čitajući temu o petlji o kaluđerici pade mi na pamet još jedno naselje koje se nalazi tik do auto puta, a nema izlaz do njega. a to je Zuce. Zuce ima preko 2000 stanovnika. Takođe ova petlja bi opsluživala i Beli potok koji ima preko 3000 stanovnika i graniči sa sa Zucama
Zuce je u mnogo boljoj poziciji od kaluđerice jer ono već ima ulicu do samog auto puta a to je nova 13.
postoji čak i prelaz ispod pruge http://binged.it/GFb9J2 tako da taj put ne bi uticao na železnički saobraćaj koji se odvija ka nišu.
i sad još bolji deo. postoji čak i tunel ispod auto puta.
http://binged.it/GLw3ds
tunel je širok za jedno vozilo, ali pošto je zuce selo i mali je kapacitet saobraćaja mislim da bi za početak to bilo sasvim dovoljno ako se postavi odgovarajuća signalizacija da određeni smer ima prednost.
jako bitna stvar je da izgradnjom beogradske obilaznice rampa se pomera negde kod begaljničkog brda tako da se putarina do zuca neće naplaćivati, pa neće biti potrebna naplatna rampa.
znači šta je potrebno da bi zuce dobilo izlaz/ulaz na autoput,
1. dve ulivne i dve izlazne trake.
2. asfaltiranje preostalog dela ulice 13. nova do auto puta.
3. odgovarajuća vertikalna i horizontalna signalizacija.
dobit.
1.trenutno ako neko ide auto putem do zuca mora da se isključi kod kružnog puta kijevo i od tog isključenja preko opterećenog avalskog puta do centra zuca mora da pređe 9.5 km.
ako bi se u budućnosti napravila ova petlja taj put bi se skratio od petlje kružni put do zuca na 4.3 km, od toga 2.7 km auto puta. put kraći za više nego duplo
2.trenutno ako se neko kreće ka zucama iz pravca niša on se isključuje kod petlje vrčin, i onda kroz centar vrčina preko loših puteva do centra zuca. od petlje vrčin do centra zuca ima 11.6 km.
ako bi postojala petlja zuce taj put bi iznosio 7 km. i od toga 5.4 bi bio auto put.
a najgore je što u dupu nije predviđena petlja zuce
http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Beograd2021&LN=SRC
pa sad nemojte da se ustručavate da kažete šta mislite o ovome. ne bih da budem neskroman ali mislim da davno nisam čuo nešto da je tako jednostavno a da toliko može da doprinese kvalitetu života stanovnika Zuca i Belog potoka.
Zuce je u mnogo boljoj poziciji od kaluđerice jer ono već ima ulicu do samog auto puta a to je nova 13.
postoji čak i prelaz ispod pruge http://binged.it/GFb9J2 tako da taj put ne bi uticao na železnički saobraćaj koji se odvija ka nišu.
i sad još bolji deo. postoji čak i tunel ispod auto puta.
http://binged.it/GLw3ds
tunel je širok za jedno vozilo, ali pošto je zuce selo i mali je kapacitet saobraćaja mislim da bi za početak to bilo sasvim dovoljno ako se postavi odgovarajuća signalizacija da određeni smer ima prednost.
jako bitna stvar je da izgradnjom beogradske obilaznice rampa se pomera negde kod begaljničkog brda tako da se putarina do zuca neće naplaćivati, pa neće biti potrebna naplatna rampa.
znači šta je potrebno da bi zuce dobilo izlaz/ulaz na autoput,
1. dve ulivne i dve izlazne trake.
2. asfaltiranje preostalog dela ulice 13. nova do auto puta.
3. odgovarajuća vertikalna i horizontalna signalizacija.
dobit.
1.trenutno ako neko ide auto putem do zuca mora da se isključi kod kružnog puta kijevo i od tog isključenja preko opterećenog avalskog puta do centra zuca mora da pređe 9.5 km.
ako bi se u budućnosti napravila ova petlja taj put bi se skratio od petlje kružni put do zuca na 4.3 km, od toga 2.7 km auto puta. put kraći za više nego duplo
2.trenutno ako se neko kreće ka zucama iz pravca niša on se isključuje kod petlje vrčin, i onda kroz centar vrčina preko loših puteva do centra zuca. od petlje vrčin do centra zuca ima 11.6 km.
ako bi postojala petlja zuce taj put bi iznosio 7 km. i od toga 5.4 bi bio auto put.
a najgore je što u dupu nije predviđena petlja zuce
http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Beograd2021&LN=SRC
pa sad nemojte da se ustručavate da kažete šta mislite o ovome. ne bih da budem neskroman ali mislim da davno nisam čuo nešto da je tako jednostavno a da toliko može da doprinese kvalitetu života stanovnika Zuca i Belog potoka.