Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

[box]Ја сам прилично сигуран да је ово само почетак, они су рекли да тарифе неће мењати наредних 6 месеци и народ мора да се навикне на валидацију на пластичне карте и сл. [/box]

Pa i neće Zelja .Prvo izbori.
 
HCMF":3v5lqyvd je napisao(la):
Ako busplus uzima 8.5% prihoda od prodaje karata to znači da prodaja karata sada mora da skoči najmanje za 8,5% da bi prihodi koji su namenjeni gsp-u bili na nivou prihoda pre busplusa odnosno da moraju biti preko 8,5% da bi gsp bio nešto u plusu u odnosu na raniji period, odnosno ukoliko prodaja karata se ne poveća za 8,5% onda je gsp u minusu u odnosu na raniji period :shok:
Da li mislite da će i za koliko će biti povećana prodaja karata?

Ajd da probam ja:
Gradonacelnik je gostujuci u emisiji Utisak nedelje (pretprosla emisija) izneo jedan meni veoma interesantan podatak koji se ranije nije mogao naci u medijima, a to je da je pred kraj 2011. godine prodato 150.000 markica (za sve kategorije) a da u BG samo u kategoriji zaposlenih ima oko 700.000 gradjana (videti u emisiji na poziciji 1h 04 min
http://www.b92.net/video/video.php?nav_category=907&nav_id=580268 )

Ranije se u medijima vrteo podatak da je pred kraj 2010. prodavano 220.000 markica.
Nedavno konzorcijum BusPlus je objavio da je vec izdato vise od 600.000 personalizovanih karti a da je dopunjeno vise od 300.000 personalizovanih karti.

Ako su ovi podaci tacni, konzorcijum, (pravi) vlasnici kapitala koji stoji iza svega ovoga, Direkcija javnog prevoza, i oni koji (iz)sisa(va)ju budzet grada mogu biti i vise nego zadovoljni onim sto su postigli. I to u fazi labave primene BusShljus sistema. Ako kontrola (koju ce sada vrsiti privatna firma) bude pocela da zateze, efekti ce biti jos veci.
Para na paru, vaska na vasku......
Tesko da ce GSP imati bilo kakve koristi od svega toga, jer on je do sada dobijao pare sto od prodaje sto od dotacija iz budzeta, a sada ce dobijati u najboljem slucaju isto samo ce struktura biti vise od prodaje a manje iz budzeta. Vrlo je verovatno da ce GSP konkretno a i neki privatni prevoznici dobijati manje jer sada nece moci da naplacuju neostvarene i lazno evidentirane voznje (polaske i ture), a sto nije izgleda bio redak slucaj, a i imace na raspolaganju manje para za plate jer kompletna ekipa kontrolora (150 komanda) i xy dispecera popija pedalu iz GSP-a u roku od mesec dana (te se sluzbe ukidaju).........
 
Danga":27og2m35 je napisao(la):
„...Robovi validatora su, međutim, moj svet, i taj svet treba ohrabriti da ustane i da ne da na sebe: znajte da svaki put kada "validirate" svoju mesečnu markicu ujedno invalidirate sopstveno građansko dostojanstvo! Pa vi birajte gde ste i s kim ste.“

http://www.vreme.com/cms/view.php?id=1035295
Ko validira taj ne reskira.Neka baba validira da se nes sekira :D
@Vucko,sada videsmo na ogoljenom validatoru i gde je magnet.. ;)
 
