Šta je novo?

Podzemna stanica tramvaja-Nemanjina ulica

vucko

Professional
Učlanjen(a)
20.04.2008.
Poruke
23.728
Pohvaljen
22.786
Lokacija
Zvezdara
U Nemanjinoj ulici ne postoji odgovarajuca stanica tramvaja,stoga mislim da bi podzemna stanica da ne kazem LRT bila savrsena u njoj.I to na ukrstanju Kneza Milosa i Nemanjine.Najblize stanice su ona kod Zeleznicke ili ona kod Doma Omladine/Slavije.Stoga mislim da je ova na savrsenoj lokaciji.

Bio bi napravljen i podzemni prolaz sa izlazima na sve 4 strane.Takodje bi ukinio zebru ovde pa bi bio ubran drumski saobracaj a i olaksano presedanje.

Za neku godinu ce Vlada biti iseljena iz Nemanjine pa nece biti bezbedonosnih problema zbog stanica i izlaza iz prolaza.

Cak i izgradnjom metroa umesto 7ice,icice sigurno bar nekoliko linija kroz Nemanjinu pa zato mislim da je ova stanica preko potrebna.Ne bih rekao da je hitna,ali recimo za 5-6 godina bih zeleo da je vidim.

Sta kazete? :)

Crveno je pozicija perona a plavo podzemni izlazi.

nemanjina.jpg


P.S.Na ovaj nacin bi parkovi u okolini postali dostupni,pogotovu onaj trg gde je sada vojni parking izmedju Manjeza i Kneza Milosa.
 
Vucko skupo skupo i nebi moglo da se ukopa samo taj komadic inace ispod vec postoje tuneli vojne namjene koji veyuju dva krila generalstaba vladu i mip tako obrni okreni prolazi postoje ali nisu dostupni siroj public ;)
 
Ako ne gresim objekti sigurno nece biti vojni zar ne?Sta god se uradilo ostace se bez tog podzemnog prolaza,a on bi mogao da se prepravi u stanicu tramvaja,cak bi bilo jeftinije jer ima neka rupcaga dole,samo sto je drugacije rotirana zar ne?
 
Немањина има пад. А ко год купи Генералштаб, купиће и тунеле који повезују два крила и болеће га брига за трамвајску станицу. Лепа идеја, али научнофантастична.
 
Ne daj se Vucko, ne pustaj da LRT udje u tebe! :) :D

Tramvaj je tramvaj, saobraca na povrsini sa sve semaforima.

Uz to kao sto rece Njile, Nemanjina ima zesci pad i bilo bi bas nezgodno tramvaju da se izvuce iz stanicne rupe narocito toliko blizu skretanja u Zdanovu, koja je opet uzbrdo.

Ne mislim da je inace bas preko potrebna stanica na toj lokaciji, nije lose sto tramvaj ide direktno od Zeleznicke Stanice do Slavije ili Beogradjanke bez zaustavljanja. Samo je potrebno dati tramvaju pouzdan takt i uskladiti ga sa semaforima.
 
Nekada davno je postojala tramvajska stanica "Akademija", tacno naspram sadasnje autobuske stanice 83, ali je s razlogom ukinuta. I Slavija i Zeleznicka stanica su jedva dva bloka udaljena odatle i nema smisla da stanice budu na 200-300 metara udaljenosti. Na kraju ce nam zaista zakrzljati noge. ;) S druge strane, podzemni pesacki prolaz na raskrsnici Kneza Milosa i Nemanjine je sjajna ideja. :)
 
Мислим да је утеривање под земљу и израњање трамваја доста тешко и у најбољим околностима (без тунела за друге намене и мањи нагиб улица) због жица, ем ти треба велики габарит, ем је силазак под земљу мало трики (лепа српска реч) ако има пешака у близини, није то пријатно кад су ти жице високог напона у висини колена или прозора ако возиш аутомобил.

Ако је тако нешто игде требало пробати, то је била укопана пруга дуж целог булевара кога су недавно и тако радили. Могуће да је било прескупо, ко зна колико је инсталација онда требало изместити...

Како год да окренеш нема метроа на лажњака, односно да не платиш а да добијеш нешто добро...
 
Hvala na pojasnjenju drugari.Ja fantaziram as usual.Kad samo pomislim na neke podzemne prolaze/stanicu tramvaja/metroa ispod Slavije,pocne voda da mi ide na usta.Ne mogu ni da zamislim sta dole treba da se napravi.

Dobro rece zidar,samo da srede semafor,a podzemni prolaz bi koristio,mada je mnogo hitnije na slaviji.
 
