Šta je novo?

Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

Moji utisci:

- ukidanje jednokratne karte je preglupo, nisam nigde u svetu video javni prevoz koji nema tu opciju

- sve preko smatrfona i nije toliko lose resenje, mada ce kontrola biti nezgodna gde umesto kartica ljudi daju telefone

- tender za aplikaciju april a krece u maju znaci Brnabickin burazer vec ima unapred spremljenu i niko drugi nece ni biti u mogucnosti da je pravi

- validatori sluze i kao najava stanica, da li ce ih ostaviti u toj funkciji ili ce se opet neko preko javne nabavke ugraditi za neki novi sistem

- ukidanje placanja za maloletnike je ozvanicavanke trenutnog stanja gde ionako nosu placali kartu

Sve u svemu, pored ocekivanih kraduckanja, najveci problem je nedostatak te jednokratne karte. Verujem da ce tu i morati nesto da uvedu jer je to zajednicka zamerka gotovo svima.
 
Nek mi samo neko objasni, kakvu političku korist može imati SNS iz ovoga ako proguraju novi sistem. I ovako su na mišiće uspeli da formiraju vlast u BG-u, zašto onda Šapić&co. srljaju iz fijaska u fijasko kad im je rejting tamo ozbiljno loš. Doduše, ovaj sistem nije čak ni fijasko već čista smrtna presuda za gradski saobraćaj u Beogradu.

Broj korisnika GSP-a će se sigurno još više smanjiti, broj švercera se neće smanjiti već naprotiv, sve i da Beli krenu da mlate pendrekom koga stignu švercera će biti još više, ljudi će se još više okrenuti automobilima, ukidanjem GPS praćenja vozila će se povećati i kršenje reda vožnje (naročito kod privatnika). Sve u svemu, crno se piše Beogradu ako ovo prođe.

Jedini razlog koji vidim iza ovoga je ili (patološka) mržnja prema Beogradu ili (takođe patološka) želja da se po svaku cenu bude inovator (kao sa Belima ili znakovima protiv poplava). U oba slučaja se te pojave trebaju lečiti u Kovinu, a ne da im se daje grad od 2 miliona ljudi u ruke.
Povecace broj stranacki zaposlenih ljudi, kontrolori ce poslati Beli, dobice bolji posao i bolje uniforme, dodace Belima sadasnje kontrolore i jos dodatno zaposliti.

I bice jos novih radnih mesta jer se otvaraju poslovnice gde ce se clanstvo takodje zaposliti.

Ide se na totalnu podelu drustva i sistem mi protiv naroda. Cilj je uhlebiti dovoljan broj da se dobiju izbori.

Sve ce ovo ostaviti propast i nagomilan dug, ali time ce se neko drugi baviti kada sidju sa vlasti. Nekad...
 
Znači nisu problem kriminalne radnje i očigledna krađa i oštećenje budžeta, već to što nema vremenske karte da im platiš?

Pa bravo.

Što se tiče radnih mesta dosadašnji kontrolori su većinom radili na crno, tako da pitanje koliko im se isplati toliko da se isprse.
 
Nek mi samo neko objasni, kakvu političku korist može imati SNS iz ovoga ako proguraju novi sistem. I ovako su na mišiće uspeli da formiraju vlast u BG-u, zašto onda Šapić&co. srljaju iz fijaska u fijasko kad im je rejting tamo ozbiljno loš. Doduše, ovaj sistem nije čak ni fijasko već čista smrtna presuda za gradski saobraćaj u Beogradu.

Broj korisnika GSP-a će se sigurno još više smanjiti, broj švercera se neće smanjiti već naprotiv, sve i da Beli krenu da mlate pendrekom koga stignu švercera će biti još više, ljudi će se još više okrenuti automobilima, ukidanjem GPS praćenja vozila će se povećati i kršenje reda vožnje (naročito kod privatnika). Sve u svemu, crno se piše Beogradu ako ovo prođe.

Jedini razlog koji vidim iza ovoga je ili (patološka) mržnja prema Beogradu ili (takođe patološka) želja da se po svaku cenu bude inovator (kao sa Belima ili znakovima protiv poplava). U oba slučaja se te pojave trebaju lečiti u Kovinu, a ne da im se daje grad od 2 miliona ljudi u ruke.