Situacija sa terena od jutros:
Stajao sam na stanici i poduže čekao autobus. Primetio sam tri osobe sa trakama BusPlus oko vrata i spravom u rukama, gospođa srednjih godina i dva mlađa čoveka. Videlo se da pikiraju prvi autobus koji naiđe. Bila je to i "moja" tridesettrojka, koja je naravno došla puna, ali taman toliko da bi uz par izlazećih moglo da se uđe relativno komotno, recimo 90% popunjenosti. Namerno sam stao iza gospođe da vidim kako dogovaraju "akciju". Samo ih je rasporedila, jednog na prednja, drugog na zadnja vrata, a onda im je ulazeći na srednja rekla "Samo opominjite". Već sam spremio izlaganje, kad ono... od opominjanja ništa, kako su ušli unutra i videli situaciju, namrgođene putnike koji kasne na posao, prozore zaleđene iznutra, leksan preko razbijenog prozora... nisu se ni otkucali na aparatu, ni predstavili, jednostavno su se zgledali i ponašali kao obični putnici, pomerali ka sredini kako se autobus praznio, bukvalno ništa, a baš sam ih snimao. Poenta priče je da mislim da ni njima nije svejedno, koliko god da nemaju veze sa pričom i da ljudi samo žele da rade svoj posao, neminovno su prvi na udaru i ne žele da se zameraju potencijalnim mrgudima kojih sada ima više nego ikad. Mislim da su kontrolori u nebranom grožđu i da će u stvari komunalci, ako budu pratnja kako je najavljeno, biti zaduženi za treniranje strogoće.
http://www.facebook.com/BusPlusZivotMinus?sk=info
 
čika srđan":2tbeh1be je napisao(la):
Mislim da su kontrolori u nebranom grožđu i da će u stvari komunalci, ako budu pratnja kako je najavljeno, biti zaduženi za treniranje strogoće...

"Boj se ovna, boj se govna, a kad ćeš živjeti?" (TVRĐAVA, M. Selimović)
 
Zanimljivo je da ce ekipe kontrolora biti od po troje i da nose samo jedan aparat sa sobom sto cini kontrolu sporu i neefikasnu.
 
Pročitah u novinama i da će za platu od 25 000din raditi sat vremena duže nego do sada i da ako pokvare aparat moraju sami da ga plate :/ i da zbog toga ,između ostalog , ovi iz gsp-a neće da pređu u ovu privatnu firmu.Kažem ja,verovatno najgori posao u Beogradu,kada bih morao da biram pre bih čistio ulicu :D
 
photo-2.png


upravo sam čekao ovu 25 kroz prozor da je vidim, i tačno je došla kad je trebala :)
 
vucko":j0zt13vn je napisao(la):
Zanimljivo je da ce ekipe kontrolora biti od po troje i da nose samo jedan aparat sa sobom sto cini kontrolu sporu i neefikasnu.
http://www.youtube.com/watch?v=qs4OfFpgdV4

Videćemo da li će ići u "trojkama", teško da je ova današnja ekipa nešto što bi izazvalo strahopoštovanje, mislim da je ranije pominjano da će ih biti po dvoje, ali uz pratnju dva komunalca.

Prikupljanje peticije za ukidanje obavezne "validacije" mesečnih karata
http://www.peticije24.com/bus_plus_zivot_minus_stop_validaciji_mesecnih_karata
 
Danga":3pogv4cw je napisao(la):
čika srđan":3pogv4cw je napisao(la):
Mislim da su kontrolori u nebranom grožđu i da će u stvari komunalci, ako budu pratnja kako je najavljeno, biti zaduženi za treniranje strogoće...

"Boj se ovna, boj se govna, a kad ćeš živjeti?" (TVRĐAVA, M. Selimović)


@ Danga

Shvatili smo da ne voliš Bus plus sistem, ali smiri malo doživljaj.
 
^^
Шерифе, ништа Ти ниси схватио јер нигде не пише да не волим БПС!
Оно што ми смета јесте један његов део, па читај поново.
Зашто пишеш у множини? ("схватили смо") и ко сте то "ВИ"?
 
