Šta je novo?

Nove privredne zone Beograda

nikola011

Advanced
Učlanjen(a)
29.03.2012.
Poruke
2.147
Pohvaljen
12
Ovo je nesto potpuno novo sto ne podrzava samo gradonacelnik Djilas, vec su se tu odmah ukljucili Mrkonjic i Velja. Znaci, verovatno ce nesto biti od ovoga. Kako ce teci planovi, gde se zone planiraju, kako ce zapravo izgledati mozda nije lose staviti u novu temu. Slusacemo o ovome sigurno do narednih izbora.


privrednezone.jpg


http://www.24sata.rs/vesti/beograd/vest/kako-ce-izgledati-buduce-privredne-zone/53595.phtml


Video 1:

http://www.beta-video.tv/?page=play&id=30437&naslov=Djilas: Zelimo privredne zone oko Beograda



Video 2:

http://www.rts.rs/page/stories/sr/s.../Investicije+i+posao+prioriteti+Beograda.html
 
A zašto niko još uvek ne spominje izmeštanje privrednih zona iz centra grada u Batajnicu? Samo stovarišta građevinskog materijala kada bi se sklonila, oslobodilo bi se boga oca zemljišta.
 
Zato sto ce ovaj posao da bude posao veka za pojedince.

Posle famoznih promena i smene Milosevica pojavila se grupa ljudi poput Vlahovica i slicnih koji su kupili neverovatne zemljisne povrsine na preriferijama Beograda. Razlog je bio da ih kasnije prodaju nekom po stravicnim cenama, pre svega gradu kroz eksproprijaciju za infrastrukturu i strateske objekte grada.

Tako ce i razvoj ovih novih zona zavisiti, ne od neke logike, nego od internog dogovora zemljisne mafije. Da li ce se ici na Batajnicu, potez prema Pancevu ili razvoj Juznog Beograda od Petlovog brda prema obilaznici bice iskljucivo njihov dil. Nece tu niko nekog strucnjaka da angazuje.
 
Причаш напамет и тенденциозно. Комплетна зона која ће се градити на банатском делу Београда је на земљишту ПКБ-а, односно у својини града.

Иначе, поставио си добру тему.
 
Ja smatram Djilasa neverovatno pametnim covekom koji ce u buducnosti ostvariti vecinu stvari koju je zamislio. Ono sto meni nikada nije bilo jasno zasto povlaci poteze u Beogradu koji se po meni kose sa zdravim razumom. Neverovatna zaduzivanja za prevoz, nekakva ciscenja i uredjenja, skupe stvari poput mosta na Adi i sl. jer se za te iste pare moglo uraditi nesto logicno, stvarati uslove da dodju investitori, davati ako treba i zemljiste, sta god samo da se stvore poslovi da bi se kapital obrtao, a ne samo nepostojeci trosio u vidu kredita.

Jednom u Blicu procitah neverovatan komentar, ne znam ni koji je tekst bio u pitanju, gde neko kaze da je Djilas od pocetka tu postavljen da sistemski unistava Beograd, zaduzuje ga, a da sve to ide u korist jacanja Vojvodine. Npr. nekoliko godina investitori idu u Indjiju, a nijedan ne dolazi u BG iako BG ima neverovatno bolji i polozaj i infrastrukturu.

I kako vreme prolazi, sve mi govori da on zaista to radi.

Juzni Beograd ima trenutno mozda najbolju infrastrukturu u drzavi, obilaznica se zavrsava, pocinje se sa koridorom 11 opet na tom potezu, Obrenovacke elektrane su uvek bile neiskoriscen izvor jeftine energije od hladjenja postrojenja, nepregledne prazne livade, sve je potencijalno neverovatno dobro, jos pre Djilasa se govorilo da ce to biti najveca poslovno industrijska zona Beograda, i on sad tu zonu pravi u Banatu?!
 
Ovo je extra, samo me brinu tonovi koji stižu iz Pupsa oko promene gradonačelnika, a ako se ona desi, sve se odlaže za još par godina, videćemo rasplet do Nove Godine ...
 
Pa kad bi promenili Djilasa, ja ne vidim da bi Beograd pretrpeo neku stetu. Znas da je Vucic dovukao Djulijanija, a i ministarka energetike je ozbiljno ukljucila Nemacku u energetiku. Ja cak mislim da se uopste ne bi desilo nesto lose, nego se narod samo plasi da se nesto promeni.

