Šta je novo?

Novi savski most

Ja lično želim Utreht, a ne Hjuston, Kopenhagen, a ne London u Ontariju, Beč, a ne Tiranu.

Drugim rečima, želim grad u kome je komotno živeti i raditi, a ne grad kroz koji se lako prođe kolima (mada se ni to ne dobija sa više automobila i više puteva, odnosno mostova).

Ili, ako je jednostavnije - želim da vidim više tramvajskih, železničkih, pešačkih, biciklističkih i metro mostova, a što se tiče drumskih, može da ih bude i manje.
Od 15m 30s
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ink
Je l bilo reči o planu za Zemunski put u nastavku mosta s obzirom da je on sada širine 1+1 traka plus nešto malo trotoara s jedne strane? S mosta bi se u njega ulivale po 3 trake u svakom smeru (uključujući tramvaje), što je sada fizički nemoguće bez proširenja nasipa (i uzimanja dela terena Brodarca s jedne strane i Parking servisa s druge strane, a mislim i neke privatne firme takodje)…

Po ovom prikazu sa Geosrbije izgleda da su već izvršili i preparcelaciju i eksproprijaciju pojasa uz nasip (osim ako ovako već nije bilo pa treba i dodatno). Brodarac će kanda morati da smanjuje dimenzije igrališta…
IMG_1820.jpeg
 
Neće biti "proširenja nasipa", pošto se sadašnji nasip ruši (ima svež video na temi o starom mostu), graduće se potpuno novi prilaz za novi most.
 
ovi id*** su spremni i nasip da unište... kome još treba nasip i bedem
 
Ne ruši se nasip od obaloutvrde (čak je i dodatno ojačan talpama, da se spreči klizištezbog povećanog opterećenja tla na formiranom gradilištu) nego se ruši nasip od pristupne rampe mostu jer se na istom mestu gradi novi pristup, verovatno pod drugačijim uglom i širi zbog većeg broja traka.
 
Vrh