Šta je novo?

Privatni prevoznici

Napolje je već duže vreme temperatura ispod 0. Možda ne mogu da peru autobuse da se ne zaledi voda?
 
Popucale su cevi po Smederevcu i nenormalno je blato, operu oni bus i opet bude blatnjav posle 2 dana
 
Napolje je već duže vreme temperatura ispod 0. Možda ne mogu da peru autobuse da se ne zaledi voda?
GSP i dosta drugih prevoznika mogu nekako, što se vidi na ulicama, nije baš -15. Ono čudo nije oprano barem nedelju dana.
Popucale su cevi po Smederevcu i nenormalno je blato, operu oni bus i opet bude blatnjav posle 2 dana
Pa i jeste sad velika štroka po ovom vremenu, al baš da im autobusi budu crni bukvalno od naslaga, višednevnih, nije baš normalno.
 
E to i jeste problem @Vinča307. Što ne mogu da ih peru svaki dan. Jel problem nas korisnika što nemaju uslova. Ko ih je terao da izlaze iz atara svog Obrenovca i Uba, ako nemaju gde ni vozila da ostave. Drugarski ti kažem da nemaš potrebe da ih u ovome pravdaš. Pod ovakvim uslovima, gde po štroki autobusi rade ceo dan, apsolutno se moraju i prati svaki dan, kao što GSP radi na primer. Pojedini privatnici i enterijer po ovakvom vremenu drže u besprekornom stanju. Strela ako to ne može treba da plaća kazne na dnevnom nivou pa će moći, i to vrlo brzo, a ne da prvo dobiju posao, pa infrastrukturu rade posle jedno tri godine, ili čekaju da im ovaj slepački Grad dodeli neku zemlju ili još bolje garažu, besplatno naravno.
 
E to i jeste problem @Vinča307. Što ne mogu da ih peru svaki dan. Jel problem nas korisnika što nemaju uslova. Ko ih je terao da izlaze iz atara svog Obrenovca i Uba, ako nemaju gde ni vozila da ostave. Drugarski ti kažem da nemaš potrebe da ih u ovome pravdaš. Pod ovakvim uslovima, gde po štroki autobusi rade ceo dan, apsolutno se moraju i prati svaki dan, kao što GSP radi na primer. Pojedini privatnici i enterijer po ovakvom vremenu drže u besprekornom stanju. Strela ako to ne može treba da plaća kazne na dnevnom nivou pa će moći, i to vrlo brzo, a ne da prvo dobiju posao, pa infrastrukturu rade posle jedno tri godine, ili čekaju da im ovaj slepački Grad dodeli neku zemlju ili još bolje garažu, besplatno naravno.
Ako je njihova obaveza da vozila peru svaki dan, onda okej. Al mi reci, da li i ti pereš svoj auto svaki dan kad je put blatnjav i kad redovno pada kiša? Ja ne i obično sačekam lepše dane bez kiše. Ono što su u obavezi je da tablica, garažni broj i displej budu vidljivi i zbog toga bi saobraćajna policija trebalo da ih kazni.
 
Pa mislim da ne možeš tu povlačiti paralelu. Niko od nas prosečnih ne vozi auto u meri u kojoj se vozi autobus na gradskim i prigradskim linijama. Meni auto u životu nije izgledao kao njihovi autobusi. Naravno da ga neću prati svaki dan, al čak iako je vlažno napolju, bar ću ga ispuškirati ako je baš prljav. Oni na kraju obavljaju javnu delatnost, i za njih pravila bi trebala biti strožija, a ako nešto preveze 300, 400, pa i 500 kilometara u gradu po ovakvim uslovima, nema šanse da se preskoči pranje, sem na jačem minusu. Apsolutno moraju prati autobuse svaki dan. Zato im unutra često autobusi i jesu kao svinjci, a Dumeco, Barbados i da ne nabrajam još njih nekoliko, stvarno bez obzira na uslove, enterijeri uvek besprekorni. GSP bi mogao biti bolji što se tiče unutrašnjosti vozila, al spolja su uglavnom čisti kad nije veći minus. Mada ko nam radi na pranju, da ne bude rasizam sad, dobro su i čisti koliko toliko.
 
E to i jeste problem @Vinča307. Što ne mogu da ih peru svaki dan. Jel problem nas korisnika što nemaju uslova. Ko ih je terao da izlaze iz atara svog Obrenovca i Uba, ako nemaju gde ni vozila da ostave. Drugarski ti kažem da nemaš potrebe da ih u ovome pravdaš. Pod ovakvim uslovima, gde po štroki autobusi rade ceo dan, apsolutno se moraju i prati svaki dan, kao što GSP radi na primer. Pojedini privatnici i enterijer po ovakvom vremenu drže u besprekornom stanju. Strela ako to ne može treba da plaća kazne na dnevnom nivou pa će moći, i to vrlo brzo, a ne da prvo dobiju posao, pa infrastrukturu rade posle jedno tri godine, ili čekaju da im ovaj slepački Grad dodeli neku zemlju ili još bolje garažu, besplatno naravno.
I dobice garazu, pogon Dorcol uzima Strela.
 