Sa Slavije sklanjamo tramvaj i teramo ga kroz Kralja Milutina, Stf i ja zestoko radimo na crtezima, to ce vec olaksati situaciju.

preview makete:

slavija3.png
 
Зидар, зар не рекосмо да трамвај не би скретао из Краља Милутина у Булевар? :/
 
pa jeste da je prvobitni plan bio da nastavi pravo kroz Tas pa u Beogradsku i da se time izbegne svako skretanje u Bulevar ali smo se ipak odlucili da Tas varijantu za sada ostavimo za neki buduci plan, bolje dane, jer ce sigurno da izazove polemiku, i da se skoncentrisemo na izmestanje tramvaja sa Slavije. uz to ipak izbacujemo tramvaj iz celokupne Beogradske :)

Mora predlog da bude dovoljno jednostavan i jasan , da resi jedno glavno pitanje bez polemike oko drugih tacaka.

Kada prodje resenje za Slaviju, precicemo na Tas uz pravljenje skretnice u 27. Marta ili reorganizaciju linija.

slavija4.png



mozda treba predloziti i "sutra" i "prekosutra"

stoji takodje pitanje da li i kako da predlozimo zatvaranje Kralja Milutina/Bircaninove za ostatak saobracaja. Isto vazi i za Resavsku.
 
Треба ићи и на "сутра" и на "прекосутра" варијанту. Наравно, обе улице затворити за сав саобраћај осим за ГСП. Такође, размислити и о пребацивању аутобуских линија из Београдске у Краља Милутина.
 
Kolikogod su mi oba resenja ("sutra" i "prekosutra") zanimljiva, ipak ne mogu da se otrgnem utisku da ta resenja ne sluze svrsi. Kao sto Relja rece u jednoj drugoj temi, cilj je smanjiti koriscenje automobila u centralnoj gradskoj zoni i povecati koriscenje JGP i njegovu brzinu. Na Slaviji je jedan od glavnih problema nepostovanje saobracajnih propisa (kao uostalom i na drugim mestima). Bulevar Oslobodjenja (Bulevar JNA) je inace usko grlo, pa bi presecanje tramvajskom prugom dodatno usporilo i zagusilo saobracaj. Slicno je i s Beogradskom ispod Pravnog (u slucaju prolaska tramvaja iz Kr. Milutina kroz Tasmajdan). Vrlo je verovatno da bi se poostravanjem kontrole i kaznene politike za saobracajne prekrsaje ublazili problemi, a svakako bi to bilo jeftinije resenje od prebacivanja tramvajske mreze u cetru grada.
 
не знам зидар, некако нисам за то да трамвај иде кроз Краља Милутина. ја би протерао Бирчаниновом до Ресавске, па даље стандардно
 
Ja bih to potkopao isto kao u ovom planu za Nemanjinu,sa sve prolazima.

Super je sto je to tacno brdo,samo ne znam da li bi imalo prostora za izlazak iz tunela tamo dole ka slaviji.
 
@Vucko
Vodi racuna da nas ima u godinama i da je nama ideja od odlasku pod zemlju s razlogom odbojna. :lol:
 
lento":2bki1mri je napisao(la):
Na Slaviji je jedan od glavnih problema nepostovanje saobracajnih propisa...
Bulevar Oslobodjenja (Bulevar JNA) je inace usko grlo, pa bi presecanje tramvajskom prugom dodatno usporilo i zagusilo saobracaj. Slicno je i s Beogradskom ispod Pravnog (u slucaju prolaska tramvaja iz Kr. Milutina kroz Tasmajdan).

kruzni tok na Slaviji sa automobilima, autobisima, trolejbusima i tramvajima je rak rana, izbacivanje tramvaja puno ce olaksati situaciju jer su oni totalno nefleksibilni zbog fiksne trase. Samim tim tramvajski saobracaj, a i ostatak gsp na Slaviji, bice znatno ubrzan i pozdaniji sto je nas glavni cilj. Sklanjamo tramvaj sa Slavije prvenstveno da bi pomogli tramvaju a to lakse prolazi time sto u mnogome pomaze i automobilima :)

Trase u JNA i donjoj Beogradskoj treba prebaciti na zapadnu stranu u oba smera tako da vise nema presecanja.

Em dobijemo nezavisnu trasu za tramvaj en pomognemo Slaviji, zar to nije divno ?


