Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
21.638
Pohvaljen
30.123
Биће да је са аутопутем БГ-ЗР идеја била да се откупљује земљиште бившег ПКБ од арапа. Овакав аутопут Смедерево-Ковин-Ковачица-Зрењанин би сигурно више значио Банату као и Београду од аутопута Падињак-Зрењанин.
 

Pendolino

Advanced
Učlanjen(a)
15.11.2012.
Poruke
2.140
Pohvaljen
3.163
Овакав аутопут Смедерево-Ковин-Ковачица-Зрењанин би сигурно више значио Банату као и Београду од аутопута Падињак-Зрењанин.
Pa naravno. Siguran sam da bi mnogi koji idu sa juga ka NS išli tuda. Puste želje.
Za početak bi morali da srede prolazak kroz Smederevo i obilaznicu oko Kovina.
 

blagic

Higher intermediate
Učlanjen(a)
22.04.2019.
Poruke
1.653
Pohvaljen
4.002
Lokacija
Ocean
Ministar kaže da će 15. Juna biti pušten deo od Orlovače do Straževice

 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.299
Pohvaljen
2.856
Супер ако буде тако, ваљда ће и остатак завршити до НГ!
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.158
Pohvaljen
15.575
Lokacija
Lion
Sektor C do Pančeva i završetak Unutrašnjeg Magistralnog Prstena od mosta na Adi do Pančevačkog mosta, po meni dva najvažnija projekta za rasterećenje saobraćajnih gužvi u gradu. S tim da potpisivanje Ugovora za sektor C se najavljuje deceniju ali ništa...
 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.299
Pohvaljen
2.856
Нажалост било је то јасно још почетком године, видела се динамика. Наравно ако ангажују још људи и машина могли би да заврше!
 

Srele87

Beginner
Učlanjen(a)
15.02.2021.
Poruke
30
Pohvaljen
71
Ako dobro shvatam oni sad otkopavaju zemlju, pobijaju šipove sa strane što će biti zidovi tunela, postavljaju betonsku konstrukciju što je zapravo plafon tunela i na to vraćaju zemlju. Kasnije ide iskopavanje zemlje iz unutrašnjosti tunela, hidroizolacija, mašinsko i elektro opremanje i asfaltiranje... ima tu dosta još posla, ne verujem da je sad ni 30% završeno tunela. Čini mi se da je onaj tunel kod čačka što su uradili drugačije bilo, tamo su izvukli svu zemlju pa izlivali cevi, pa baš ne može da se poredi sa ovim iako deluje da su Trbušane uradili brzo.
 

Срлес

Intermediate
Učlanjen(a)
01.06.2012.
Poruke
370
Pohvaljen
687
Lokacija
Жарково Република
Meni je jedina nepoznanica za koliko mogu da urade efikasno premeštanje saobraćaja tako da ne remeti izvođenje radova.
Definitivno je da ovo ostalo može jako brzo da se završi.
Kad se iskopa zemlja ovo ostalo bi moralo da ide brzo.
Kratak je to tunel.
Ja sam i dalje optimista da će to biti do kraja godine.
 

Srele87

Beginner
Učlanjen(a)
15.02.2021.
Poruke
30
Pohvaljen
71
Ja sam se nadao da će završiti do NG ali kad sami priznaju da neće onda tu nema šta da se nada. Tunel Straževica je probijen proleća 2020. ako se dobro sećam i ako nisam nešto pomešao i evo skoro 2 godine još nije gotov.
 

