Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Mogli su da izdignu tramvajsku prugu da prođe iznad i da nema ama baš nikakve veze sa krkljancem ispod
Mogla je da relativno lako prođe ispod kružnog toka. Konfiguracija terena je takva da će morati da podižu prugu da bi mogla da preseče kružni tok. Trenutno, ko želi da peške dođe sa parkinga na prugu, mora da se do pruge spusti stepenicama.
 
Taj deo ispod nije nasipan pa je na nivou Novog Beograda od pre drugog svetskog rata.
Trebalo bi da se to resi sa ovom deonicom gde ce nasipati i nivelisati sa sadasnjim nivoom ulice.
 
Mogla je da relativno lako prođe ispod kružnog toka. Konfiguracija terena je takva da će morati da podižu prugu da bi mogla da preseče kružni tok. Trenutno, ko želi da peške dođe sa parkinga na prugu, mora da se do pruge spusti stepenicama.
Jedno 5m nize od sadasnje, ne bih rekao da je bas lako, a ko zna kolikih cevcuga tu dole ima, tu je reka i sigurno veliki kolektori negde prolaze.
 
Pa ako bi pruga ostala na sadašnjem nivou, što bi uključivalo i da spoj Novog Savskog mosta bude u tom nivou (za tramvaje), onda bi mogao da se napravi nadvožnjak u vidu kružnog toka iznad.​
 
Pa ako bi pruga ostala na sadašnjem nivou, što bi uključivalo i da spoj Novog Savskog mosta bude u tom nivou (za tramvaje), onda bi mogao da se napravi nadvožnjak u vidu kružnog toka iznad.​
Novi most će biti viši od prethodnog, pa je možda logičnije da pruga bude na nadvožnjaku, ali od sredine novog KT do reke ima 570m, što je verovatno dovoljno da se tramvaj popne ili spusti iznad ili ispod puta, čak i kada se uzme u obzir da most počinje pre reke.
 
Kada padne kiša naročito dolaze do izražaja ćaci radovi.

Katastrofa - bara do bare u sveže asfaltiranim ulicama.

Zemun, pijaca, bezbroj kocki sa propalim fugama i klackanjem.

Ovaj novi plato blizu okretnice 88. - pola kaldrme u bari, plus plato ispred zgrade.

Glavna se jedino dobro drži. Vidi se razlika (a i videlo se tokom radova).
 
Ima jedna dobra varijanta u zg stavio je neko u temu o kriznim tokovima
Ovde se gradi ono sto padne na pamet osrednjem inzenjeru
Umjesto da se vidi celokupno najbolje resenje.
I za javni prevoz i za prsake i bicikliste i kola ...
Kačio sam ja, Rotor Remetinec u Zagrebu. Tramvaj ide ispod KT:

1764535614558.jpeg
 
Kao što rekoh, tramvajski podsistem (a i trolejbuski) se devastira s razlogom. Skuplji su, a i zahtevaju određen stepen obrazovanja i inteligencije. Za naše stručnjake je "strelizacija" javnog prevoza krajnji domet. Ispumpavanje para iz gradskog budžeta, davanje privatnicima, guranje autobusa svuda, umesto ulaganja u tramvaj i njegovo ubrzanje, kao i širenja mreže gde može.
 
Pre neki dan sam bio u Blokovima i shvatio koliko su stare ograde između saobraćajnih smerova bolje i humanije.

Naime, kroz njih se vidi jer je tanka žičana rešetka glavni deo ograde, a ne ove masivne kakve se sada ugrađuju i kroz koje ne vidiš kada gledaš pod uglom.
 
Ако ћемо хуману ограду између смерова онда треба садити пироканту. Ко је возио по грчкој могао је да види баш на разделним острвима. Отпорна на све, и практично неуништива.
 
Да, у неком другом универзуму. Она је агресивна, бодљикава, расте на све стране. Тражи сталну бригу, орезивање , а то се овде не може очекивати.
 
Бодље, чврстина и жилавост су антивандал фактори. Једно орезивање у јесен, кад престаје са растом, је мање посла него петљанција са силним жадињерчицама. А зелена је и украшена бобицама целу зиму.
 
Vrh