JohnnyLee":2bki1mri je napisao(la):
не знам зидар, некако нисам за то да трамвај иде кроз Краља Милутина. ја би протерао Бирчаниновом до Ресавске, па даље стандардно

Moglo bi Bircaninovom do Resavske, ali osim sto se time putovanje produzava i sto gubimo alternativnu trasu glavni problem je sto Resavska nema kapacitet da podrzi tolike linije, kao sto vec jednom rekoh, kada su radovi u Beogradskoj pa svi tramvaji idu kroz Resavsku napravi se haos to jest nagomilaju se od Tasa do Beogradjanke.
Moramo ostaviti malo lufta u sistemu i prostora za dalji rast i razvoj, zato je Kralja Milutina pravi izbor, narocito ako se produzi kroz Tas.
Inace nece mnogo smetati da se zatvori za saobracaj, nije neka prometna ulica a Beogradska ce da prodise.
 
Prebacivanjem tramvajske trase na zapadnu stranu ne moze da se izvede skretanje u 27. marta.

A kao sto rekoh, treba traziti resenje koje ce olaksati prolaz JGP, a ne automobilima, jer njih treba ogranicavati i potiskivati iz centra grada.
 
lento":zsyby2x1 je napisao(la):
Bulevar Oslobodjenja (Bulevar JNA) je inace usko grlo, pa bi presecanje tramvajskom prugom dodatno usporilo i zagusilo saobracaj.
Напротив, не би било пресецања уопште јер би оба колосека била са исте стране (тј. са стране Ветеринарског факултета).
 
lento":2dzxo0gp je napisao(la):
Kao sto Relja rece u jednoj drugoj temi, cilj je smanjiti koriscenje automobila u centralnoj gradskoj zoni i povecati koriscenje JGP i njegovu brzinu.
Као што Зидар рече, првенствени циљ нам је да убрзамо ЈГП, и тиме искористимо највећу предност трама као јавног превоза а то је капацитет. Све предности трама падају у воду на Славији, а сам Трам је обесмишљен. Измештањем трама ми му заправо помажемо, и форсирамо ЈГП тиме што му повећавамо ефикасност. Овим решењем, ћемо средити и саобраћајни саобраћај на Славији, што може бити само плус, јер од вишка решења, глава не боли, зар не?
lento":2dzxo0gp je napisao(la):
Bulevar Oslobodjenja (Bulevar JNA) je inace usko grlo, pa bi presecanje tramvajskom prugom dodatno usporilo i zagusilo saobracaj.
Не би, јер4 се целокупна траса измешта на западну страну Булевара Ослобођења. Овим решењем, не само да немамио додатно пресецање улице, већ се укида и пресецање код Ветеринарског. Такође, скретањем трама у Бирчанинову, добијамо још две траке од Бирчанинове до Славије.
lento":2dzxo0gp je napisao(la):
Slicno je i s Beogradskom ispod Pravnog (u slucaju prolaska tramvaja iz Kr. Milutina kroz Tasmajdan).
Ни ту не би било сечења саобраћаја, јер би трам био са западне стране улице. Не би секао саобраћај.
lento":2dzxo0gp je napisao(la):
Vrlo je verovatno da bi se poostravanjem kontrole i kaznene politike za saobracajne prekrsaje ublazili problemi, a svakako bi to bilo jeftinije resenje od prebacivanja tramvajske mreze u cetru grada.
Не можеш да наплаћујеш казне на сред Славије, који би то хаос био?
Главни плус нашег предлога је у томе да НЕМА додатних улагања! Трасе кроз Београдску и Булевар Ослобођења свакако морају из корена да се реконструишу, а ми предлажемо измештање, за ИСТИ НОВАЦ!
 
zidar":2dfxpox6 je napisao(la):
Moglo bi Bircaninovom do Resavske, ali osim sto se time putovanje produzava i sto gubimo alternativnu trasu glavni problem je sto Resavska nema kapacitet da podrzi tolike linije, kao sto vec jednom rekoh, kada su radovi u Beogradskoj pa svi tramvaji idu kroz Resavsku napravi se haos to jest nagomilaju se od Tasa do Beogradjanke.
Moramo ostaviti malo lufta u sistemu i prostora za dalji rast i razvoj, zato je Kralja Milutina pravi izbor, narocito ako se produzi kroz Tas.
Inace nece mnogo smetati da se zatvori za saobracaj, nije neka prometna ulica a Beogradska ce da prodise.

мислим да би Ресавска имала капацитет ако би се затворила за САВ саобраћај осим за трамваје
 
О томе и ја још увек размишљам. Поента је, међутим, да се не гомила мноштво линија кроз једну улицу.
 
Поента је да постоји алтернатива у разним ванредним ситуацијама. Да данас се показала као јако корисна.

Овде се не поставља питање градње потпуно нове деонице, па да ли нам је потребна или не, што би тада било логично питање, већ о измештању већ постојеће.
 
Vrh