Čekaju se Mercedesi i čim stignu preuzeće 88. Trebalo bi da bude uskoro i narednih mesec dana.
Conecto ili Citaro G?
Al su se za*ebali s 52. Ako bude Citaro na 88, 52 samo sa solo u gradskoj spec a 37 sa Higer vozićima i neremontovanim sve nepouzdanijim Solarisima crno nam se piše do (neizvesne) realizacije obećanja obnove GSP.
Drugačije bi bilo da su 23 i 52 zadržali Karaburma i Novi Beograd (obe Solaris, i to već remontovan), 37, 56 i 88 u paketu preuzela Strela s zglobnim Citarima (u početku makar polovnim a posle ako već hoće dugmad kako bi izbegli "debakl zadnjih prigradskih vrata" obavezno s kliznim nalik tramvajskim, naravno sa tasterom i na sredini zadnjih).
E 511 je već mogao Niš Ekspres da se kurtališu C&LC.
Inače, kad smo kod C&LC moje saučešće 70. To je trebalo biti zglob odavno. Eno Solaris nudi 53% više sedišta i pored za isti procenat veće površine poda za stajanje u odnosu na BMC i Akiu. Savršeno za aerodromsko-potrošački autoputni ekspres.
Ironično, to je ujedno i prva logična linija koju je baš Strela mogla da uzme, da nije bila toliko alava, a i grad u žurbi. Možda bi se istakla kao uzoran prevoznik, mada ovo je ipak Srbija - zemlja opšteg nemara, bahatosti, krajnje nediscipline i (ličnog i stranačkog) interesa na prvom mestu.
Baš u vezi Strele, Grad da je bio domišljat, u cilju unifikacije i formiranja imidža javnog prevoza mogao je planski remontovane Solarise izdati ne samo njoj već i ostalim privatnicima, a GSP-u za nove pogone nabaviti nova kvalitetna vozila ekvivalentnog kapaciteta. Privatnici bi tako imali 200 zglobova više, a istovremeno najmanje 250 solo Turaka manje.
Drugi bi to grad bio.