Šta je novo?

petlja "Zuce" E75 (izlaz/ulaz na auto put)

MilisaV

Expert
Učlanjen(a)
11.01.2011.
Poruke
5.152
Pohvaljen
1.323
čitajući temu o petlji o kaluđerici pade mi na pamet još jedno naselje koje se nalazi tik do auto puta, a nema izlaz do njega. a to je Zuce. Zuce ima preko 2000 stanovnika. Takođe ova petlja bi opsluživala i Beli potok koji ima preko 3000 stanovnika i graniči sa sa Zucama

Zuce je u mnogo boljoj poziciji od kaluđerice jer ono već ima ulicu do samog auto puta a to je nova 13.

postoji čak i prelaz ispod pruge http://binged.it/GFb9J2 tako da taj put ne bi uticao na železnički saobraćaj koji se odvija ka nišu.

i sad još bolji deo. postoji čak i tunel ispod auto puta.
http://binged.it/GLw3ds

tunel je širok za jedno vozilo, ali pošto je zuce selo i mali je kapacitet saobraćaja mislim da bi za početak to bilo sasvim dovoljno ako se postavi odgovarajuća signalizacija da određeni smer ima prednost.

jako bitna stvar je da izgradnjom beogradske obilaznice rampa se pomera negde kod begaljničkog brda tako da se putarina do zuca neće naplaćivati, pa neće biti potrebna naplatna rampa.

znači šta je potrebno da bi zuce dobilo izlaz/ulaz na autoput,

1. dve ulivne i dve izlazne trake.
2. asfaltiranje preostalog dela ulice 13. nova do auto puta.
3. odgovarajuća vertikalna i horizontalna signalizacija.

dobit.

1.trenutno ako neko ide auto putem do zuca mora da se isključi kod kružnog puta kijevo i od tog isključenja preko opterećenog avalskog puta do centra zuca mora da pređe 9.5 km.

ako bi se u budućnosti napravila ova petlja taj put bi se skratio od petlje kružni put do zuca na 4.3 km, od toga 2.7 km auto puta. put kraći za više nego duplo

2.trenutno ako se neko kreće ka zucama iz pravca niša on se isključuje kod petlje vrčin, i onda kroz centar vrčina preko loših puteva do centra zuca. od petlje vrčin do centra zuca ima 11.6 km.

ako bi postojala petlja zuce taj put bi iznosio 7 km. i od toga 5.4 bi bio auto put.


a najgore je što u dupu nije predviđena petlja zuce

http://www.urbel.com/default.aspx?ID=uzb_Beograd2021&LN=SRC



pa sad nemojte da se ustručavate da kažete šta mislite o ovome. ne bih da budem neskroman ali mislim da davno nisam čuo nešto da je tako jednostavno a da toliko može da doprinese kvalitetu života stanovnika Zuca i Belog potoka.
 
Dobro zapazanje, kada se pomeri rampa nece biti naplate na tom delu puta pa ne moraju da se prave dodatne naplatne rampe.

Uski podvoznjak kao sto kazes nije veliki problem jer put nije opterecen i obican semafor tu moze da resi stvar.

Isto kao i za nadvoznjak kod VML, jedan izlazna i jedna ulazna rampa su dovoljne, ne mora da bude kompletna petlja.

Malo asfalta i eto jednostavnog resenja, like it :kk:

EDIT

gledam sad na bingu, malo juznije od "petlje" Zuce postoji kompletna petlja petlja sa sve nadvoznjakom, mozda je jos jednostavnije napraviti 800m novog puta od tog nadvoznjaka do tunela ispod pruge za Zuce i kruzni tok uz petlju ili asfaltirati stazu koja uz autoput ide do podvoznjaka "petlje" Zuce?

http://binged.it/GFQzPS

http://binged.it/GF6eNq
 
да, и ја мислим да је боље да се искористи већ постојећа петља и направи пут до постојећег, него правити искључене на 600 метара од постојећег. и колико видим, већ постоји неки путељак који иде ка тој петљи
 
zuce je dobilo izlaz na auto put baš ovako kako je zidar opisao.


znam da ovde na forumu nema ljudi iz zuca ali svejedno vas obaveštavam o ovome.

za vikend sam stigao od novog beograda do zuca za 15 minuta kolima. putarina je 10 dinara.

kad pomere rampu iza begaljičkog brda još brže će stizati do zuca.



od sela u okolini beograda zuce može da se pohvali gradskom linijom, kanalizacijom, izlazom na auto put, železnicom (ko zna možda u budućnosti tuda prolazi bg voz), kao i time da se ne nalazi ni na jednoj magistrali pa saobraćaj kroz samo selo je slab.

mana je da nema trotoar.


od beogradskih sela zuce je zapostavljeno, ali ima veliki potencijal koji nije primećen.
 
Кад будеш други пут ишао направи пар сличица, мада скоро сви знамо о чему се ради, али опет, имаш укњижен плусићћћ
 
Bio sam skoro ishao preko Zuca do Ralje, putem pored Ikea-e, solidno brze je bilo nego starim Avalskim putem.

Pri vrhu prikljucenja na stari Avalski cini mi se da se modernizuje put i postavljaju trotoari, ali nije bilo radnika kada sam prolazio mozda jer je bio vikend.

Preko Vrcina su dosta veci radovi isto u krajnjem delu ali u tek pocetnoj fazi rekonstrukcije, mada to kada bude gotovo verovatno ce biti blize i brze.
 
Vrh