Evo ja se pronalazim tu, tako da iako smo sami csi i ja, onda smo to mi :D
 
Pa mislim da niko od nas nije protiv inovativnih tehnologija kojima se doprinosi napretku, ali u zemlji punoj lopovluka i najgorih privatizacija teško je verovati u boljitak. U firmi gde radim uvedoše prvo jedan sistem elektronske kontrole ulaska i izlaska sa posla. Posle se našao bolji ponudjač i posle godinu dana izvadiše one stare kablove, softvere i slično i postaviše nove. Udješ, prisloniš karticu na validator, on kaže kad si ušao i u koliko sati, isto tako i kad izlaziš. Kulturno, efikasno. Koliko mi je poznato uvodjenje tog novog sistema koštalo je oko 12.000,00 evrića (iako je i stari bio isti, razlika samo u dizajnu). Ali ne lezi vraže. To se ne važi. Kad dodješ na posao prvo se validiraš, pa kod šefa da te vidi, pa čekaš u redu da se upišeš lično na neki komad karo papira i napišeš u koliko si sati došao, pa opet tako kad izlaziš. Pitah pa čemu onda onolika tehnologija kad se vraćamo na mastiljare i dupliramo validiranje. I šta je odgovor šefa: „ Ćuti i plivaj dalje...ovako je sigurnije“.
Znači neko je uzeo lepe parice za sistem, neko se ugradio a ti se i dalje upisuj lično. Ispostavilo se da je mastiljara najefikasniji vid kontrole.
Pa se više i ne validiram pri ulasku samo se upisujem lično a gospoda nek utvrde šta je verodostojnije.
Čekam da nas uskoro čipuju. Bilo bi mi lakše da ne vukljam tolike kartice po džepovima pa samo pružim ruku i zzz....zzz...zzz
 
dziggy":mlfgpyv5 je napisao(la):
cek cek, sta je ovo kako ovo? jel ima ovo za sve linije?

Radi samo za mt:s
ukucaš *011*broj stanice#
i dobićeš sve linije koliko su udaljene od te stanice
 
Obrazloženje koje sam dobio od BusPlusa vezano za jučerašnji susret:

Verovatno ste videli jednog kontrolora i dvoje iz omladinske zadruge koji su zaduzeni samo da opominju putnike da cekiraju svoje kartice pri ulazu, jer je iz omladinske doslo dosta ljudi koji ce raditi sa po jednim kontrolorom do kraja februara kako bi se putnici privikli na validaciju svojih kartica, a od 1. marta ce ulaziti po 3 kontrolora i tada ce pregledati karte i pisati kazne po potrebi. I u pravu ste sto ste rekli mi smo na prvoj lini, tako da sav bes i nervozu prvo ce narod ispoljiti na nas, spremni smo na sve kada krene prava kontrola od 1. marta.Videcemo kako ce se i sta desavati,jos uvek se ne zna da li ce sa nama biti komunalci, i ne verujem da ce nama kontrolorima dati neke uniforme osim tih: traka busplus,legitimacija na njima i aparati za pregledanje karata.
 
http://www.mts.telekom.rs/index.php/vesti_detaljno/items/busplus-info-servis.html
BusPlus Info servis

14.02.2012
Besplatno prvih šest meseci!


Obaveštavamo vas da od 15. februara možete da dobijate informacije o udaljenosti autobusa na osnovu broja stajališta. To vam omogućava novi info servis - BusPlus Info servis, koji će biti besplatan prvih šest meseci.

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

Nakon unetog ispravnog koda, na ekranu će se pojaviti sledeće informacije: naziv stajališta, broj linija autobusa na vašem stajalištu, kao i ukupan broj stajališta do stajališta na kome se nalazite.

Podsećamo vas da je mt:s za sve svoje prepaid i postpaid korisnike, koji kupe BusPlus kartice i pristupe BusPlus benefit programu, pripremio brojne povoljnosti.
A sta ce biti kad prodju izbori.. videcemo :rolleyes:
 
Pa mts mora da da besplatno jer je u njihovom programu, a ako produze ugovor nakon 6 meseci ( sto ce se 100% dogoditi ) ovaj servis ce nastaviti da bude besplatan.
 
Vrh