Šta je novo?

Poplocavanje Kralja Petra/7. jula

Lucifer

Higher intermediate
Učlanjen(a)
14.12.2006.
Poruke
1.223
Pohvaljen
4
Lokacija
rasejanje
Jos jedna maloumna odluka grada?

Popločavanje dela Ulice kralja Petra
Javno preduzeće “Beograd put” pre nedelju dana počelo je radove na popločavanju dela Ulice kralja Petra, od Knez Mihailove do Ulice cara Lazara. Radnici su skinuli kocke, a trenutno se zamenjuje kompletna komunalna infrastruktura i vodovodna instalacija. Nakon toga u ovom delu ulice biće postavljene granitne ploče kao u Knez Mihailovoj ulici. Prema planu, radovi bi trebalo da traju oko dva meseca.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/182483/Godina-koju-su--pojeli-radovi
 
^možda zato što se uklanja kaldrma iz još jednog od retkih delova grada gde je ostala, kao i to što su rešili da pretvore u pešački samo to parčence ulice
 
Meni je jedino krivo što kaldrma polako odumire po starom Beogradu, još će na kraju poslednji primeri kaldrme ostati na Novom Beogradu na penjanju ka 11. aprilu.
 
Slazem se za kaldrmu,al ako nesto moraju da urade onda mi je ovo najmanje zlo,kaldrma za granit ili sta vec.Ne rade celu ulicu vec deo koji je maltene najpopularniji u knezu i skoro integrisan u istu. Ali zlo zvano asfalt oko kalemegdana ili potencijalna zezancija sa skadarlijom :bash: tooo nije dobro
 
Ima mnogo primera kako se kockice jako lepo mogu uklopiti sa asfaltom ili tim granitnim plocama, cak i na ulicama, tramvajskim basticama itd. a ne samo pesackim zonama, u cilju usporavanja saobracaja....ak me ne bude mrzelo, postavicu par primera iz Beca, za koji neko vec pomenu da su kupovali kaldrmu od Bga.
No, doci ce valjda vreme kada ce i u Bgu poceti da se razmislja o tome na drugaciji nacin.

Kad smo vec kod obnove ulica, mali offtopic...ne vidim nigde temu ili neki komentar o Pariskoj ulici i sinama pored Kalemegdana? Sta bi sa time na kraju? Nesto otkopavase, pa se dize prasina oko podzemnog grada i sta bi na kraju sa tim? Posto je to tu ipak kraj Kneza i pocetak Kalisa pa bi trebalo malo reprezentativnije da bude, je li zavrseno i kako izgleda ta ulica sada, bas me zanima?
 
shmeksi":235g2f2l je napisao(la):
Meni je jedino krivo što kaldrma polako odumire po starom Beogradu, još će na kraju poslednji primeri kaldrme ostati na Novom Beogradu na penjanju ka 11. aprilu.
Zamisli ti taj paradoks, asfalt u centru, kocka na Nbg-u, Stakleni hotel u Rajicevoj, srednjevekovni parohijski dom u bloku 26........
:lool:

PAULI Da, Pariska je zavrsena i upropastili su je. Ne samo da su zatrpali rimski grad, vec su povadili svu kaldrmu i sve asfaltirali, ukljucujuci i nekadasnje travnate bastice na Kalemegdanskoj padini...:bash:
 
Ispod sloja asfalta na bulevaru od recimo liona do cvetka uocih kaldrmu,hehe svugde je bila!
 
vucko":3kyvt1uh je napisao(la):
Ispod sloja asfalta na bulevaru od recimo liona do cvetka uocih kaldrmu,hehe svugde je bila!
Ispod Bulevara je oduvek kaldrma, ona se nastavlja na Smederevski put, koji je takodje ceo kaldrmisan, pa asfaltiran preko. Sto se tice Bulevara i Smederevskog puta, oni pripadaju jos srednjevekovnom Carigradskom drumu, tako da ispod te kaldrme, postoji i stara Rimska kaldrma, ako je nisu povadili radi kockaste kaldrme.
 
U kralja petra ce mo dobiti i komad nove zelene povrsine i nadam se da ce poplocati onaj komad koji sjece knez a vlasnici okolnih kafica imace manju bastu o sto mi ih je zao :cool:
 
Ех, а знате ли зашто раскрсница Кнеза и Краља Петра/7. јула није одмах поплочана као и цела Кнез Михаилова?
Наиме, тадашње градске власти, на челу са Бакочевићем, желеле су да одмах наредне године по отварању реконструисане "штрафте", њу споје са Калемегданом, односно, да почну градњу аутомобилског и трамвајског тунела у Париској. Док би се то радило, саобраћај би привремено опет ишао кроз 7. јула, па су на раскрсници постављене јефтине коцке, које је било лако и јефтино уклонити...
 
Nego uklonjene su one ruzne tezge na kraju kneza i postavljene neke fensi poradilo je rasvjeta u djelu vuka karadzica oni novi kandelabri pa sad taj dio ulice ima duplo ocvjetljenje :laugh:
 
Мирко":3fraajb9 je napisao(la):
Ех, а знате ли зашто раскрсница Кнеза и Краља Петра/7. јула није одмах поплочана као и цела Кнез Михаилова?
Наиме, тадашње градске власти, на челу са Бакочевићем, желеле су да одмах наредне године по отварању реконструисане "штрафте", њу споје са Калемегданом, односно, да почну градњу аутомобилског и трамвајског тунела у Париској. Док би се то радило, саобраћај би привремено опет ишао кроз 7. јула, па су на раскрсници постављене јефтине коцке, које је било лако и јефтино уклонити...
Ех, да су то заиста и урадили... :bash:
 
Kako bi to bilo dobro,imali bi spojen kalis i kalemegdan, a ne onaj glupi semaforizovani prelazak ulice... :violina: Tu bar nije nista uradjeno sto moze ugroziti taj projekat,bice sigurno uradjen samo je pitanje da li ce ga docekati nasi unuci ili praunuci.
 
Eeeeh, tunel za tramvaj i automobile (tramvajska stanica najblize povrsini, pa ispod tunel, a onda ispod toga jednog lepog dana metro stanica), spojene pesacke zone kalisa i kneza, a ono arheolosko nalaziste iskopano i zasticeno pleksiglasom da svako moze da vidi...
 
cak tunel za tramvaj i nije neophodan... samo automobile skloniti...
 
Moze se uraditi fantasticna duga(ne duzina, vec nesto drugo....) pasarela(odavno je napusten koncept gomile stepenika) i zavrsena stvar.
 
Pa tamo gde je sad zebra i semafor.
 
Vrh