Šta je novo?

Pomoc oko Modeliranja 3D objekata

BOKI SMOKI

Advanced
Učlanjen(a)
23.03.2009.
Poruke
2.015
Pohvaljen
19
Lokacija
Pancevo
Pokusavam da i ja pomognem ali svome gradu Pancevu.Ovo mi je kostur prvog modela.Iskreno da vam kazem Autocad, ili pro desktop je laksi od ovoga programa.Zapravo ovaj program po meni nema dovoljno opcija, i teze se covek snalazi.

dddddddd.jpg


Pancevo-postoffice.jpg



Problemi su sledeci.Kada menjam velicinu objekta, uopste mi ne promeni nego ostane ista.Nema mogucnost za automatsko centriranje.Ne znam kako da dodam teksture, mada to bi i onako provlaio vremenom. Tacnije ne znam kako da slektujem odredjene delove slike pa da ih ubacim na jednu stranu, vec mi celu sliku sa sve zgradama i oblacima i zgradom ubaci kao teksture.

Da napomenem da mi ovo sa menjannjem dimenzija pretstavlja veliki problem.
 
Nisi u pravu Boki :) Skečap je mnogo jednostavniji od ACADa, samo je princip rada potpuno drugačiji. Čuo sam da ga studenti arhitekture u Novom Sadu koriste za modelovanje ;)
Kao što sam ti već preporučio, pogledaj tutorijale na http://sketchup.google.com/training/videos.html, imaš uputstva kako se koriste alati, kako se "lepe" teksturama i sve redom.
I ja sam imao problema sa nekim stvarima dok nisam našao odgovore u ovim klipovima, al posle je sve glatko teklo ;)
 
Sada gledam.Ali mi je cudno sto kada promenim dimenziju taj deo modela ostane isti. Zapravo pise da mi je dimensizja promenjena, ali kada opet izmerim tu dimenziju vraca mi stare dimenzije, pored te nove.
 
Definiši "promenu dimenzije" :) Tj, šta konkretno radiš, i šta želiš da postigneš, pošto mi nije baš jasno...