Šta je novo?

Otvaranje i dogradnja keja od Dorćola do Ade Huje

jlaki

Advanced
Učlanjen(a)
07.03.2007.
Poruke
2.751
Pohvaljen
650
Lokacija
Beograd
Evo mog predloga lokacije staze koja bi povezala Dorćolski kej sa Adom Hujom. Počeli smo o tome da razgovaramo kao o nečemu što bi trebalo promovisati za vreme Supernatural Festivala koji će biti održan na Adi Huji

Crno je postojeći kej, crveno je za izgradnju, a plavo su mostovske konstrukcije. Obratite pažnju da većina keja već postoji! Kritično je izmeštanje industrije sa obale, jer ne verujem da će to proći uskoro, a pogotovu mislim da je problem ulazak na posed Luke Beograd zbog carine koja je zona povećane sigurnosti. Ali opet, moguće je da njihov posed bude ograđen, a kej slobodan za prolaz. Dobro je što su tu trenutno samo državne kompanije i manje firme. Osim Žitomlina, mada ne verujem da oni koriste reku više.

4RuBh.jpg


EOaM5.jpg


J2wTq.jpg


pJL7X.jpg


tDL39.jpg


rhOgJ.jpg


3OwAY.jpg


KBoPR.jpg


vBnSz.jpg


To je manje od 1 km izgradnje keja računajući i mostove!
A dobilo bi se 3.5 km nove staze koja je trenutno nepristupačna zbog industrije!
 
Pohvala za ideju!

Na žalost, za spajanje Dunavskog i Savskog keja na NBG je potrebno svega nekoliko stotina metara a ne verujem da će i to uskoro, kamo li ovo...
 
Lepa zamisao, sjajno bi bilo voziti uz Dunav :kk:

obisao sam celu luku bajsem i evo par zapazanja:

- u prostor preduzeca luka Beograd je tesko uci zbog carinske zone, sve dok se carina ne izmesti bice cupavo

- zitomlin korisiti kej, silosi se delimicno pune i prazne barzama preko dunava. Pristup keju u principu nije dozvoljen iz opravdanih bezbednosnih razloga

- premoscavanje ulaza u luke je uvek nezgodno. Mostovi preko dorcolske marine i luke morali bi da budu dovoljno visoki da omoguce prolaz brodova ili da mogu da se otvaraju/pomaknu, u oba slucaja skupa rabota.

U sadasnjim okolnostima verovatno bi bilo mnogo lakse napraviti stazu koja vezuje kejeve kroz luku.
Uz to nema potrebe za mostovima, jeftiniji projekat koji vec postaje sasvim realan. Malo asfalta i par saobracajnih znakova.

52_bicikl-luka.png



Ceo predeo luke je inace krajnje zanimljiv, voznja stazom bi bila bas raznovrsna:

Kalis, 25. maj, marina dorcol i stara elektrana, industrijska zona luke, divljina Ade huje i Dunava

19_luka-2.jpg
19_luka-1.jpg
19_luka-3.jpg
 
I ja sa za, ali pogledati kakve sve prepreke postoji da bi se izgradio taj dodatni deo... slaba vajda.
 
Vrh