Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

Nenad

Expert
Učlanjen(a)
10.01.2007.
Poruke
5.269
Pohvaljen
23
Lokacija
Hamburg
Posto obnova / prosirenje uskoro pocinje, evo teme za pracenje radova!

Uskoro treba da počnu radovi na proširenju Savske ulice
Novim trakama protiv gužvi

Savska ulica, koja je pre oko godinu dana rekonstruisana, do kraja godine mogla bi dobiti dve nove trake čime bi kapacitet bio skoro udvostručen. Naime, proširenje ove ulice trebalo bi da otpočne do sredine juna, a kako je rok za završetak proširenja od tri do šest meseci, do Nove godine bi jedna od najprometnijih gradskih saobraćajnica dobila nov izgled. Nakon proširenja, tri postojeće trake ostaće za smer od Gazele prema Nemanjinoj ulici, dok će dve nove biti za suprotan smer.
- Sa Železnicama Srbije postigli smo dogovor o zauzeću njihovog zemljišta na račun kojeg će Savska ulica biti proširena za dve trake. Izabrano je i Preduzeće za puteve "Beograd" kao izvođač radova koji su procenjeni na oko 630 miliona dinara. Sada samo još čekamo da nam Sekretarijat za saobraća izda nalog za radove što bi se moglo desiti do sredine juna - rekao je za Danas Nenad Bajić osoba za odnose s javnošću Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Kako za naš list ističe Zoran Pešović, gradski sekretar za saobraćaj, proširenje Savske ulice jedan je od najznačajnijih projekata koji će doprineti smanjenju saobraćajnih gužvi u centru grada.
- Kroz Savsku ulicu prolazi tranzitni saobraćaj jer je to najkraći put od autoputa do Pančevačkog mosta. Tu su i stotine autobusa koji svakog dana moraju da uđu na glavnu autobusku stanicu. Kroz Savsku ulicu saobraća i veliki broj autobusa javnog prevoza prema svim delovima grada. Sve to doprinosi da se stvaraju velike kolone, kako u njoj tako i u ulicama koje ka Savskoj gravitiraju. Proširenje za dve trake značajno je jer će na taj način biti postignut pun efekat rekonstrukcije starog Savskog mosta, ali i alternativna veza prema Brankovom mostu - objašnjava Pešović.
Gradski sekretar za saobraćaj naglašava da proširenje Savske ulice neće ometati saobraćaj budući da se proširenje pravi sa druge strane tramvajskih šina u odnosu na postojeće tri trake. Takođe, kako je rekonstrukcijom ulice postavljena nova podzemna infrastruktura neće biti potrebno kopati i povezivati instalacije sa obližnjim zgradama. R. V. Bibić

Šire ulice već rasteretile grad
Da je proširenje ulica, gde je to moguće, najbolje rešenje za saobraćajne gužve svedoče i primeri već obnovljenih saobraćajnica. Tako je rekonstrukcijom Južnog bulevara prevaziđen saobraćajni kolaps u tom delu grada, kapacitet starog Savskog mosta je udvostručen, a autobusi se brže kreću i kroz ulicu Braće Jugovića koja je dobila nove trake. Osim Savske ulice u narednom periodu biće proširena i Vojvođanska ulica čime će Stara Bežanija i "blokovi" na Novom Beogradu dobiti modernu saobraćajnicu sa po tri trake u oba smera.
Izvor: Danas
Link: danas.co.yu
 
Heh, ja o tome pisala još početkom prošle nedelje, doduše, u Projektima na temi Savski amfiteatar :D. U suštini, sada se samo čeka pošta i da ona reši svoje probleme.

jelenabg":3hepibia je napisao(la):
Међутим, асфалт и шине у некадашњој улици Слободана Пенезића Крцуна неће бити поново раскопани,
односно замењени, већ ће ова саобраћајница следеће годинебити проширена за још две траке.
Kao što vidite, poruka iznad ove je pisana 1.12.2007. Verovali ili ne, ispuniće obećanje da počinje sledeće, tj. ove, godine. Po onome što ja znam, Pošti je dat rok od dva meseca (smilovali se, trebalo je i kraće i ranije :D) da reši šta će i kako će sa svojim parkingom. Kako stvari stoje, zauzeće se deo sadašnjeg javnog parkinga koji se nalazi odmah ispred Pošte na potezu Pošta - Železnička (ispred onog dela gde su stepenice na ćošku zgrade). Ne znam da li će se ograditi samo taj deo ili će se i širiti prema železničkoj. Tu će se smestiti deo vozila, a najveći deo (post express) će se izmestiti na drugu lokaciju.
 
дакле, почетак радова у савском амфитеатру се поклапа са овим проширењем савске. ту је почетак приче а њен крај тј. коначно решење најјаче београдске локације ће бити тема неких будућих нараштаја и неких будућих дискусија на беобилду, на жалост.