Da kazem da nisam ni za koga, ali kad vidim da nesto ne ide, onda sam za bilo kakvu promenu, jer tapkanje u mestu ne pomaze. A Djilas nista nije uradio da zaradi bar jedan dinar za Beograd sve ovo vreme. Sve su bila zaduzivanja, kriminalni tenderi i sminka.
 
nikola011":2l1a8o25 je napisao(la):
Pa kad bi promenili Djilasa, ja ne vidim da bi Beograd pretrpeo neku stetu. A Djilas nista nije uradio da zaradi bar jedan dinar za Beograd sve ovo vreme. Sve su bila zaduzivanja, kriminalni tenderi i sminka.

Djilas je covek koji je najvise pokrenuo Boegrad u poslednjih 30 godina. Nijedan gradonacelnik nije uradio vise od njega u tom razdoblju.
 
Pa da, niko u istoriji Beograda se nije toliko zaduzio. Ja to ne racunam u rad. I slepac ume da izgradi bilo sta kad sve vreme uzima pare koje ne postoje. I pored svog tog zaduzivanja stigli smo dotle da na studiju B kazu da ove godine grejanje nece biti kao prosle jer je to bilo preterano i neracionalno, poskupelo je, a znamo da nece biti ni dovoljan broj ispravnih autobusa u prevozu, poskupeo je. Oprasta dugove PKB-u, uveo firmu Apex da uzme deo novca iz budzeta a koja ama bas nista nije postigla u prevozu, uzeo kredit za jedan od najskupljih mostova na svetu koji iako povezan sa Banovim brdom jos uvek niko ne vidi kao korist i ja se ujutru i dalje prevozom guram na Gazeli. Sve u svemu, Beograd najzaduzeniji, a ja nijedan boljitak jos nisam osetio sem popunjenost programa Studija B raznoraznim marketingom kojim se stice utisak da se Beograd promenio kao nikada do sada.
 
Стање на Студију Б довољно показује како Ђилас влада.......достигли су и Слобин РТС, само са савременим вокабуларом.
 
Ja ne razumem stav " e ovaj ne valja, zaduzio nas je jos vise bla bla bla"
Kako mislite da se unapredi prevoz, infrastruktura i sve ostalo ako se ne uzimaju kredite, pa to bi jenostavno bilo nemoguce!
Svi gradovi u evropi to rade, nije Beograd jedini i to je sasvim normalno jer kad bi se drzali sredstava i para kojima sam grad raspolaze ne bi nista mogli da finansiramo.
Ja samo kazem da i ako je Djilas uzimao kredite, bar je nesto izgradjeno od tih para i napredak je vidljiv.
(Moj komentar inace nema nikakve politicke konotacije nego se svodi samo na konstataciju poboljsanja tenutnog stanja u boegradu)
 
Glavni problem srpskih političara i onih koji im vode kampanje je što kritikuju a ne iznose načine kako bi to oni radili bolje. Još nisam video nikog iz SNS ili bilo koje druge opozicione stranke da da neki bolji predlog o tome kako treba upravljati javnim finansijama u Beogradu. Naravno, u pitanju je isprazna borba u kojoj je bitno samo dovesti svoju stranku na vlast i obezbediti sebi visoko-činovnički posao. Ne kažem ni da je DS sjajan, jednostavno, sam poredak u kome se nalaze Beograd, Srbija pa i cela Evropa ima velike fundamentalne greške što znači da je GARANTOVANO da promena jedne nomenklature drugom u postojećim okolnostima redovnim putem neće doneti društveni boljitak.
 
NIje tacno, vec sam pominjao sta su prioriteti.
I ne volim kad neko samo kaze vi ste "ovi", "oni" cim nema sta drugo.

Davno poznat projekat jos za vreme SPS-a bio je iskoriscenje prakticno besplatne toplotne energije iz termoelektrana koja se baca (od hladjenja postrojenja). Pre svega za otvatanje velikih industrijskih zona u Juznom Beogradu oko obilaznice koje bi dobile tu toplotnu energoju i time privukle investitore.

