tragac
Expert
Gledajuci organizaciju saobracaja u Bg i mrezu puteva, posebno onih nezavrsenih i pala mi je na pamet ideja za put koji bi istovremeno rasteretio i autoput i postojeci Smederevski put, prihvatajuci prvenstveno lokalni saobracaj, a i olaksao povezivanje periferije sa centrom.
Najpre da pocnemo od korena a- to je vec isplanirani spoljni magistralni poluprsten Topcider - Kosutnjak-Banjica
Jedini problem ovde bi mozda bila pozicija Farmaceutskog fakulteta, ali naravno i on se ima gde prebaciti, cak i u postojece objekte, kako bi se ovaj pravac spojio sa Kumodraskom. Ovaj putbio bi potpora novom putu koji bi upravo iz Kumodraza trebao da krene. Put bi mogao da pocne kruznim tokom iz koga bi se racvali putevi prema Medakovicu, Torlaku i petlji "Lasta". Sam put bi trebao da bude "autoban" sa 2+2 trake, bez zaustavne a moglo bi mu se pristupiti samo na petljama i bio bi besplatan.
Moj predlog je da put obilazi stari deo Kumodraza, jer nisam pristalica toga da izolovani putevi prolaze kor naselja, kao sto postojeci autoput preseca Vrcin na dva dela. Dalje put usekom potoka ide ka postojecem Kruznom putu sa kojim formira petlju, ali ne i sa autoputem, jer je petlja Bubanj potok dovoljno blizu.
Posle petlje koja ce spojiti put sa Lestanima ide pravac do Vrcina gde bi se formirala petlja sa putem koji bi u perspektivi povezivao to naselje sa starim Smederevskim, iliti Carigradskim drumom.
Dalje put preseca put Vrcin-Grocka i obilazi Zaklopacu sa juzne strane, dok sa Grockom ima dve petlje, kako je oznaceno
Na izlazu iz okruga grada Beograda novi put se spaja sa starim, a tu postoji i mogucnost gradnje novih krakova ka obilaznici oko Smedereva ili prema Kolarima i autoputu, ali to bi vec bila nadleznost Republike.
Najpre da pocnemo od korena a- to je vec isplanirani spoljni magistralni poluprsten Topcider - Kosutnjak-Banjica
![untitled.jpg](http://www.dodaj.rs/f/7/YD/3vN7HFrh/untitled.jpg)
Jedini problem ovde bi mozda bila pozicija Farmaceutskog fakulteta, ali naravno i on se ima gde prebaciti, cak i u postojece objekte, kako bi se ovaj pravac spojio sa Kumodraskom. Ovaj putbio bi potpora novom putu koji bi upravo iz Kumodraza trebao da krene. Put bi mogao da pocne kruznim tokom iz koga bi se racvali putevi prema Medakovicu, Torlaku i petlji "Lasta". Sam put bi trebao da bude "autoban" sa 2+2 trake, bez zaustavne a moglo bi mu se pristupiti samo na petljama i bio bi besplatan.
![deo1.jpg](http://www.dodaj.rs/f/2S/tN/rUG0rUc/deo1.jpg)
Moj predlog je da put obilazi stari deo Kumodraza, jer nisam pristalica toga da izolovani putevi prolaze kor naselja, kao sto postojeci autoput preseca Vrcin na dva dela. Dalje put usekom potoka ide ka postojecem Kruznom putu sa kojim formira petlju, ali ne i sa autoputem, jer je petlja Bubanj potok dovoljno blizu.
![deo2.jpg](http://www.dodaj.rs/f/47/8l/36pBZFAQ/deo2.jpg)
Posle petlje koja ce spojiti put sa Lestanima ide pravac do Vrcina gde bi se formirala petlja sa putem koji bi u perspektivi povezivao to naselje sa starim Smederevskim, iliti Carigradskim drumom.
![deo3.jpg](http://www.dodaj.rs/f/1p/V/39VWaT3y/deo3.jpg)
Dalje put preseca put Vrcin-Grocka i obilazi Zaklopacu sa juzne strane, dok sa Grockom ima dve petlje, kako je oznaceno
![deo4.jpg](http://www.dodaj.rs/f/2j/sl/39jFBTwZ/deo4.jpg)
Na izlazu iz okruga grada Beograda novi put se spaja sa starim, a tu postoji i mogucnost gradnje novih krakova ka obilaznici oko Smedereva ili prema Kolarima i autoputu, ali to bi vec bila nadleznost Republike.
![deo5.jpg](http://www.dodaj.rs/f/a/Sx/GS5Lz2D/deo5.jpg)