Penzionerima će ukinuti plaćanje prevoza, a oni su ta tvrda ucenjena glasačka baza ubijena u zdrav mozak.
Ne zaboravi - ako im je prošlo onakvo upravljanje COVID krizom, onda im je ovo mačiji kašalj.
Uostalom, njih uopšte ne zanima da li će ovde da nešto fukncioniše kako treba, koje su kratkoročne i dugoročne dobre i loše strane, i kakve će biti posledice njihovih odluka.
Oni urušavaju sve zatečene institucije, ukidaju regulative, razgrađuju bilo kakav sistem, zarad lešinarske pljačke budžeta i prirodnih resursa ove zemlje.
Imaju oni koristi, oni će da zaposle svoje u to javno preduzeće, a kada dokusure GSP ovim katastrofalnim potezima, daće licence za prevoz svojim privatnim firmama i plaćaćemo ekonomsku cenu prevoza.
Pa oni bre rade na uništavalju izvora čiste pijaće vode sa namerom da nam jednog dana prodaju flaširanu, zašto ne bi uništili javni gradski prevoz?
 
Penzioneri su do sad placali 470 godisnje nije kao da ovo pravi neku strasnu razliku. Pre ce ih dodatno iziritirati sto moraju da nose smartfon ili sta vec.
 
Penzioneri su do sad placali 470 godisnje nije kao da ovo pravi neku strasnu razliku. Pre ce ih dodatno iziritirati sto moraju da nose smartfon ili sta vec.
Onda će umesto 470 din morati da izdvoje pare za smartfon :) ? (retoričko pitanje, naravno da neće)
Pa i tih sadašnjih 470 ili koliko već je populistička mera namenjena ljudima ubijenim u pojam, a nekome je i tih 470 dinara jednokratno veliki izdatak (ako češće čekaš u redu u apoteci svačega se naslušaš). Oni se bre vesele ako im poklone neki suvenirčić, to doživljavaju kao da neko misli na njih, a tek da im neko kaže da ne treba da plaćaju ni 470 dinara... pa u njihovim tužnim životima to je poklon i pažnja koju ne doživljavaju često, spali su na milostinju, plaše se bilo kakvih promena i konflikta sa vlastima i sistemom.
Invalidi socijalizma (mentalni, u duši, ne bukvalni).
 
Ближи се крај организованом јавном превозу у Београду. Кроз неку годину, биће приватне линије као 1998, стоји кондуктер на улазу и пушта ко има 300 динара. Долмуш систем. Можда крене опет и линијски такси, само електрични.
Pa to je mozda i cilj, da se ubrza kolaps GSP-a, kao sto je MIca Pecenjar ubrzao prodaju EPS-a.
Sistem kakav je postojao oko 1998. je idealan za radikale, olaksava da njihovi preduzetnici preuzmu sto vise linija sami se brinu o naplacivanju.
Uvesce konduktere kao onda.

Kolaps Srbije kao drustva logicno vodi kolapsu i ukidanju javnih funkcija drzave.
Jedina preostala i logicna funkcija drzave, u radikalskom shvatanju sveta, jeste zastita Vodje/Hulje i okupatora. Kao i pokradenih resursa.
 
Pa to je mozda i cilj, da se ubrza kolaps GSP-a, kao sto je MIca Pecenjar ubrzao prodaju EPS-a.
....
Bravo za poentu.
Dakle, pošto je Šapić u svemu isti kao Grčić, i ako i pored kriminalnog fijaska Grčića u EPSu, vidimo da Grčić ne samo da je i dalje neoptužen nego mu se traži nova funkcija, a na drugo odgovorno mesto se dovodi Šapić, isti kao on, o kakvim očekivanjima, planovima i sl. mi ovde bre pričamo????
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Ja kapiram, donekle, te Grcice i ekipu, ali sta ovo treba jednom od najboljih vaterpolista svih vremena...
 
To poglavlje života je završeno, treba ići u neke nove stvari, od nečega živeti, a nema školu, nema ugled među ljudima koji ga poznaju, nema pozitivnih veština i znanja, ograničen je i pokvaren... idealan za brlog politike.
 
Једна од мојих Бус Плус картица (неперсонализована) истекла је крајем прошле године, али сасвим несметано и даље прима допуне, валидира се нормално, и на контроли је увек све у реду. То што истекла картица још ради, значи да је систем у расулу.
 
Ipak se ne ukida

Cena karta koja je trajala 90 minuta i iznosila 89 dinara, prema najnovijim najavama gradonačelnika Beograda, biće 50 dinara, a pojeftiniće mesečna koja će umesto 3.000 iznositi 2.500 dinara.


Izgleda da još nije doneto konačno rešenje o cenama
 
Bravo Šapiću!!! :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Stalno pričam da su ovo beskičmenjaci i da ih samo treba stisnuti. Juče su negativni kometari bili čak i na njihovim portalima.

Znači da i internet može da odradi posao, šta bi tek bilo da radi ulica...
 
Ostaje i dalje pitanje zašto se čupaju validatori i tehnika ali ajde, od koga je i dobro je.
 
*ебе луд збуњеног

F7A5ECD2-DE8B-4D31-8CC2-A66985C821E3.jpeg
 
Vrh