Zamislite da se umesto mosta na Adi, npr, zavrsio projekat Prokop i krenulo u razvoj desne obale Save. Svo to zemljiste bi moglo da se proda, a zatim placa autobus, most i sl. sto nama olaksava zivot, ali ni u jednom segmentu ne doprinosi nasem napretku.

Ja samo kazem da je Djulas radio "sminka" stvari na koje se narod lozi, a ne shvata koliko je to globalno uzalud. Sta ce nekom most ako nema sta da radi. Jedino pohvalno je sto je konacno pokrenuo taj projekat PKB-a i to je moglo da ode mnogo dalje, nego bacanje para na npr, potpuno novi bulevar sa fensi drvecem, kompletno rekonstruisan za ekstra skupe tramvaje, a sad ce ispod njega da gradi ektra skupi metro. Pa ljudi da li vi shvatate sta se radi i kakve se gluposti desavaju po Beogradu? Koliko se tu samo peru pare i zamazuju oci narodu sa nekim totalno nebitnim, a jako skupim projektima za koje se opet uzimaju krediti.

Jesam li bio bar delom konkretan?
 
@ nikola011
Zaboravio si da napomenes i Djilasove komunalne batinase kao jednu od najlepsih stvari koju je Beograd ikada dobio. Ja sam ponosan kad znam da sam platio da me neko bije zbog privatnih firmi.

@tragac izjavio si "GARANTOVANO da promena jedne nomenklature drugom u postojećim okolnostima redovnim putem neće doneti društveni boljitak."

Samo me zanima odakle ti garancija da boljitka ne bi bilo? Dobio si je dok si gostovao u nekoj emisiji studija Dj ili kad si otisao da pokupis neku partijsku knjizicu? Velike su sanse da bi nas i drugi silovali kad bi dosli na vlast, ali ajde ipak bar na kratko da vidimo ko je od njih obdareniji i koga cemo lakse trpeti.
 
Ta garancija ne proizilazi iz političkog programa jedne ili druge...treće...četvrte stranke, već iz stanja u kome se naša "elita" nalazi. U srbiji vlada KLASNA KRIZA - vladajuća klasa se potpuno odrodila od plebsa jer je sama proistekla iz njega i nije još stekla tradiciju vladajuće klase. I kod nas potčinjenih je niska klasna svest, puštamo da nam svašta rade, jer se bojimo da ćemo biti ismejani u sredini u kojoj živimo, gde zbog visoke nezaposlenosti buja lumpenproletarijat (sitni kriminalci, prestupnici, muljatori, razni Del Boj tipovi...) i oni su navikli tako, ne žele i sabotiraju svaki pokušaj jačanja građanske klasne svesti. Takva situacija stvara jedan "limbo" inertnog društva gde je čak i značenje partijskog sistema i mehanizma demokratske promene vlasti potpuno relativizovano.
 
tragac":rah9kohb je napisao(la):
Bio si najkonkretniji kada si spomenuo dovlačenje onog ratnog huškača od strane Ace Čvorovića. Pametnome dosta.


I ti opet vrtis isto.
Ja govorim o ideji, a ti o ljudima. Mene Djilas kao pojava uopste ne interesuje. Moze da dodje ako hoce neki njegov rodjak iz iste stranke, sa istim prezimenom, samo da ne radi ono sto on radi.

Reci ti meni konkretno, Bulevar je rekonstruisan po nekoj nestvarno neverovatnoj ceni. Klikcu ti oni siemens semafori, gledas drvece od 1.000evra po stablu, na tu trasu stavljeni najskuplji tramvaji, Interkop se tu olesio od para, to jest oni, i sada ce ispod svega toga da ide metro koji ce to gore da obesmisli. Nece obesmisliti da je Bulevar trebalo urediti, zameniti ono sto je potrebno, ali dati neverovatnu cifru novca za nesto sto ce za 5 godina vec dobiti zamenu?

Reci mi jel ti mislis da je to dobar potez? Razvio se grad?
Ili kad su vec znali da ce tuda metro te pare odu u PKB da se potpuno transformise, ili neke industrijske zone, ili prokop, pa makar samo jos 3% tamo napredovali, ali da se krene. Da li ti shvatas u kom ja smislu govorim ili ces da teras ono tvoje: ovi su ratni huskaci, ovi su pokrali, ovaj je krimos. Pa Djilas je isti kao oni. Ako nista dobro ne uradi, cao druze i dolazi novi, pa ako ne valja i on ce i tako redom. Objasni sta je to dobro i neprikosnoveno pametno uradio? Jel taj Bulevar? Reci mi kojim ga krupnim i pametnim projektom za grad branis?

