Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.284
Pohvaljen
2.734
Lokacija
Ocean
Jesu li iscrtali nove linije na staroj traci od Ostružnice do Orlovače ili još uvek stoji kao da je dvosmerni saobraćaj?
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: gvb

frozennmann

Novice
Učlanjen(a)
23.04.2020.
Poruke
20
Pohvaljen
45
Ako ste pažljivo gledali prenos i neformalni razgovor,Drobnjak je molio za sredstva da presvuče taj stari deo ali nisam stekao utisak da će mu biti odobrena.
verovatno nece jer nije uradjen ni stari deo do orlovaace a ni deo pre ostruznice. Rekonstrukcija starog dela sigurno nece biti dok se cela obilaznica zavrsi ovako truc truc rupa rupa bež izbegni XD
 

ZAK

Intermediate
Učlanjen(a)
19.11.2019.
Poruke
271
Pohvaljen
987
Ako ste pažljivo gledali prenos i neformalni razgovor,Drobnjak je molio za sredstva da presvuče taj stari deo ali nisam stekao utisak da će mu biti odobrena.
Ja sam stekao utisak, da Putevima ide dobro i da se oporavlja saobraćaj posle Corone te da može uzeti pare od povećanja prihoda od putarine. Po Drobnjakovoj reakciji reklo bi se da ili to nije dovoljno ili oni prihode troše drugačije ili nema prihoda :D.
 

ivan1973

Intermediate
Učlanjen(a)
17.02.2018.
Poruke
168
Pohvaljen
680
Niko nije primetio da se nadvožnjak prema Resniku ne produžava, već se na poslednjem delu rade krilni zidovi - što znači da će na mestu gde je klizište biti nasip visine 10 i širine 30-tak metara? Ko je ovde lud?
 

Prilozi

  • 20220511_172834.jpg
    20220511_172834.jpg
    215,1 KB · Pregleda: 266

prostorni planer

Higher intermediate
Učlanjen(a)
07.06.2010.
Poruke
1.371
Pohvaljen
1.723
Niko nije primetio da se nadvožnjak prema Resniku ne produžava, već se na poslednjem delu rade krilni zidovi - što znači da će na mestu gde je klizište biti nasip visine 10 i širine 30-tak metara? Ko je ovde lud?
Lud je narod koji se jednom za svagda ne opameti i ne uzme givnjivu motku i rastera i vlast i njihove partnere iz Kine i Azerbejdzana. Mi kada smo gradili autoputeve po nesvrstanima nasi danasnji neimari koji grade nasipe po klizistu su ziveli u pecinama
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
186
Pohvaljen
563
Niko nije primetio da se nadvožnjak prema Resniku ne produžava, već se na poslednjem delu rade krilni zidovi - što znači da će na mestu gde je klizište biti nasip visine 10 i širine 30-tak metara? Ko je ovde lud?

Od kada je ta slika? Tu se sada nalazi poprilicno velika skela. Jesu li ovo ispod ti krilni zidovi?

1655370050264.png

(screenshot je iz Srdjanovog videa)
 

Prilozi

  • 1655369493033.png
    1655369493033.png
    435,6 KB · Pregleda: 217
Poslednja izmena:

edgeman

Higher intermediate
Učlanjen(a)
26.03.2011.
Poruke
544
Pohvaljen
315
Od kada je ta slika? Tu se sada nalazi poprilicno velika skela. Jesu li ovo ispod ti krilni zidovi?

Pogledajte prilog 139090
(screenshot je iz Srdjanovog videa)

Pa možda i bolje da urade nasip i njime stabilišu klizište. Mogu breg da puste do autoputa maltene i da zatrpaju ovu devijaciju. Moguće je da tu zamljište i bilo više ali je zbog devijacije i radova malo brdo krajcovano.
 

Tikvica

Higher intermediate
Učlanjen(a)
10.10.2018.
Poruke
931
Pohvaljen
7.369
Ne bih želeo da zvučim kao partibrejker ali mislim da ovo puštanje dvosmernog saobraćaja od Orlovače do Straževice nije bilo potrebno sada.Po meni,saobraćaj je još sa ostružničkog mosta (devijacija je sa surčinske atrane)trebalo nastaviti dvosmerno novonapravljenim trakama iz smera BP sve do novog tunela Straževica a smer ka BP od ostružničkog mosta rekonstruisati.Dva su razloga za ovo,prvi taj smer je u katastrofalnom stanju(kada kažem katastrofalno mislim na opasno po saobraćanje) i treba iskoristiti priliku dok obilaznica nije gotova za obnavljanje gornjeg sloja i opremanje sva tri tunela.Drugi je to što mislim da će sada nastajati ogromne gužve posle devijacije iza tunela Straževica jer će saobraćaj sa autoputa iza tunela ući u 1+1 a do kružnog toka kod tunela Beli potok gde je novo zakrčenje nema dovoljno prostora da se smeste svi ti kamioni i automobili.
 

