![](http://img695.imageshack.us/img695/4136/okrenicabanjica.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![](http://img692.imageshack.us/img692/8602/okretnicablokovi.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![](http://img96.imageshack.us/img96/5963/okretnicabelvil.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
![](http://img51.imageshack.us/img51/8495/okretnicadorcol.jpg)
Uploaded with ImageShack.us
Pojačavanje frekfencije tramvajskog saobraćaja i uvodjenje novih linija se sudara sa problemom efikasnih okretnica. Ovo je moje razmišljanje kako dobiti nove okretnice sa što manje troška i urbane štete. Nova okretnica na Novoj Banjici pre postojeće. Okretnica u blokovima kod "Kozare" zatim okretnica iza Belvilla na NBG koja koristi podojeću tehničku prugu do garaže. Dorćol koji dobija još jedan "točak" sa dva koloseka. Aktivirati staru okretnicu na Bulevaru pre Ustaničke za neke duže linije. Okretnica kod Gospodarske mehane može da dobije liniju koja tu okreće.
Ako smo već daleko od metroa, barem da dobijemo efikasnije tramvaje, po razumnom nivou ulaganja.