Ja cu ti reci primer sta su drugi uradili:
-Palma recimo izvukao brdo para iz drzave i stvarno ojacao poljoprivredu u svom kraju.
-Veljo nesmenljiv u Cacku decenijama i sad ce dovuci tak auto-put pa taman se zemlja okrenula.
-Jesic dovukao brdo investicija, a i on je DS.

Sta je uradio Djilas, kupio mi BMW (tramvaj) da se vozim u Joma patikama i placam odrzavanje tog tramvaja koje je sigurno mnogo skuplje od ovog manje skupog? I jos me zaduzio?
Sta je Djilas to dobro uradio?
 
Bulevar je najveći promašaj gradske vlade u prethodnom mandatu, ali ne toliko zbog projekta i plana (preterana semaforizacija, loš raspored pešačkih prelaza) koliko zbog dosad neviđenog fušeraja da su zastoji tramvaja svakodnevni a ploče ispadaju iz trotoara, i nadam se da će neko zbog toga odgovarati. Što se tiče mosta preko Ade u pitanju je krajnje neophodan projekat koji rasterećuje gazelu i stvara mogućnost za oživljavanje Rakovice, povećanje prohodnosti na NBG, most nije u upotrebi ni godinu dana na današnji dan i nije sve gotovo da bi se koristio punim kapacitetom. Tek će sa završetkom kružnog toka kod Hipodroma i saobraćajnice koja će ga povezati sa Tošiniom bunarom i deoniocom T6 dobiti svoj pun smisao. CEO PROJEKAT KOŠTA POLA MILIJARDE EVRA a ne samo most Most košta 116 miliona a mogao je biti i jeftiniji da nismo hteli pilon, ali to je već narod tražio i glasao za to. Tramvaji su bili neophodni, prosečna starost tramvaja pre CAF-a je bila preko 25 godina a iako je životni vek tramvaja mnogo duži od autobusa to ne znači da se oni mogu arčiti do iznemoglosti. Drugo, metro NEĆE ići Bulevarom, već kroz vrh Vračara i tek će kod Vuka dolaziti pod Bulevar. A i kad već pominjem metro, razne vlasti nam ga obećavaju još od 1936. i ništa od svega. - to govori da je naš problem opšta društverna svest, a ne ko je na vlasti. A i ovo tvoje " Ako nista dobro ne uradi, cao druze i dolazi novi, pa ako ne valja i on ce i tako redom. " je jezivo loš stav, loš po nas kojima vreme brže prolazi nego nama, nemamo vremena da ih sve isproveravamo kakvi su, život je isuviše kratak za takve eksperimente.
 
Od silnih starih i novih privrednih zona ni jedna nije kompletirana niti radi punim kapacitetom
gori su i od dece u vrticu samo traže nove igračke a ni sa jednom se ne zaigraju

tragač wrote ,,. . . " je jezivo loš stav, loš po nas kojima vreme brže prolazi. . . ,,
rešenje je jednostavno
poštovane članove SANUa uputiti kod prve vaspitačice na doškolovanje
kako bi znali te ,, Alen Ford-ske dječarce ,, uputiti na ispravan razvitak :laugh: :lool: :laugh:
 
tragac":28ez1zwd je napisao(la):
To kakav je studio B ne znači da vi trebate da pretvorite Beobuild u pro-naprednjački pandan istog.

Zašto bi pobogu kritika đilasa automatski značila da je kritičar naprednjak?!?!?!?!?!?!?

Znači ja ne smem da kritikujem Đilasa i on može da radi šta god mu padne napamet samo da me neko ne bi okarkaterisao kao naprednjaka.....

.....teško nama.....
 
Среда, 14. новембар 2012.

Изградњом привредних зона до „трећег Београда”

Тржиште, радна снага и капитал основни су потенцијали Београда као водећег региона Србије, који активира остале регионе у нашој земљи, рекао је данас градски секретар за привреду Александар Милошевић у Медија центру на промоцији издања Привредног прегледа „Инвестирајте у Србији”. Промоцији, на којој су представљени и инвестициони потенцијали Београда, присуствовала је чланица Градског већа Марија Лековић.