mvbg1

Advanced
Učlanjen(a)
14.10.2011.
Poruke
2.120
Pohvaljen
4.716
Drugi je to što mislim da će sada nastajati ogromne gužve posle devijacije iza tunela Straževica jer će saobraćaj sa autoputa iza tunela ući u 1+1 a do kružnog toka kod tunela Beli potok gde je novo zakrčenje nema dovoljno prostora da se smeste svi ti kamioni i automobili.
Pa neće biti nekog zakrčenja pošto se već na mostu saobraćaj usmerava u desnu traku i tako se vozi jednom trakom kroz desnu tunelsku cev. Takođe neće ni saobraćaj biti toliko uvećan u odnosu na dosadašnji tako da to ne menja suštinski situaciju mnogo.
Prošao sam jutros od Ostružnice do Resnika,bilo saobraćaja ali ne i zastoja.
Barem do kružnog toka.
Jedna bez veze sa mosta na Savi. Iz kola u prolazu. 07.15 i radnika na celom mostu. Počelo se sa ugradnjom ograde
IMG20220616072532.jpg
 

ivan1973

Intermediate
Učlanjen(a)
17.02.2018.
Poruke
168
Pohvaljen
680
Od kada je ta slika? Tu se sada nalazi poprilicno velika skela. Jesu li ovo ispod ti krilni zidovi?

Pogledajte prilog 139090
(screenshot je iz Srdjanovog videa)
Moja slika je malo starija, tek kada su postavljali skelu. Ovo je sadašnje stanje i vide se krilni zidovi. Brdo nije krajcovano, samo je skinuta vegetacija. čak je malo nasuto pa je otklizalo na samom bajpasu pre nedvožnjaka - 30-50m ispred ovog kamiona (postovao sam sliku pre par meseci). Ja sam mašinac, pa sam sa sajta Puteva Srbije skinuo Uputstvo o Projektovanju, da ne lupim kako se zove ovaj deo- krilni zid. Brat mi je građevinac i on kaže da su ih učili: Kad naiđeš na klizište-zaobiđi! A nama će da naprave brdo tamo gde ga nema, pored autoputa, još na klizištu. Divota.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
186
Pohvaljen
563
A ako zbog raspolozivog prostora jednostavno nije moguce zaobici to kliziste, sta je onda bolje da se uradi, koje resenje bi bilo ispravno, ako ne taj nasip?
 

Putnik78

Intermediate
Učlanjen(a)
23.01.2018.
Poruke
109
Pohvaljen
229
Pa neće biti nekog zakrčenja pošto se već na mostu saobraćaj usmerava u desnu traku i tako se vozi jednom trakom kroz desnu tunelsku cev. Takođe neće ni saobraćaj biti toliko uvećan u odnosu na dosadašnji tako da to ne menja suštinski situaciju mnogo.
Prošao sam jutros od Ostružnice do Resnika,bilo saobraćaja ali ne i zastoja.
Barem do kružnog toka.
Jedna bez veze sa mosta na Savi. Iz kola u prolazu. 07.15 i radnika na celom mostu. Počelo se sa ugradnjom ograde
Pogledajte prilog 139096
U smeru ka BP će biti kao i do sada. Tragedija vikendom, radnim danom podnošljivo. Ali će verovatno biti zagušenja na ulasku u novu cev tunela (smer ka Orlovači) zbog ograničenja brzine. Da ne elaboriram nove ideje kako mislim da je trebalo, ali sada imamo ovo skkretanje u novu cev, dva kružna toka, onu brdovitu devijaciju i ulivanje na AP+ autopijacu kao probleme na relativno kratkoj deonici. Ja sam lično zadovoljan, konačno imam normalno isključenje ka gradu na Orlovači.
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.284
Pohvaljen
2.734
Lokacija
Ocean
Nije mi baš najjasnije to oko klizišta. Kažeš da je klizište kod ovog stuba a par desetina metara niže kod samog ulaska u tunel je ona vertikalna kosina sa sve kućom na vrhu. Ako je tu klizište koliko to utiče na sam tunel i kuće iznad?
 

ivan1973

Intermediate
Učlanjen(a)
17.02.2018.
Poruke
168
Pohvaljen
680
Kliziše je na drugu stranu, 50m od novog nadvožnjaka na delu Kružnog puta ka kružnom toku u Resniku, ne u nazad gde je kuća nad tunelom.
 

mvbg1

Advanced
Učlanjen(a)
14.10.2011.
Poruke
2.120
Pohvaljen
4.716
Ali meni ono izgleda kao da je posledica atmosferskih padavina i vode koja je sišla niz ulicu koja vodi iz Podavalske naniže.
Čak se na google earth vidi nešto kao kanal/potočić baš na mestu gde je sada skliznula zemlja prema devijaciji. Znači da je tuda oduvek bilo neke vode koja je tuda tekla.
Ako se sećaš tu je oduvek bila neka bara koja se protezala prema kružnom toku na ulazu.
Screenshot_2022-06-17-11-45-03-84_4937eb900e197f95da98f502ddfb10e1.jpg
 
Vrh