Šta je novo?

Parking putokazi sa brojem slobodnim mesta na prilazima centru

442doBGD

Higher intermediate
Učlanjen(a)
28.03.2008.
Poruke
506
Pohvaljen
4
Budući su gužve u centru gradu problem koji nije rešiv na kratke staze, potrebno je sagledati kako barem malo ublažiti njihovo dejstvo... Vidim da je Grad u tom cilju menjao smerove ulica, proširivao ulice (na uštrb pešaka naravno)... poslednja mera je zabrana skretanja sa Brankovog mosta ka Pop Lukinoj što podržavam (ionako su se u krajnjoj levoj traci mosta stvarale gužve upravo zbog tog skretanja i kraćeg zelenog semafora)... no...

Šta mislite o uvođenju tabla sa putokazima za parking garaže i BROJEM SLOBODNIH MESTA u istima na prilazima ka centru grada. Ove table nisu nepoznanica u drugim svetskim gradovima (primer slike), a smanjile bi bespotrebna kretanja automobila na određenim pravcima u slučaju popunjenosti garaža.

pgsdyn2pic.jpg


6daf9c7412.jpg


Kao što rekoh ove table bi trebalo postaviti na prilazima centru grada, na mestima gde vozač može da promeni smer svog kretanja (ka drugoj alternativi), npr.

Novi Beograd, Bulevar Mihajla Pupina u smeru ka centru, pre Brankovog mosta, i pre isključenja za Stari Savski most ---> broj mesta Pionirski Park, Obilićev Venac, Zeleni Venac, Masarikova, Fast Park Ekonomski

Despot Stefana Lazarevića pre uključenja u Braće Jugovića ---> broj mesta Obilićev Venac, Pionirski Park, isl...
 
Za potrebe diplomskog rada radio sam istrazivanje vezano za PGI sisteme (Parking Guidance and Information Systems) i dosao sam kroz analizu popunjenosti parking garaza do zakljucka da postoji velika neravnomernost u popunjenosti parking garaza centralne zone Beograda a kroz anketiranje sam dosao do zakljucaka da su korisnici spremni na promenu parking garaze (odnosno postovali bi informacije koje bi preko VMS-a dobijali). - Tako da mozemo da kazemo da bi bilo opravdano uvesti PGI sisteme u transportni sistem grada Beograda i da bi verovatno doneli mnogo pozitivnih efekata kao sto je slucaj u vecini gradova Evrope gde su vec implementirani.
 
Ja mislim da bi to u nasim uslovima bio flaster na polomljenu ruku, a i plasim se izvedbe. Neko politicki povezano preduzece bi se dobro omastilo uvodeci taj sistem ali to ne bi puno pomoglo. Ja bih, za promenu, malo pustio zakone ponude i potraznje da deluju, ako nesto postane preskupo onda ce za time i padati traznja a ako to nije slucaj onda ce rasti ponuda. Drugim recima, cena imanja auta u centru ili njegove voznje u isti treba toliko da poraste da se neki najzad obeshrabre. I cena parkiranja treba toliko da raste dok ljudi ne pocnu da adaptiraju prizemlja i podrume u garaze ili grade nove parking-konstrukcije. Na drugoj strani poboljsati javni prevoz i to je to.
 
drumac":3fxuwqzo je napisao(la):
Za potrebe diplomskog rada radio sam istrazivanje vezano za PGI sisteme (Parking Guidance and Information Systems) i dosao sam kroz analizu popunjenosti parking garaza do zakljucka da postoji velika neravnomernost u popunjenosti parking garaza centralne zone Beograda a kroz anketiranje sam dosao do zakljucaka da su korisnici spremni na promenu parking garaze (odnosno postovali bi informacije koje bi preko VMS-a dobijali). - Tako da mozemo da kazemo da bi bilo opravdano uvesti PGI sisteme u transportni sistem grada Beograda i da bi verovatno doneli mnogo pozitivnih efekata kao sto je slucaj u vecini gradova Evrope gde su vec implementirani.
+1

Ali... Srbija je ovo... daleko je Evropa :)
 
Vrh