Кенедија.
 
Onda bi skretali levo posle keja to nikako ne bi valjalo. Bolje 17 ili 73, možda ponajbolje 83. Ja mislim da situacija tu nije strašna posle rekonstrukcije Karađorđeve. Bar u ono vreme kada ja idem :D
 
Ја рекох управо оно што не иде на кеј. Тако би пролазили право и 17, и 73, и 83 и била би мања гужва.
 
Loše sam pročitao, komšija, izvini. :kk: Samo da dodam da bi mogao jedan od tih da ostane, čisto zbog onih koji idu u ekonomsku školu da mogu da dođu od robne kuće.
 
Ма нема фрке, разумели смо се. :cool:

45 би остао на траси на којој је и сада. Тако би сви правци били покривени.
 
Milsim da bi stanica kod Kujine mogla da se pomeri napred. Time bi se dobila veca duzina trake za skretanje iz Tvornicke u Vrtlarsku a i ne bi se ako kad autobus stane na stanicu i ako kola ne mogu da ga zaobidju pravila guzva na raskrsnici..

I mislim da bi najbolje resenje bilo da Cvetina ulica bude dvosmerna i da ljudi koji idu iz Bulevara Mihajla Pupina u Vrtlarsju usmere u nju i zaobidji raskrsnicu Vrtlarske i Tvornicke.
 
Da rade stanicu u Tvorničkoj. Konačno. Ovo isto treba da urade i u Nikolaja Ostrovskog. Stvarno se shvatam ako vec Nikolaja Ostrovskog ulica ne može da ima 3 trake cela onda bar da se urade krajnje proširenja pred Glavnu na 3 trake na uštrb parkinga. Tako bi imali trake za prestrojavanje za levo i za pravo. Ovo bi bar malo ublažilo čep koji se tu napravi i ubrzalo autobuse koji se okreću na keju.
 
Najjače je što u Nikolaja Ostrovskog postoji uvučeno stajalište, ali iz nekog razloga se ono ne koristi.
Podržavam ideju da se napravi pred semaforom treća traka, za levo. Možda bi tu valjalo napraviti i drugačiji sistem kod semafora, da ima posebno semafor za levo koji bi imao prednost u odnosu na saobraćaj iz pravca Keja.
 
U pravu si mekbejn. Proširenje postoji u NO ali se nalazi pred vratima neke ustanove (verovatno zdravstvene) što baš i nije prikladno. Samo je potrebno to napraviti na mestu sadašnje stanice.

Tri trake na samom ukrštanju s Glavnom uz prestrojavanje i poseban semofor za levo. Naravno dužina trake za prestrojavanje za levo da bude najmanje ~30m kako bi u nju mogli da stanu 2 zglobna autobusa i uz pomenjen režim semofora bio bi olakšavajuće itekako.
 
Autobska niša u ulici Aleksandra Dupčeka ka Keju je pri kraju a ka Opštini je započeta. Nadam se da će se nakon izgradnje bar malo ubrzati saobraćaj. Takodje, na moju inicijativu, ulica Miloša Bandića je postala dvosmerna tako da se izbegava saobraćajni čep koji nastaje u ulici Aleksandra Dupčeka od Metroa do raskrsnice sa 22.oktobra.
 
Od kada je M. Bandića dvosmerna? I je li to trajno?
Ja sam ranije tako nešto predlagao, ali nisam siguran koliko je to bezbedno. U svakom slučaju doprinosi protočnosti.
 
Verovatno od skoro jer sam pre neki dan prolazio tuda u smeru ka Metro obući i iznenadio se kad sam video na skretanju levo u ulicu da sa druge strane stoji znak stop i iscrtana bela linija za zaustavljanje. Pritom i na drugoj strani znak upozorenja o dvosmernom saobraćaju samo što mi nije bilo jasno zašto iz bul.Mihajla pupina i dalje stoji znak zabranjeno levo skretanje...
 
Ovih dana počinju radovi u ulici Nikolaja Ostrovskog, bojim se da je samo predizborno asfaltiranje, i da se neće pozabiviti ovom ulicom kako treba.
 
Vrh