:(
 
Nenad":2bczk1bn je napisao(la):
Uskoro treba da počnu radovi na proširenju Savske ulice
Novim trakama protiv gužvi

Savska ulica, koja je pre oko godinu dana rekonstruisana, do kraja godine mogla bi dobiti dve nove trake čime bi kapacitet bio skoro udvostručen. Naime, proširenje ove ulice trebalo bi da otpočne do sredine juna, a kako je rok za završetak proširenja od tri do šest meseci, do Nove godine bi jedna od najprometnijih gradskih saobraćajnica dobila nov izgled.
Хм, већ је почела збрка са роковима, ево шта каже Студио Б
Proširenje Savske ulice
07. Jul 2008 | 19: 12
Izvor : Studio B
Za oko godinu i po, Savska ulica trebalo bi da dobije dve nove kolovozne trake.

Uprava grada postigla je dogovor sa Železnicama Srbije da to preduzeće pomeri svoju ogradu i tako oslobodi prostor za izgradnju nove saobraćajnice. Radovi na proširenju počeće sredinom jula i koštaće oko 650 miliona dinara.
линк http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=26195
 
Pazi kada ce u sledecoj vesti da stoji do 2015. Radovi u Savskoj nisu na na vidiku. Prvo treba srusiti ogradu, ukloniti zeleznicke sine, srusiti pregrst objekata koji se tu nalaze, medju kojima je i jedna kafancina. Kada bi sutra poceli sa radovima, ceo posao sigurno ne bi bio gotov do kraja sledece godine.
 
Počeće verovatno tamo negde u oktobru, kako sad stvari stoje nisu ni blizu početka.
 
таман да ударе кише и мразеви па да опет одложе радове... :/
 
SAVSKA

VEĆ do kraja nedelje, u Savsku ulicu stići će geodeti, a u avgustu će početi i "pravi" radovi. Ulica pored Palate pravde biće proširena na sadašnjem zemljištu "Železnica Srbije", pa će u oba smera imati po dve saobraćajne trake, između kojih će biti tramvajske šine. Radovi će trajati čak godinu i po!
- I ovde će se radovi izvoditi u dve faze. U prvoj će se raditi infrastruktura, a biće neophodne i izmene u saobraćaju - objašnjava
Bajić. - Vrednost je oko 630 miliona dinara.

BROJKE
570 DANA TRAJAĆE RADOVI NA PROŠIRENjU SAVSKE ULICE
Novosti
ceo tekst http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=124308&datum=2008-07-08
 
Evo iz teksta o Savskoj iz Pressa (koji je, kako se po čaršiji priča, pod kontrolom našeg budućeg gradonačlnika - Tajfuna, te ga bez obzira na žutilo, možemo shvatiti kao relevantan /propagandni/ izvor gradskih vesti)

Radovi u Savskoj ulici 570 dana
SveVesti.com Press 08.07.2008 07:50

92676.jpg
592872d9fb1eaf64c33f672f8fe57439.jpg


Posle samo dve godine od rekonstrukcije Savske ulice, majstori će se ponovo "useliti" u nju i proširiti je za dve trake. Radovi bi trebalo da traju godinu i po

Rekonstrukcija Savske ulice počeće krajem nedelje, a radovi će, prema planovima, trajati punih 570 dana! Uprkos tome što su majstori ovu saobraćajnicu sređivali pre samo dve godine, putari će je ponovo raskopati, dok će stanari okolnih ulica u narednih godinu i po trpeti buku građevinskih mašina, prašinu i zakrčenje saobraćaja.

Vrednost ovog posla je 630 miliona dinara, finansiraće ga Direkcija za gradsko građevinsko zemljište, dok će radove izvoditi Preduzeće za puteve "Beograd".

Portparol Direkcije za gradsko građevinsko zemljište Nenad Bajić kaže za Press da je konačno rešen problem imovinsko-pravnih odnosa na potezu na kom će biti izvođeni radovi.

- Potpisali smo protokol s preduzećem "Železnice Srbije" i stekli mogućnost za gradnju na zemljištu koje je vlasništvo ovog preduzeća. Kada radovi budu završeni, ovu ulicu "krasiće" još dve saobraćajnice i dve raskrsnice sa semaforima, kao i novi trotoari.

Ideja je da se poboljša protočnost saobraćaja u Savskoj ulici na potezu od Železničke stanice i Karađorđeve ulice do mosta Gazela, u pravcu Novog Beograda, dok će se tramvajske šine nalaziti između dve ulice - objašnjava Bajić.

Prema njegovim rečima, izvođač radova će ove nedelje biti uveden u posao i istog momenta će krenuti pripremni radovi.

- Prvo ćemo da obeležimo trasu za prvu fazu radova. U toku ove nedelje biće dogovoreno sa nadležnima iz Sekretarijata za saobraćaj, kao i sa saobraćajnom policijom, kako će se na ovoj deonici odvijati saobraćaj - objasnio je Bajić.

Prema najavama iz Direkcije, Savska ulica, koja je bila rekonstruisana pre samo dve godine, biće početkom 2010. jedan od najznačajnijih projekata koji će doprineti smanjenju gužvi u centru grada.

Kroz Savsku ulicu trenutno prolazi tranzitni saobraćaj jer je to najkraći put od autoputa do Pančevačkog mosta.

Brojni autobusi svakog dana ulaze u glavnu autobusku stanicu, a i dosta linija GSP-a prolazi kroz ovu ulicu.

