nikola novi bg
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 01.09.2024.
- Poruke
- 313
- Pohvaljen
- 356
Не возе ко 56 на почетку у возићу од 5-7 бусева. Деси се да иду два један за другим што није страшно у шпицу.Ja pričam za konkretno gore primer na 52.
Не возе ко 56 на почетку у возићу од 5-7 бусева. Деси се да иду два један за другим што није страшно у шпицу.Ja pričam za konkretno gore primer na 52.
Meni je odluka o pritiskanju stop tastera super stvar, ne vidim potrebu stajanja na svakoj stanici ako niko ne silaziJedva cekam da se uvedu ti brojaci putnika, pa da vidim ko ce onim fiktivnim 60 koje samo prolaze duz linije 59 ( a u sistemu se redovno ocitavaju na displejima) da isplati voznju!!
A drugo, pominju se tasteri i nestajanje na stanici ako ne pritisnes taster STOP!
Nisam obavestena, kada je doneta odluka da u Beogradu, ako zelis da izadjes na odredjenoj stanici, moras blagovremeno da pritisnes taster STOP??!!
Nisam ni cula ni videla u sredstvima javnog informisanja da su putnici u obavezi da pritisnu taster kako bi vozac stao.
Takodje, da li to znaci da smo u obavezi da na stanici podignemo ruku kako bi nam autobus stao??
Ја сам мислио да већ сви бусеви и гсп и приватника морају да имају уграђене бројаче. А та фиктивна 60 је супер пример тога како је Транспродукт супер, само не ваљају на 57 јер је нису хтели.Jedva cekam da se uvedu ti brojaci putnika, pa da vidim ko ce onim fiktivnim 60 koje samo prolaze duz linije 59 ( a u sistemu se redovno ocitavaju na displejima) da isplati voznju!!
Transprodukt ima dobro održavanje i to je to, ovako su jako bahati. Svaki dan mi nailazi po 3-4 autobusa u isto vreme na 59 i to bi bilo okej da redovno ne krate i ne vrte prazni krugove. Od svih prevoznika duž Banjice, samo Tp vrti prazne autobuse.Тастер стоп има смисла за приградске линије и неке потезне, али се надам да за градске неће бити обавезан.
Ја сам мислио да већ сви бусеви и гсп и приватника морају да имају уграђене бројаче. А та фиктивна 60 је супер пример тога како је Транспродукт супер, само не ваљају на 57 јер је нису хтели.
da, ali uštede u vremenu će biti poprilično konstantne iz dana u dan u određenim periodima i stoga ćeš moći da uračunaš te uštede u red vožnje.Zapravo, postoji jedna potreba, iako deluje besmisleno da prazan autobus staje na stanice, a to je očuvanje intervala i reda vožnje.
Јесте уколико би постојала на свим градским линијама. Или свим приградским, или на свим градским и приградским. И да то пропише Секретаријат, а не превозник самостално. Овако је то чиста хајдучија.Meni je odluka o pritiskanju stop tastera super stvar, ne vidim potrebu stajanja na svakoj stanici ako niko ne silazi
Ne nestaju autobusi, ne brini šalim se, razume se na šta se mislilopominju se tasteri i nestajanje na stanici ako ne pritisnes taster STOP!
Nije doneta kao takva, ali neki prevoznici su stavili papire na vrata kojima obaveštavaju putnike da to treba da urade, naročito na linijama sa niskofrekventnim stanicama.Nisam obavestena, kada je doneta odluka da u Beogradu, ako zelis da izadjes na odredjenoj stanici, moras blagovremeno da pritisnes taster STOP??!!
Nisi u obavezi, ali je veća šansa da ćeš uveče ući u bus ako mu prvo mahneš da stane.Takodje, da li to znaci da smo u obavezi da na stanici podignemo ruku kako bi nam autobus stao??