–Да би остао мотор развоја, Београд мора даље стратешки да се развија и отвара нова радна места, истакао је Милошевић и додао да град уписује имовину на својој територији како би могао њом стратешки да руководи и определи локације за привредне активности. Генералним планом определићемо 6.000 хектара за привредне комплексе на двадесетак локација широм града. Када жаргонски говоримо о „трећем Београду”, не мислимо само на леву обалу Дунава, већ се он може развити и на подручју Обреновца, Младеновца, Сурчина, Вождовца и других београдских општина – нагласио је Милошевић.

Према његовим речима, град ће ове локације инфраструктурно опремати и нудити их потенцијалним инвеститорима, а уведен је и једношалтерски систем – сви инвеститори који су купили земљиште на једном месту могу да добију све дозволе, као и благовремену и јасну информацију колико је времена потребно да се оне издају и које таксе треба платити.

– Град ће смањити административне таксе за добијање сагласности за изградњу, као што се и до сада трудио да на разне начине припреми „плодно тле” за долазак инвеститора. Секретаријат за привреду већ годинама субвенционише београдска мала и средња предузећа и предузетнике при увођењу стандарда и набавци машина и постројења, да би они повећали квалитет производа и остварили већу продуктивност. На тај начин ће се повећати њихова конкурентност и омогућити да се они укључе у ланце великих иностраних компанија, које очекујемо у Србији – рекао је Милошевић и додао да град интензивно припрема мапу привредних локација и водич за инвеститоре.

Марија Лековић истакла је да град Београд препознаје развој привреде и опредљивање привредних зона као најважнији пројекат.

– Изаћи ћемо у сусрет инвеститорима, саслушаћемо њихове жеље и потребе и урадити све у оквиру законских могућности да им помогнемо. Уз то ћемо донети и одлуке којима ћемо им давати погодности – казала је Марија Лековић.

Планским документима у Београду су за привредне зоне и паркове предвиђене локације око ауто-пута, у Горњем Земуну, Батајници уз Дунав, око обилазнице Батајница–Добановци, уз Панчевачки пут, уз железничку пругу Панчевачки мост – Панчево, уз Зрењанински пут, код Бубањ потока, уз Кумодрашку улицу, код петље „Ласта” и између Булевара краља Александра и Миријева.

Привредне зоне су предвиђене и у Сурчину, Раковици, Реснику, Железнику, на Умки, у Великоселском риту и Лештанима, као и код расадника у Малом Мокром Лугу и комплексима „ИМТ”, „Бродоградилиште” и „Лука Београд”.

Izvor: Grad Beograd
 
486244-22.jpg

Ovo roze na opstini Palilula je planirana nova luka. I imam primedbu na njenu lokaciju. Koja je poenta ulagati desetine da nekazem stotine miliona evra u novu luku na samo 2 km od postojece? Cemu to? Ako se vec odlucilo da se izmestiti luka, onda bi bilo logicnije da bude u Vinci, ili cak mozda zajedno sa Smederevom da urade luku na potezu Bg-Sd. Povezati i izgradtiti zel.obilaznicu i most u Vinci. Onda bi imalo smisla ulagati tolike pare, jer ce ovako mozda neko drugi opet za 50-60god doci u poziciju da opet izmesta luku.
 
Predvidjene su 2 luke, jedna kod Krnjace i jedna severno od Vince gde se zemljiste odavno nasipa, to je ova bela fleka uz obalu iznad Vince koja nema ni posteni pristupni put

http://binged.it/U0qkaM

A realno postojeca luka u Pancevu bila bi sasvim dovoljna za potreba Beograda a vec ima potrebnu infrastrukturu, put, zeleznicu, slobodno zemljiste za sirenje...

Ali avaj, nalazi se sa pogresne strane prastare administrativne granice
 
Pancevo je blize i vec postojece i plus sto jeste na plovnom putu
,,bela fleka,, kod Vince nije na plovnom putu i ima tedenciju uplicavanja
o Dunavskoj struji i plovnosti pitati alase. . . .
 
Vrh