Tokom radova, ova ulica biće delimično zatvarana za saobraćaj, ali još nije određeno kako će vozila prolaziti.

Fakti

- Radovi na prethodnoj rekonstrukciji Savske ulice počeli su 6. jula, a završeni su 25. septembra 2006. godine

- Obnavljanje tramvajske pruge, mreže, drenažnog sistema, kanalizacije i dela trotoara u Savskoj ulici koštalo je tada oko 200 miliona dinara

- Posao je bio poveren konzorcijumu koji su činili "Balkan gradnja", "Partizanski put" i "Put sistem"

- Rekonstrukcija Savske deo je projekta obnove Beograda, koji se finansira delom iz kredita Evropske investicione banke, a delom iz gradskog budžeta

Glavno u avgustu

Zamenik sekretara za saobraćaj Branko Smiljanić kaže za Press da će u Savskoj ulici radnici prvo raditi šaht za crpnu stanicu, a glavni radovi krenuće početkom avgusta.

- Većih izmena u saobraćaju neće biti. Ipak, delimično ćemo morati da ga zaustavimo, u zavisnosti od radova. Pored dve nove trake, ova ulica posle rekonstrukcije imaće i trotoar i kolektor, a biće urađena i raskrsnica kod Palate pravde. Daćemo sve od sebe da ne dođe do saobraćajnih gužvi - rekao je Smiljanić.
 
Najzad ce da fino srede tu ulicu,jedva cekam :)
Pocinje ovaj grad da lici na nesto...
 
Mene najvise zanima kako ce da srede ovaj deo.


ta dva semafora koja postoje na te dve raskrsnice su krajnje debilna, jer kad se na prvom (gledano u pravcu od zeleznicke ka mostaru) ukljuci zeleno, na drugom se ukljuci crveno i bukvalno se pomerite samo za nekih 50 metara. O genijalnom parkingu prekoputa MUP-a necu da pricam. Bas bih voleo da vidim kako ce resenje tu da primene.
 
Ovde neko laže.
Na Studio B su rekli da se savska neće zatvarati jer se rade trake sa drug starane stramvajskih šina.
A pres kže da će se zatvarati.
 
To ce biti fin (mada kratak) bulevar, posebno kada se vrati stari izgled zgradi Poste... sjajno ce izgledati prostor oko Zeleznicke Stanice, mada bi bila interesantna rekonfiguracija saobracaja tako da u sredini Savskog trga bude kruzni tok sa eventualnom fontanom, kojom bi se zaokruzio potez Nemanjinom od Slavije...

Izmestanje autobuske stanice u sledecih nekoliko godina bi takodje oslobodilo prostor za izgradnju stambeno-poslovnih kompleksa koji bi dalje pomogli u poboljsavanju izgleda ovog kraja.
 
kružni tok je misaona imenica za naše saobraćajne inženjere. Na ovim slikama se vidi da će proširiti trotor, što je lepo.
 
meni su te fotke malko sumnjive, jer mislim da su povecali razmak izmedju sina i poste, meni to nekako deluje uze tj. krace uzivo. se samo meni to cini ili i drugi to primecuju?
 
Huh... mozda, ne mogu da procenium ovako od oka, a nemam nigde sliku sadasnjeg stanja.

Inace, primecujete li nacin na koji se ovaj projekat promovise u javnosti. U pitanju je jedna najobicnija intervencija u infrastrukturi od koje gradske vlasti prave famu kao da grade ceo nov bulevar. Rekao bi covek da je izgradnja 200m kolovoza ne znam kakva investicija. Pa za vreme kakakonog komunizma takvi radovi su bili rutinska stvar.
 
Najveći problem oko Savske su postrojenja železnice koja treba da se uklone. Kad to bude rešeno građevinski posao je u vrh glave 30 dana. Podsećam vas da je takav profil Savske odavno izplaniran, još iz perioda kada je građena Mostaraska petlja.
Pa valjda niko ne misli da su ona oštra skretanja kod policijske stanice normalna i da je to neko tako projektovao. To je improvizacija koja traje 30 godina.
 
shmeksi":3aqew4xu je napisao(la):
meni su te fotke malko sumnjive, jer mislim da su povecali razmak izmedju sina i poste, meni to nekako deluje uze tj. krace uzivo. se samo meni to cini ili i drugi to primecuju?
Da, vrlo su. Iste su kao i one za Vojvođansku, gde je jednospratna kuća veličine šlepera. Ne postoji šansa da trotoari budu približno toliko šrioki, osim ako ne budu pomerali šine, a da bi bili toliko široki morali bi da pomere zgradu pošte. Kod pošte može da bude trotar ove širine kao što je sada (dosta uzan), i da se knap provuku dve trake.

Inače, i mene užasno zanima kako će uraditi kod Most. petlje. Nadam se da će biti malko dalekovidi, i uraditi umnožavanje traka za penjanje na Gazelu dosta ranije.. :/
 
sta je pocelo?

prolazio sam danas i nisam primetio aktivnost i mehanizaciju ili mozda nisam dobro video posto je dosta dugacak potez.
 
Vrh