Šta je novo?

Novi Dorćol [ Stambeno poslovni kompleks | 100 000 m²]

NIsam se do sada oglasavao ovde ali problemi se samo gomilaju, a niko ih ne rešava. Pretpostavljam da imamo nekog "upravnika" koga plaćamo i koji bi trebalo da to radi. Nažalost upravnik je čovek ili firma koja nema kapacitet ni znanje da radi tako nešto,a posebno ne da se bavi ovakvim kompleksom zgrada. Da ne govorim o tome da je nemoguće stupiti u kontakt sa njim ili sa nekim od saradnika. Igrom slučaja imam stan u jednom drugom kompleksu pa znam kako tamo izgleda trava bez obzira na ovu vrućinu. ovde je skroz žuta i sasušena kao da je livada. Eto samo jedan primer. Higijena zgrade i celokupno održavanje je upitno. Smeća ima svuda. Oni samo ovlaš prebrišu zgradu i sam ulaz i to je to. Za ove pare koje plaćamo bi trebalo da imamo menadžere koji su tu po ceo dan i koji su uvek dostupni i i čistačice koje su tu ceo dan. IZradu kartice za garažu sam čekao ravno 34 dana, jer je moj zahtev negde bio zagubljen tri puta. Ovo nije neka obična zgrada (bez namere da nekog uvredim) već prestižno objekat u kome je prodat najskuplji kvadrat stana u Beogradu. Realno za ovaj novac koji plaćamo svakog meseca zaslužujemo i bolje i više
 
Koja firma pruža usluge obezbeđenja,a koja usluge održavanja kondominijuma Novi Dorćol?
 
NIsam se do sada oglasavao ovde ali problemi se samo gomilaju, a niko ih ne rešava. Pretpostavljam da imamo nekog "upravnika" koga plaćamo i koji bi trebalo da to radi. Nažalost upravnik je čovek ili firma koja nema kapacitet ni znanje da radi tako nešto,a posebno ne da se bavi ovakvim kompleksom zgrada. Da ne govorim o tome da je nemoguće stupiti u kontakt sa njim ili sa nekim od saradnika. Igrom slučaja imam stan u jednom drugom kompleksu pa znam kako tamo izgleda trava bez obzira na ovu vrućinu. ovde je skroz žuta i sasušena kao da je livada. Eto samo jedan primer. Higijena zgrade i celokupno održavanje je upitno. Smeća ima svuda. Oni samo ovlaš prebrišu zgradu i sam ulaz i to je to. Za ove pare koje plaćamo bi trebalo da imamo menadžere koji su tu po ceo dan i koji su uvek dostupni i i čistačice koje su tu ceo dan. IZradu kartice za garažu sam čekao ravno 34 dana, jer je moj zahtev negde bio zagubljen tri puta. Ovo nije neka obična zgrada (bez namere da nekog uvredim) već prestižno objekat u kome je prodat najskuplji kvadrat stana u Beogradu. Realno za ovaj novac koji plaćamo svakog meseca zaslužujemo i bolje i više
Primećujem da većina novih kompleksa ima probleme ovog tipa (ili slične) .
Zanimljiva tema za diskusiju.
Čini mi se da ima mnogo prostora da se ovaj koncept dodatno razradi i da se usklade potrebe stanara sa ponudom i , naravno, cenom .
 
Primećujem da većina novih kompleksa ima probleme ovog tipa (ili slične) .
Zanimljiva tema za diskusiju.
Čini mi se da ima mnogo prostora da se ovaj koncept dodatno razradi i da se usklade potrebe stanara sa ponudom i , naravno, cenom .
Večina kompleksa ima upravnika/menadžera koji je svakodnevno u zgradi, a ne nekog ko se ne pojavljuje nikad ili jednom u 20 dana. Mi ovde imamo baš takovg fantoma. Čovek se ne javlja na telefon. Uvek se javi automatska sekratarica, a posle 17h se ne javlja niko. Za novac koji plaćamo svakako moramo dobiti mnoooogooo više i usluge i poštovanja
 
Zao mi je sto ovo cujem, nisam prolazila poslednjih mesec-dva kroz kompleks ali kada sam poslednji put bila delovalo je da se onaj parkic iza jako lepo odrzava. I bas sam pomislila eto jeste skupo ali moze da bude i lepo odrzavano. Nadam se da cete uspeti da resite problem.
 
Primećujem da većina novih kompleksa ima probleme ovog tipa (ili slične) .
Zanimljiva tema za diskusiju.
Čini mi se da ima mnogo prostora da se ovaj koncept dodatno razradi i da se usklade potrebe stanara sa ponudom i , naravno, cenom .
GDS Petica. Promenjen jedan upravnik, sad je na red došao i drugi za smenu. Jako teško može da se nađe varijanta u kojoj će stanari biti zadovoljni onim što plaćaju i kako se drugi ljudi (upravnici) koje realno baš briga, odnose prema njihovoj imovini.
 
GDS Petica. Promenjen jedan upravnik, sad je na red došao i drugi za smenu. Jako teško može da se nađe varijanta u kojoj će stanari biti zadovoljni onim što plaćaju i kako se drugi ljudi (upravnici) koje realno baš briga, odnose prema njihovoj imovini.
Upravo to, veliki broj kompleksa muku muči sa ovom stavkom . Nikako da zaokruže celu priču .
 
Pri kupovini posebno obratiti paznju na parket (tarket) koji je u mom stanu bio u prilicno losem stanju... U losem stanju - u smislu pun nekog cementa, kreča... Tu i tamo ostecen.
Ocito nisu zastitili kako treba tokom radova. Na moju primebdu rekli su da ce se to samo dobro oribati i da je sve ok, ali ipak ostade bezveze. Moleraj je takodje bio jako traljav.

Tako da, morao sam u privatnoj reziji (o svom trosku) da smirglam i prelakiram celu povrsinu parketa, jer ljudi iz reklamacije odbijaju poziv i salju poruke "Javicemo vam se". No, nema ih :)
Apel na ljude iz "reklamacije" - odgovorite svojim kupcima :)

Na emailove nisam primetio da odgovaraju. Ni oni, niti "profesionalni upravnik".

Na zamenu stakala mogu da cekam i godinu dana (ostecena stakla su btw zamenili i nije bilo problema), ali na parket na zalost ne mogu, pa sam se odlucio na brzu varijantu.

Sto se ostalih stvari tice, zadovoljan sam za sada i misljenja sam da je gradnja kvalitetna.
Jako me interesuje kvalitet zvucne izolacije koji ce doci do izrazaja kada se stanari budu uselili.

Zakljucak - ni za prilicno visoku cenu kvadrata se ne moze ocekivati da vecina stvari bude ok, vec se opet nesto krpi i preradjuje...
 
Kakav crni apel, advokatsko pismo...
Cuti moze gore i ovde u punom mahu ocigledno
 
Vrh