caribrod

Higher intermediate
Učlanjen(a)
09.11.2014.
Poruke
1.041
Pohvaljen
6.357
Lokacija
Neimar
Od probijanja tunela po NATM do puštanja u saobraćaj svakako prođe više od godinu dana.
"Probijanje" znači samo da je završena primarna obloga tunela.
Posle toga tek sledi sekundarna obloga, a to su tone i tone armature i betona.
Pa tek onda opremanje, prvo građevinsko, pa asfalt i elektromašinsko.
Cut&cover je potpuno druga priča i totalno je neuporedivo sa NATM.
Iskopa se usek, pa se buše šipovi za zidove, zatim se podižu zidovi, pa između njih "krov" tunela.
I onda unutra isto opremanje, nešto skromnije od NATM, pa se posle sve to zatrpa.
Tunel Straževica je po NATM, dok Beli Potok nije klasičan cut&cover, već nešto što sad zovu cover&cut.
U čemu je razlika? Kod potonjeg nema prvo pravljenja useka, pa zidova, pa krova, pa zatrpavanja.
Kod "cover&cut" se šipovi za zidove grade u zemlji, "krovna" ploča se izlije na zemlji i onda se unutrašnjost tunela "odtrpava" iznutra.
Posle toga se na zidovi rade zavese da bude oblo ili se samo zalije torkretom, pa onda unutrašnje opremanje, isto skromnije od NATM,
Na kraju ide i zatrpavanje odozgo kao i kod klasičnog "cut&cover", mada nije pod obavezno, ovde hoće svakako jer - Avalski put.
Konkretno, ovde mi je malo mnogo dva i po meseca da stignu do postojećeg puta, sve i da je tu uračunato prebacivanje saobraćaja.
Moja procena je da bi za metar dana tehnički mogli da završe krov, do kraja juna da prebace saobraćaj i u jula krenu poslednju trećinu.
Ne može sad tu ni previše radnika dodatno da se angažuje da bi se ubrzalo, mašina ima dovoljno.
Možda neki armirač (najdeficitarnije zanimanje u Srbiji) više bi ubrzao za koji dan ili nedelju, jer se sve svodi na armaturu i beton.
 

Алтаир

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.04.2021.
Poruke
1.299
Pohvaljen
2.856
Цариброде, лепо би било да си у праву, искрено се надам, јер ћу и сам користити обилазницу када Милошем долазима са Таре на Коњарник, мада невероватни пројектанти не испланираше скретање ка БГу!
 

caribrod

Higher intermediate
Učlanjen(a)
09.11.2014.
Poruke
1.041
Pohvaljen
6.357
Lokacija
Neimar
Komšija koji radi na elektromašinskom opremanju tunela "Straževica" jutros mi kaže da završavaju posao za 10-ak dana a da onda počinju testiranja sistema i otvaranje 15. juna.
Pa to je i moja logika, a nije da ni monistar nije to spomenuo.
A iz brljezgarija Vlogzile rekao bih da je novembar, koji on pominje da je čuo, neki rok za tunel Beli Potok aka otvaranje cele deonice do Bubanj potoka.
 

srdjanprpa

Higher intermediate
Učlanjen(a)
19.07.2017.
Poruke
1.793
Pohvaljen
5.608
Za tunel Beli Potok, oni buse duple sipove, imaju spoljasnji i unutrasnji jel to standardna procedura ili je ovo nesto za sigurnost od klizista ili tako nesto?
Da li ce ici jos jedna ploca preko spoljnih sipova?

Screenshot 2022-05-10 at 10.18.57.png
 

Срлес

Intermediate
Učlanjen(a)
01.06.2012.
Poruke
370
Pohvaljen
687
Lokacija
Жарково Република
To sam i ja odavno primetio.
Definitivno je ovo unutrašnje tunel, vidi se po mašinama da je to neka širina kolovoza koja bi trebalo da bude.
Nakon što sam već poslao poruku video sam da si ti nacrtao i obeležio ovo što sam ja napisao.
 

ĆoRaVa_SoVa

Intermediate
Učlanjen(a)
20.07.2020.
Poruke
258
Pohvaljen
2.828
Kuća bake koja je odolevala na budućoj petlji Avala je bez krova, mislim da je neće biti na sledećim slikovnicama. Što se tiče tunela Avala iskopali su mislim max koliko da ne smeta trenutnom saobraćaju. Ima dosta slika pa neka neko stručniji prokomentariše. Moj utisak u odnosu na prošli obilazak je da ne rade nekim jakim tempom mada je su uslovljeni tunelom Avala.

.....








































.....
 

ĆoRaVa_SoVa

Intermediate
Učlanjen(a)
20.07.2020.
Poruke
258
Pohvaljen
2.828
I za kraj petlja BP, bio sam u stisci sa vremenom tako da deo od same petlje do tunela Avala nisam slikao. S tim da sam se provozao i da auto pliva po putu ne znam da li je habajući ili završni sloj. Tu se doprema zemlja za razdelni pojas, odrađene su stope za rasvetu i izvučena je struja. Na predzadnjoj slici se vidi patrljak koji će verovatno biti odvajanje za BG ili možda put do Ikee? Ono što sam primetio u odnosu na prošli put je da mostić kod samog auto puta tamo gde Turski kamioni prave pauze takav da sada ne mogu dva šlepera da prođu nego propuštaju jedni druge, ne znam šta se tu izdešavalo ali se prave ozbiljne gužve. Toliko za sada.
Video uskoro.

Pozdrav,











































 
Vrh