Budući su gužve u centru gradu problem koji nije rešiv na kratke staze, potrebno je sagledati kako barem malo ublažiti njihovo dejstvo... Vidim da je Grad u tom cilju menjao smerove ulica, proširivao ulice (na uštrb pešaka naravno)... poslednja mera je zabrana skretanja sa Brankovog mosta ka Pop Lukinoj što podržavam (ionako su se u krajnjoj levoj traci mosta stvarale gužve upravo zbog tog skretanja i kraćeg zelenog semafora)... no...
Šta mislite o uvođenju tabla sa putokazima za parking garaže i BROJEM SLOBODNIH MESTA u istima na prilazima ka centru grada. Ove table nisu nepoznanica u drugim svetskim gradovima (primer slike), a smanjile bi bespotrebna kretanja automobila na određenim pravcima u slučaju popunjenosti garaža.
Kao što rekoh ove table bi trebalo postaviti na prilazima centru grada, na mestima gde vozač može da promeni smer svog kretanja (ka drugoj alternativi), npr.
Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina u smeru ka centru, pre Brankovog mosta, i pre isključenja za Stari Savski most ---> broj mesta Pionirski Park, Obilićev Venac, Zeleni Venac, Masarikova, Fast Park Ekonomski
Despot Stefana Lazarevića pre uključenja u Braće Jugovića ---> broj mesta Obilićev Venac, Pionirski Park, isl...
Šta mislite o uvođenju tabla sa putokazima za parking garaže i BROJEM SLOBODNIH MESTA u istima na prilazima ka centru grada. Ove table nisu nepoznanica u drugim svetskim gradovima (primer slike), a smanjile bi bespotrebna kretanja automobila na određenim pravcima u slučaju popunjenosti garaža.
Kao što rekoh ove table bi trebalo postaviti na prilazima centru grada, na mestima gde vozač može da promeni smer svog kretanja (ka drugoj alternativi), npr.
Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina u smeru ka centru, pre Brankovog mosta, i pre isključenja za Stari Savski most ---> broj mesta Pionirski Park, Obilićev Venac, Zeleni Venac, Masarikova, Fast Park Ekonomski
Despot Stefana Lazarevića pre uključenja u Braće Jugovića ---> broj mesta Obilićev Venac, Pionirski Park, isl...