Pa mislim da ne možeš tu povlačiti paralelu. Niko od nas prosečnih ne vozi auto u meri u kojoj se vozi autobus na gradskim i prigradskim linijama. Meni auto u životu nije izgledao kao njihovi autobusi. Naravno da ga neću prati svaki dan, al čak iako je vlažno napolju, bar ću ga ispuškirati ako je baš prljav. Oni na kraju obavljaju javnu delatnost, i za njih pravila bi trebala biti strožija, a ako nešto preveze 300, 400, pa i 500 kilometara u gradu po ovakvim uslovima, nema šanse da se preskoči pranje, sem na jačem minusu. Apsolutno moraju prati autobuse svaki dan. Zato im unutra često autobusi i jesu kao svinjci, a Dumeco, Barbados i da ne nabrajam još njih nekoliko, stvarno bez obzira na uslove, enterijeri uvek besprekorni. GSP bi mogao biti bolji što se tiče unutrašnjosti vozila, al spolja su uglavnom čisti kad nije veći minus. Mada ko nam radi na pranju, da ne bude rasizam sad, dobro su i čisti koliko toliko.
To za Gsp izgleda zavisi od vozača i kakvu vezu ima sa ljudima koji rade na pranju. Sećam se Conecta 181 koji je izlazio na 307 bukvalno svaki dan sa opranim podom i gde se pod još nije osušio, a imali smo primer Higera 3454 kom su nikle i pečurke.
 
Da da zna dosta da zavisi od vozača. Zavisi šta je na dnevnom pranju, a šta na noćnom, pa kod dnevnog i zavisi od angažovanja samog vozača.
Divan je Dumeco. Od ovih njihovih plavih BMCa ne zna se koji je garaviji.
Pa ja sam prevashodno govorio o enterijeru, a ni spolja nisu baš kriminal na 42-jci i 53-jci, bar ne u meri u kojoj Strela zna da bude. I Barbados bude prljav spolja nekad, al unutra kao da si ušao u dobro održavan stan.
 
Nema šta i međunarodno zanimljiva pojava, mislim rast Strele😁 Bože uzeše najslabiju dostipnu varijantu. 14kw pomoćnog elektro motora i nije od naročitog značaja za vuču. Da štedi gorivo ok, dosta skromno za bus te veličine i mase, tim pre što OM936 u verziji sa 354ks ide čak i u Citaro K na zahtev. OM470 je za Beograd, a primera radi Rijeka, jes brdovita, al nije ni Beograd baš ravničarski grad, kupila odavno Conecte i to starije generacije sa pre pomenutim motorom sa celih 394ks i 1900, možda i 2000Nm obrtnog momenta. OM936 sa 299ks daje 1250Nm, dok jača varijanta do 1400Nm. Ne sumnjam će ovi strelini Citari ići korektno sa istom jedinicom kao kod Cobri i Akia, al barem meni neozbiljno za opterećenja u Beogradu, čak i bez jakih uspona na trasi 52-jke i 88-ice.
 
Peru se, al ne mogu baš svaki dan da ih peru
Evo i ja da kažem nešto za dnevnik. U vreme pokojne Arrive, (i pre toga Veolije trans) SVAKI autobus je prolazio kroz četke, SVAKO veče, nakon sipanja goriva. Jedino kada bi bio baš jak mraz, pa se metlice na četkama zalede, onda su prani ručno, kako-tako. Tada je Veolia/Arriva izbacivala oko 70+ autobusa na linije. I linija za pranje autobusa je koštala Boga oca. Ali, to je bilo vreme kada su se privatnicima naplaćivali penali, a danas, pa.. vrana vrani oči ne vadi..
 
Да, приметно је Стрела запустила чистоћу возила. Јуче сам се возио на последњем седишту у Ивеку, позади је био мрак од блата на задњем стаклу. Број линије се није ни видео. Под је био леп само док је аутобус био нов.
Једном сам видео да њихов возач чисти смеће из аутобуса тако што је ишутирао смеће на окретницу.
 
Meni se čini da je autobus uzet u nekoj jeftinoj klot varijanti (daj Mečku za što manje para), odaje se po siromašnijoj unutrašnjosti i uopšte mehanici o kojoj je Kesha napisao.
Ali dobro, kontam nemam prava sada da kukam, pošto sam se stalno nadao nešto ovakvom u BG.
Izgleda da su gledali da uzmu u što jeftinijoj opremi jer je bus sam po sebi skup.
Zato ne sumnjam da su im trovratni zglobni lageraši sa mnogo boljom opremom, poput one koju im imaju dvovratni solo Citari.
 
Vrh